کد خبر: ۸۲۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 06 August 2018
چربی های پهلوها و شکم، دو قسمتی هستند که تقریبا هیچ وقت از بین نمی‌روند، هرچه دراز نشست می‌روید، حرکات مربوط به کمر را انجام می‌دهید، بازهم آنها هستند. پس چطور از شر آنها خلاص شویم؟ در این ویدیو به شما یک برنامه ترکیبی خلاص شدن از شر چربی پهلوها در 30 روز را معرفی می‌کنیم که اگر به آن پایبند بمانید، نه تنها پهلوها و شکم شما جمع می‌شود، بلکه در مدت یک ماه می‌توانید دو کیلو هم کم کنید. همه چیز در ویدیو به شما گفته می‌شود، فقط نکته ای که می‌ماند نحوه محاسبه محدوده ضربان قلب در ورزشهای های هوازی است که در ویدیو به شما گفته می‌شود، و در اینجا این محاسبات را برای یک فرد 42 ساله به شما نشان می‌دهیم . 220-42= 178 178 x .6 = 107 (حداقل ضربان قلب) 178 x .75 = 134 (حداکثر ضربان قلب) پس اگر یک فرد 42 ساله هنگام ورزش هوازی، ضربان قلبش را بین 107 تا 134 نگه دارد ،در حال چربی سوزی است.
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر: