بازدید 14636

قول وزارت علوم برای عملیاتی شدن تاثیر مثبت معدل در کنکور

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می‌گوید وزیر علوم متعهد شده ظرف دوهفته شورای سنجش و پذیرش دانشجو تشکیل جلسه دهد و وزارتخانه برای اعمال تاثیر مثبت معدل در کنکور تلاش کند.
کد خبر: ۸۳۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ 23 October 2018

سید حمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره جلسه امروز (سه شنبه، 1 آبان) کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: طرح اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو با حضور وزیر علوم و معاونان ایشان و بدون حضور نماینده‌ای از وزارت آموزش و پرورش بررسی شد؛ در مجموع پیشنهاد اعضای کمیسیون این بود که به اندازه کافی قانون داریم و نیازی به قانون جدید نیست.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از وزارت علوم خواستیم مجددا موضوع را در شورای سنجش و پذیرش دانشجو مطرح کنند و تصمیم تاثیر قطعی معدل در کنکور را به تاثیر مثبت تبدیل کنند؛ قانون فعلی هم سر جایش باشد و نیازی هم به قانون جدید نداشته باشیم.

وی بیان کرد: نظر اعضای کمیسیون آموزش مجلس بر این بود که تاثیر مثبت معدل در کنکور برای امسال پذیرفته شود تا داوطلبان بتوانند با آرامش درس خود را بخوانند.

میرزاده بیان کرد: وزیر علوم متعهد شد ظرف دو هفته شورای سنجش و پذیرش دانشجو تشکیل جلسه دهد و وزارتخانه برای اعمال تاثیر مثبت معدل در کنکور تلاش کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همچنین اعلام کرد: حضور چهار وزیر پیشنهادی دولت در کمیسیون و تشریح برنامه‌ها و دیدگاه‌های آنها و پاسخ به پرسش نمایندگان از دیگر موضوعات دستور کار جلسه امروز بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل