بازدید 2661

بررسی رفع تلاطمات بازار با حضور وزیر پیشنهادی اقتصاد

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه رفع تلاطمات بازار با حضور وزیر پیشنهادی اقتصاد در کمیسیون متبوعش بررسی شد،گفت: اخذ مالیات به طریق الکترونیکی در گمرک، ارتقا عملکرد در این سازمان را در بردارد.
کد خبر: ۸۳۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱ 23 October 2018

حسن نوروزی درگفتوگو باخبرنگارخبرگزاری خانه ملت درباره تشریح جلسه امروز(1 آبان ماه) در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس،گفت: امروز وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی (فرهاد دژ پسند) در شرایطی مهمان کمیسیون بود که وعده کنترل تلاطمات بازار را داد که امیدواریم این مهم عملیاتی شود.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کنترل بازار سکه، مبارزه با تحریم های اقتصادی، تحول در گمرک و خروج از تلاطمات بازار اقتصادی در اولویت،دستورکارکمیسیون حقوقی و قضایی مجلس قرار دارد.

وی ادامه داد: بررسی وضعیت ایثارگران، اقدامات کارسازدرقبال تحریم‌ها از محورهای مورد بحثی بود که با حضور دژ پسند تجزیه تحلیل و واکاوی شود.

نوروزی افزود:اخذ مالیات به طریق الکترونیکی نیز در گمرک از وعده‌های وزیر پیشنهادی اقتصاد بود که در کمیسیون ارائه شد که امیدواریم این مهم بتواند تاثیر بسزایی در عملکرد گمرک داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه رفع تلاطمات بازار با حضور وزیر پیشنهادی اقتصاد در کمیسیون متبوعش بررسی شد یادآورشد: اخذ مالیات به طریق الکترونیکی در گمرک، ارتقا عملکرد در این سازمان را در بردارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل