بازدید 31927
مقامات اسرائیلی بیان کردند؛

ایران در حال آمادگی برای حمله تلافی‌جویانه علیه اسرائیل

مقامات امنیتی رژیم اسرائیل بر این باورند که احتمالاً ایران در پی تلافی‌جویی برای حملات نهم آوریل سال جاری این رژیم به پایگاه هوایی T-4 که طی آن تعدادی از نیروهای ایرانی و سوری به شهادت رسیدند، آماده یک حمله موشکی به رژیم اسرائیل می‌شود.
کد خبر: ۷۹۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 07 May 2018

مقامات امنیتی رژیم اسرائیل بر این باورند که احتمالاً ایران در پی تلافی‌جویی برای حملات نهم آوریل سال جاری این رژیم به پایگاه هوایی T-4 که طی آن تعدادی از نیروهای ایرانی و سوری به شهادت رسیدند، آماده یک حمله موشکی به رژیم اسرائیل می‌شود.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه این ادعا، رسانه‌های اسرائیلی به نقل از مقامات امنیتی و دفاعی این رژیم بیان کرده‌اند که اسرائیل در حال آمادگی برای یک حمله موشکی احتمالی از سوی ایران و از طریق پایگاه‌های این کشور در داخل خاک سوریه است. به گفته یکی از این مقامات، ظاهراً ایران در حال آماده شدن برای حملات موشکی به مواضعی در شمال فلسطین اشغالی و در تلافی حملات به T-4 است.

ایران در حال آمادگی برای حمله تلافی‌جویانه علیه اسرائیل

جروزالم پست به نقل از «رانی دنیل»، متخصص امور نظامی و امنیتی در این خصوص بیان کرده که مقامات اطلاعاتی رژیم اسرائیل بر این عقیده هستند که ایران قرار است از نیروهای نظامی شیعه خود مستقر در سوریه و همچنین از طریق حزب‌الله تلافی‌ کند تا به این وسیله انجام این عملیات توسط خود را مخفی نگاه دارد.

هرچند برخی مقامات ارشد اسرائیلی بیان کرده‌اند که ایران در پی یک حمله گسترده علیه اسرائیل است، مقامات اطلاعاتی این رژیم بیان می‌کنند که ایران از هرگونه جنگ و تعارض عمیق و گسترده دوری کرده و تنها در پی هدف قرار دادن برخی اهداف نظامی در فلسطین اشغالی است.

این در حالی است که روز گذشته بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل نیز طی یک جلسه با مقامات این رژیم، از احتمال یک حمله و تعارض نظامی با ایران خبر داده بود.

نتانیاهو در این جلسه گفته بود: ما هیچ علاقه‌ای به گسترده کردن تعارض نداریم؛ اما برای هرگونه سناریویی آماده هستیم. ما با تمام قوا در مقابل ایران می‌ایستیم و بهتر است این اتفاق زودتر بیفتد و نه در آینده.

بر اساس اطلاعاتی که وزارت دفاع روسیه منتشر کرده است، در نهم آوریل دو فروند جت جنگنده اف 15 رژیم اسرائیل، اقدام به حمله به پایگاه T-4 در سوریه کردند که گفته می‌شود در این حمله 7 تن از مستشاران نظامی ایران نیز به شهادت رسیدند.

هرچند مقامات اسرائیلی هیچ‌گونه اظهارنظری در خصوص این حمله نکرده و مسئولیت آن را نیز طبق معمول بر عهده نگرفتند، «اسرائیل تایمز» بیان کرد، این حملات در پاسخ به شواهدی مبنی بر پرواز و یورش یک پهپاد قابل‌ انفجار و ورود آن به آسمان فلسطین اشغالی از سوی این پایگاه بوده است.

اسرائیل ادعا می‌کند، ایران پایگاه‌هایی با قصد استفاده از آن‌ها علیه این رژیم در سوریه دارد. بعد از این حملات در نهم آوریل اسرائیل جنگنده‌های خود را در آماده‌باش کامل نگاه داشته است. وزارت امور خارجه ایران بیان کرده که این حملات بی‌پاسخ نخواهد ماند.

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه در شانزدهم آوریل در کنفرانسی خبری بیان کرد: رژیم صهیونیستی دیر یا زود پاسخ لازم را دریافت خواهد کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۸۸
انتشار یافته: ۳۹
دوباره این روباه صفتان به دنبال مظلوم نمایی برای جلب حمایت جامعه جهانی علیه ایران هستند. بعید نیست یک مدرسه رو خودشون هدف قرار بدهند و ایران را مقصر اعلام کنند.
کاری بس احمقانه خواهد بود ...



جان مردم ایران را به خاطر منافع اعراب به خطر میندازید ؟؟!!
ایران ضرورتی به حمله به اسراییل ندارد متاسفانه نظامیان ما مثل سیاستمداران و دولتمردان اهل شعار انهم از نوع غیر متفکرانه شده اند حمله به اسراییل ایران ستیزی در دنیا را تقویت خواهد کرد حتی در روسیه و چین. ایران باید و اگر میتواند و خالبندی نیست با یک پهباد از فاصله نزدیک و از فراز پایگاه اتمی اس،اییل فیلمی را تهیه کند که نشان بدهد فناوری پهباد ایران هروقت اراده کتد بر فراز پایگاه اتمی اسراییل میتواند تهاجم نظامی تمام عیار داشته باشد تا دنیا بداند حمله به ایران با حمله به تاسیسات اتمی اسراییل پاسخ داده خواهد شد انوقت همه اروپا اماده همکاری با ایران خواهند شد حتی امریکا، روسیه و چین
بعیده اتفاق خاصی بیفته.بر فرض محال اگر هم اتفاقی بیفته از شلیک چند تا خمپاره از جولان به اون طرف در خاک اسرائیل تو اون بیابونها و مناطق غیر مسکونی فراتر نمیره.
بعدش هم احتمالاً بعد از نماز جمعه چهار تا شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا هم سر میدن و صداوسیما هم با کلی ذوق زدگی و اغراق گویی اون رو پاسخ محکم و دردناک مقاومت به رژیم صهیونیستی می نامه.
پرچم اسرائیل رو هم آتیش میزنن.
اگه ایران اقدامی کرد من اسمم را عوض می کنم
به نظر این امادگی ایران برای سالها محفوظ میماند و در موقع مقتضی یک کاری میکنیم
هرچه زودتر باید حمله تلافی جویانه صورت بگیرد
♦️ گورباچف در سخنرانی پیرامون جنگ سرد در قرن ۲۱ ، در دانشگاه کلمبیا آمریکا:
✅ بزرگترین حمایت ایران از دولت اسرائیل در زمان پرزیدنت احمدی نژاد صورت گرفت
@PARAGRAPH1
♦️جنگ سرد ، جنگی است زرگری بین دو نیروی به ظاهر دشمن برای حفظ و گسترش منافع طرفین .

بهتر نیست فعلا در بازار داخلی از توانمندی خود برای مهار دلار 7000 تومنی استفاده کنیم و در مقابل آمریکا نقدا اقدام تلا فی جویانه انجام بدهیم
خدایا ما را از دست این جنگ طلبان در منطقه نجات بده تمام عمرمون در استرس و وحشت جنگ و شرایط حساس و در این برهه حساس سپری شد
جوسازی نکنید
بشینین سز جاتون اه
اسراییل .....دهنت سرویسه ...دهنت سرویسه
معلومه حسابی ترسیده اند. یکبار می گویند ما می خواهیم به ایران حمله کنیم، یکبار هم می گویند ایران میخواهد حمله کند.
باید بدانند که ایران با اسرائیل شطرنج بازی می کند و برای هیچ حرکتی عجله ای ندارد. اما آنان ترسیده اند
نظر بده هموطن عزیز:



مذاکره و صلح و دوستی با آمریکا و الباقی کشورها ( لایک مثبت )



خروج از ان پی تی و ادامه غنی سازی ( لایک منفی )
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
نظرسنجی توی نت اونم توی یه سایت خاص هیچوقت نشان دهنده کل جامعه نیست و معیارهای زیادی در نظرسنجی ها باید رعایت بشن که اصولا توی اینترنت رعایت نمیشن تا اون چیزی که خودشون دوست دارن جواب نظرسنجی در بیاد :))
مرگ بر اسرائیل
همین که از ترس ایران هر شب استرس دارند برای ما کافیست.
چون مطمئنند سیلی محکمی خواهند خورد
دلار شد 7000هزارتومن
باورم نمی شه!
رانی دنیل حرف مفت می زنه!
اگر ایران می خواست همان موقع تا تنور داغ بود کبابشو می چسبوند!
بیچاره بورس
یه ضرب‌المثل قدیمی میگه وقتی اوضاع خیلی خوبه یه جنگ راه بنداز وقتی هم که اوضاع خیلی خرابه چاره کار یه جنگه
ایران هرگز نمیتواند درمقابل سلاحهای اسراییل برابری ومقاومت نماید حمله به اسراییل خودکشی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
نمی دونم کی هستی ولی اگه واقعا اینی که گفتی نظر واقعیت باشه بهتره تو حیطه تخصصت حرف بزنی
توان نظامی ایران در هر صورت غیر قابل انکاره و هر کسی که کمترین اطلاعات نظامی هم داشته باشه اوضاع سیاسی رو هیچ وقت اینجوری تحلیل نمیکنه
دیگه کی.شعار بسه.عمل کنید
درگیری با اسراییل اشتباه است چونکه در این صورت ترکیه از سمت شمالغرب و عربستان از ناحیه جنوب به ما حمله خواهند کرد یعنی از تمام جهات.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
هر کی به ایران حمله کنه ایران به اسرائیل حمله می‌کنه. عربستان دیگه چه کاره است؟
بیخیال بابا
به نظرم پاسخ دیرتر انجام شود بهتر است. باید سایه وحشت بر سر اسرائیل باشد. اسرائیل دلش خوش است تا ترامپ هست این حمله ایران صورت گیرد پشتوانه محکم تری خواهد داشت.
با نام خدا .


ایران در شرایطی نیست که بتواند به اسرائیل حمله کند .

در حال حاضر ایران منتظر برجام از سوی آمریکاست . اگر آمریکا از برجام خارج شود این احتمال وجود دارد که ایران

دست به اقداماتی بزند ..........چون اروپا دنباله رو آمریکاست . چین کمونیست هم در موضع دفاعی قرار دارد ....

به هر حال دولت کمونیستی چین باید شکم 1.700 میلیارد و هفتصد میلیون نفر را سیر کند . .........

چین با ایران قرار داد 600 میلیارد دلاری تجار ی دارد . یعنی ورود کالاهای چینی .

اتحاد دو کره شمالی و جنوبی نیز به نوبه خود از عجایب است . نقش آمریکا خیلی عالی بود .

الآن وقت ایران است ..........22 اردیبهشت شرایط تغییر خواهد یافت ................و ما ملت ایران در سخت ترین

شرایط باید به زندگی خودمان ادامه دهیم ...........وضع معیشتی ما خوب نیست .........مسکن نداریم .......

حقوق ما کم است ...........بهداشت و درمان خوبی نداریم .............ما در شرایط زندگی نامطلوب قرار داریم ...........

البته طبقه خودمان ..........چندین سال است که از برای دریافت یک وام 30 میلیون تومانی مسکن بنده دارم دست و پا میزنم ...........

همش روابط و پارتی بازی .........کلک زدن به همدیگر .......دروغ گفتن در روابط اجتماعی ............و..........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
اینکه میگی فساد هست درسته... و درسته که اوضاع معیشتی ملت آسیب خورده ولی بنده خدا اینجوری شما داری ایران رو توصیف میکنی یکی ندونه فک میکنه اینجا سومالیه ... یکی از عللی که اینهمه علیه اقتصاد کشور حرف زده میشه اینه که ما خودمون رو با پولدار ها و یا ابر پولدار ها میسنجیم!!! علتشم اینه که بسیاری از اخبار و اطلاعات و ... ای که به دست ما میرسه مربوط به اوناست... مثلا وقتی شبکه 3 میخواد فوتبال بزاره فوتبال باشگاه های افریقا رو که نمیزاره از انگلیس و اسپانیا و ... میزاره. مردم هم که همش رفاه اونا رو میبینن فک میکنن همه جا اینجوریه!! درحالیکه چنین قضاوت هایی منصفانه نیست... اون هم درباره ایرانی که 1.دغدغه های مقدسی رو دنبال میکنه و 2.انواع دشمنی ها باهاش میشه و 3.تازه اول راهه... منصف باشیم
ج اسلامی با دلاوران سپاه، بسیج و نیروی انتظامی مشت محکمی بایستی به دهان نتانیاهو بزند ما منتظر دلاوری های این عزیزان هستیم
بسمه تعالی
البته اگر ترامپ از برجام خارج بشه احتمال خیلی بالا حمله ایران از طریق نیروهای وابسته در سوریه انجام خواهد شد لاکن اگر ترامپ خارج نشود احتمالا به تعویق بیفتد .
اگر قراره حمله کنید درست و حسابی حمله کنید چون یه خمپاره هم بندازید بعدش بایدمنتظر حملات وسیع باشیم حداقل جوری باشه تهش دلمون نسوزه
این نامردا نکنه می خوان افکار عمومی را اماده کنند تا قبل از 12 می خودشون یه علطی بکنند و ایران را تحریک به جنگ کنند.
باید یه جواب محکم داد فراتر از شش موشکی که به داعشیا زدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
که البته پنج تاش هیچوقت نرسید اونجوری نباشه
ولی واقعا دیگه چی داریم که از دست بدیم!!! بعد برجام هنوز تحریمیم!!! یادمه میگفتن اگه برجام امضا نشه دلار میشه 5000تومان!!! الان شده 7000 تومان با برجام خخخخخخ در کل فکر کنم جنگ کنیم وضعیت مملکت بهتر از اینی که هست بشه حداقل نفت گرون میشه!!! یه عده هم میرن شهید میشن یه عده هم میرن ادامه تحصیل خارج و وقتی جنگ تموم شد باز میان سر کاراشون!!!
در اخر کلام یا باید خدا رو داشت یا پول رو وگرنه بهتره بمیریم(حال اکثر مردم ایران الان همینه که نه پول رو دارن نه خدا رو )
جنگ جنگ تا پیروزی.به امید نابودی همین چهارتا پل و فرودگاه و کارخانه ورشکستمون میریم جنگ
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # دولت چهاردهم