بازدید 30274
خشم اهل تسنن و تشیع سیستان و بلوچستان از تروریست‌ها؛

فراخوان مردمی مولوی عبدالحمید برای شناسایی عوامل حادثه امروز

وي با بيان اين که نشست امروز سران طوايف و قبايل سيستان و بلوچستان با حضور فرماندهان سپاه به درخواست آنان برگزار شده بوده، هدف از اين نشست را فراهم ساختن شرايط همکاري بيشتر آنان و مردم براي بهبود وضعيت امنيتي استان اعلام کرد...فرقه‌اي که در منطقه عليه امنيت مردم اقدام مي‌کند، شناخته شده است.
کد خبر: ۶۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۹ 18 October 2009
مولوي عبدالحميد، امام جمعه اهل تسنن شهر زاهدان از مردم استان سيستان و بلوچستان خواست که براي شناسايي عوامل حادثه تروريستي امروز يکشنبه در منطقه پيشين شهرستان سرباز اين استان با مسئولان همکاري کنند.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، مولوي عبدالحميد در گفت‌وگو با شبکه خبري (العالم) با تقدير از تلاش‌هاي سردار سرتيپ نورعلي شوشتري، جانشين فرمانده سپاه و فرمانده قرارگاه قدس براي برقراري امنيت در اين استان و نشست و گفت‌وگوهاي دوستانه با سران قبايل و طوايف و ريش‌سفيدان، همچنين خواستار مجازات عوامل اين حادثه تروريستي شد.

وي با بيان اينکه نشست امروز سران طوايف و قبايل سيستان و بلوچستان با حضور فرماندهان سپاه به درخواست آنان برگزار شده بوده، هدف از اين نشست را فراهم ساختن شرايط همکاري بيشتر آنان و مردم براي بهبود وضعيت امنيتي استان اعلام کرد.

امام جمعه اهل تسنن شهر زاهدان، از ترور و به شهادت رسيدن شماري از فرماندهان ارشد سپاه، مردم عادي و سران قبايل و طوايف ابراز تأسف کرد و گفت: فرقه‌اي که در منطقه عليه امنيت مردم اقدام مي‌کند، شناخته شده است.

این گزارش می‌افزاید: مولوي عبدالحميد تصريح کرده است، اين فرقه با اهل تسنن و تشيع دشمني دارد و از علاقه و همبستگي آنها به يکديگر نگران و عصباني است و براي ضربه زدن به اين همبستگي، مبادرت به عمليات تروريستي مي‌کند.

وي گفت: حوزه‌هاي علميه اهل سنت و تشيع، اين عمليات تروريستي را محکوم کرده و همه مردم و مسئولان منطقه با همبستگي و همکاري تلاش خواهند کرد تا عوامل اين جنايت به سزاي رفتارشان برسند.

مولوي عبدالحميد خطاب به اهل تسنن منطقه سيستان و بلوچستان گفت: نبايد به عوامول استکبار جهاني اجازه استفاده از شرايطي که پس از اين حادثه تروريستي به وجود آمده است، داده شود، بلکه بايد تلاش کنيم با تقويت همبستگي خود دشمن را در رسيدن به اهدافش ناکام بگذاريم.

امام جمعه اهل تسنن زاهدان، هدف از اينگونه عمليات تروريستي را اخلال در امينت منطقه، جدايي بين مردم و مسئولان و از بين بردن سران قبايل دانست که حاصل نهايي آن، ناامن نشان دادن منطقه و ايران است.

مولوي عبدالحميد در عين حال تأکيد کرد که دشمنان هرگز به اين هدف شوم خود دست نخواهند يافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۰
حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست .شهادت سرداران سپاه اسلام را به محصر حضرت ولی عصر ومقام معظم رهبری وخانواده های این عزیزان تسلیت عرض می کنم
مرگ بر تروریست ، دولتی عربستان مقصر تمام این جریانات است
تروریست ها بالاخره به سزای عمل خود خواهند رسید. سرداران اسلام به آرزوی خود (شهادت) رسیدند. گوارای آنان باشد، خدا قسمت ما هم بکند. دقت بیشتر رزمندگان مورد انتظار است تا جلوی این قبیل حرکتها گرفته شود.
به نظر من ایران باید در درسی فراموش نشدنی به انها بدهد و به پایگاههای انها در پاکستان حمله کند
شهداي وحدت - خون بر شمشير پيروز است
من از نیروهای سردار محمدزاده در جنگ بودم .او همیشه میگفت که ما چهار لیتر خون داریم وباید به پای درخت اسلام بریزیم ...واینگونه عمل کرد .شهادتش مبارک وراهش پررهرو
سپاه مظهراقتدارملی ماست پشتیبانش خداست وهیچ قدرتی قادربه خلل رسانی به این نهادعظیم نخواهدبود بزودی عوامل این جنایت وپشتیبانان آنان شناسایی وبه سزای اعمال کثیف خودخواهندرسید
شهادت مبارکشان باد

ولی فقدان این سرمایه های بی بدیل اسلام و انقلاب به عهده کیست؟
ننگ بر تروريست و كساني كه به خون اين عزيزان خيانت مي كنند و سعي در به انحراف كشيدن اين نظام اسلامي دارند
تسلیت عرض می نمایم ازطرف اهالی روستای ساربوک نیکشهر
درود بر شوشتری عزیز که ازمصادیق اخلاص و شجاعت بود .
مولوی عبدالحمید باید علاوه بر تبری از عاملان حادثه از حامی مالی گروهک ریگی ( عربستان سعودی ) هم اعلام برائت کند تا موضع ایشان در مقابل حامیان این گونه اعمال هم روشن شود.
وحدت وحدت وحدت،درود بر وحدت سنی و شیعه
شهادت تسلیت
ما باید محل اختفای تروریست ها را در مرز پاکستان بمباران می کردیم تا شاهد این حادثه دلخراش نبودیم.
شهادت این عزیزان دردناک است. دردناک تر اینکه در خاک کشورمان این چنین فرماندهان سپاه ترور می شوند.
مرگ بر منافق
وای از روزی که پرده ها بر افتد
و همگان بفهمند که چه گرگ ها که در پوست میش .
خدایا به خانواده محتدم این شهدا صبر عنایت فرماید
مرگ بر امریکا
2 نکته : 1_ طبق منشور ملل ایران میتواند به پایگاههائی که از آن بر علیه اش عملیات میشود حمله کند و لو در خاک پاکستان ( در مورد عراق چنین کردیم ) 2_ برای از بین بردن ریشه و عقبه این اراذل در میان مردم تهیه چند مستند به زبانهای مختلف بسیار روشنگر خواهد بود
یادمان باشد که خون شهدا برکت دارد.
تعبیر "شهدای وحدت" واژه قشنگی است که بر دل می نشیند. امیدوارم که این تعریف زیبا دهان به دهان بچرخد و جا بیفتد.
امام خمینی: شما پیروزید برای اینکه شهادت را در آغوش می گیرید آنهایی که از شهادت و از مردن می ترسند، آنها شکست خورده اند.
ما شهادت را یک فوز عظیم می دانیم و ملت ما هم شهادت را به جان و دل قبول می کند.
خيلي در مقابل پاكستان مماشات ميكنيم .مگر همين يه مدت پيش نبود كه همه سربازان گروگان را كشتند و ما صداش رو در نياورديم.بايد وارد مرزهاي پاكستان بشيم و اونارو ادب كنيم مگه نه اينكه ميگن ما اونجا تسلط نداريم
روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد
وازه ::::شهدای وحدت:::: را دریابید
چه خوب گفت آن عزیز شهدای وحدت شهدای وحدت شهدای وحدت شهادتشان مبارک مسیرشان پر رهرو وراهشان مستدام باد اسلام اینگونه شدای بسیار در راه اعتلای دین تقدیم کرده است
ریشه فساد القاعده، طالبان و جندالله در مدارس به اصطلاح اسلامی مستقر در پاکستان است که به محصلین خود درس آدمکشی و ترور می دهند. باید با همکاری پاکستان و سایر کشورها این مدارس را نابود کرد.
بروید رد پای انگلیس و روسیه را در این قضیه بیابید.
خوش به حالشون كه شهيد شدن كاش منم اونجا بودم.
هر چه سریعتر عوامل این ترور شناسایی و به عموم مردم معرفی شود
مرگ بر وهابیت مرگ بر اسلام آمریکائی مرگ بر آل سعود
آنها به آرزوی شهادت رسیدند مبارکشان باشد. ولی چه کسی جوابگوی از دست رفتن ذخایر جنگ و انقلاب و مملکت خواهد بود؟
بایدتامیین کنندگان مالی این گونه جنایتکاران راشناسائی وآنان رادادگاهی کنند وبه سزای اعمالشان برسانندشهادت برآنهامبارکباد
شهادت مبارکشان باد . در این شرایط حفظ و ارتقاي وحدت شیعه و اهل سنت مهمترین اصل است
pakistan tavan edareh khak khod ra nadarad iran bayad dar khak pakistan dast be amalyathay ettelaati va nezami bezanad
با تشکر از مواضع خردمندانه مولوی عیدالحمید ایشان باید از ریشه های این فتنه انگیزان مانند عربستان سعودی امارات متحده عربی که با تزریق دلارهای نفتی در این منطقه باعث نا امنی در کشور ما می شوند نیز اعلام برائت کنند.
آه.................
ضمن گراميداشت ياد شهداي عزيز اين واقعه دلخراش و تبريك وتسليت شهادت شان به خانواده هاي گرامي ايشان و باآرزوي نابودي اين ايادي استكبار (( مرگ بر امريكا واسرائيل )
شهادتشان مبارک
دود بر سپاهیان جان بر کف .
شهادتان مبارک.

بخاطر پناه دادن این خفاش صفتان وعدم همکاری پاکستان. بایستی مسئولین پاکستان جنایتکار جنگی شناخته شوند
شهادت گوارای وجودشان باد ولی چرا باید در خاک کشورمان چنین اتفاقاتی بیافتد با اینکه اولین بار نیست که چنین فرماندهان با ارزشی قربانی این ترورها می شوند و اینقدر راحت این جریانات اتفاق می افتد امیدواریم از این به بعد شاهد چنین اقدامات کثیفی نباشیم و حداقل وزارت کشور از این پس مقتدرانه چاره اندیشی کند
با سلام .
جالب است که کسانی که حامی بلاشک تبلیغات وهابیون پاکستان و عربستان،در سیستان بلوچسنان هستند،امروز فرار رو به جلو میکنند،و همراه با بقیه مردم میگویند آآآآآآآی دزد،آی دزد!
بر منکرین شهادت حضرت زهرا لعنت خدا باد!
ما و کشور عراق و پاکستان نیز بایستی برای عملیات تخریبی در عربستان اقدام کنیم تا کی بایستی صبر کنیم عربستان در کشورهای دیگر دست به نا امنی بزند
درود بر همه شهيدان ، و امام شهدا و درود بر اقاي مولوي عبدالحميد و ننگ ابدي بر جنايتكاران كه بدليل نداشتن منطق به اسلحه و ترور مردم متوصل مي شوند ..
داستان دم خروس و قسم حضرت عباسه !!
خدا از وهابيون نگذرد ...شيعيان مقتدرانه تر همچون تركيه در حمله به گروه پ ك.ك به پايگاههاي تروريستها حمله كند ... ديگر ديپلماسي ضعيف بس است .....
اين گند هم از انگليسهاست لعنت بر روباه پير .
وحدت و همدلی وصمیمیت بیش از پیش مذهبی و قومی روح شهدای وحدت را شاد ودشمن ملعون اسلام را مایوس وسرخورده خواهد کرد.
بعضي از اين نظريه ها تفرقه برانگيز است وتمام زحمات اين شهداي عزيز را كم رنگ مي كند اين عزيزان كه از بهترينها بوده اند شهيد راه وحدت شدند پس از به كار بردن واژه هايي كه استكبار را خوشحال مي كند خودداري نماييد مسلمانان در سرار جهان واقعاً مظلوم هستند ما شيعه ها براي دفاع از حق مردم فلسطين كه اهل تسنن هستند چقدر هزينه كرده ايم متاسفانه برخي ها مسايل حاشيه ومسئله ساز را ول نمي كنند اينها چه سودي دارد.
مرگ بر عربستان و امارات که از ترس عادی سازی رابطه ایران وامریکا و انحراف افکار عمومی دست به این اقدامات می زنند!
شهدا در قهقهه مستانه شان عند ربهم يرزقونند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار