بازدید 5573
۴

توضیحات درباره "تعطیلات زمستانی" مدارس

وزیر آموزش و پرورش جزئیاتی از "تعطیلات زمستانی" مدارس را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۴۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ 17 October 2018

وزیر آموزش و پرورش جزئیاتی از "تعطیلات زمستانی" مدارس را تشریح کرد.

سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به طرح تعطیلات زمستانی دانش‌آموزان،گفت: فعلا هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشده و همه چیز در حد طرح اولیه است.

وی با اشاره به برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه تعطیلات زمستانی برای دانش‌آموزان نیازمند مصوبه مجلس است، اظهار داشت: برخی نمایندگان مجلس معتقدند که این طرح نیازمند مصوبه مجلس و قانون است، اما در حال رایزنی با مجلس درباره جزئیات و تشریح دلایل این طرح هستیم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بعید است تعطیلات زمستانی دانش‌آموزان به سال تحصیلی جدید که در آن قرار داریم، برسد، اما رایزنی‌ها و جلسات با مجلس در این زمینه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طرح اولیه تعطیلات زمستانی از سوی سازمان‌های میراث فرهنگی، وزارت آموزش و پرورش و سازمان حفاظت محیط زیست مطرح شده که در بیان دلایل توجیهیخود تجدید قوای دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل، توسعه و رونق گردشگری در فصل زمستان و کاهش آلودگی هوا در کلان‌شهرها را عنوان می‌کنند.

به تازگی حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم خواستار توضیح مسئولان آموزش و پرورش درباره جزئیات طرح تعطیلات زمستانی مدارس شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
این کار اصلا درست نیست به چند دلیل. اول این که در مناطق گرمسیر طول دوره تحصیل افزایش خواهد داشت و این در افزایش مصرف انرژی موثر خواهدبود. دوم استفاده از تعطیلات زمستان برای مسافرت امکانپذیر نیست چون وضعیت جاده های ما در فصول بهار و تابستان مشکل داره تا چه برسد به فصل یخبندان و سرما. در ضمن با کدام پول خانواده ها به مسافرت خواهند رفت؟ تابستان ها مردم سفرشون رو توی چادرها و مراکز اقامتی ارزان سپری می کنند ولی در سرما که باید از مراکز گران قیمت مثل هتل ها استفاده کرد. در مجموع این موضوع با این وضیعت فعلی کشور مقدور نیست.
یکی نیست به این نظریه پردازان زمان بگوید که بچه بدون پدر یا مادرش مگر میتواند یک یا دو هفته در خانه و تنها بماند؟ آیا سازمانها و ادارات به پدران و مادران برای این مدت طولانی مرخصی میدهند بخصوص که همزمان و در تمام کشور این اتفاق قرار است بیفتد
تعطیلات زمستانی اشتباه محض
تصمیم های نا درست بیداد میکنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار