بازدید 5625

فروش میوه به چند برابر قیمت در روزهای عید

کد خبر: ۶۸۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷ 04 April 2017
رئیس اتحادیه میوه و سبزی نرخ جدید انواع میوه را در بازار اعلام کرد و گفت: در ایام نوروز سیب درختی و موز با قیمت‌های بالا به مصرف کنندگان عرضه شد و نظارتی وجود نداشت.

به گزارش مهر، سید حسین مهاجران با بیان اینکه قیمت پرتقال وارداتی و داخلی با کیفیت ۸۰۰۰ تومان است، اظهار داشت: پرتقال‌های وارداتی قاچاق هستند که توزیع کنندگان با ترفندهای گوناگون آنها را عرضه می‌کنند و این مساله از چشم بازرسان پنهان می‌ماند.  

وی اضافه کرد: قیمت پرتقال شمال باکیفیت و آبدار نیز بالای ۵۰۰۰ تومان است، والنسیای جنوب نیز قیمتی بین ۶۰۰۰ تا ۶۵۰۰ تومان دارد.  

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به اینکه در ایام عید هرکیلوگرم سیب درختی که نرخ تمام شده آن بین ۱۹۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان بود با قیمت ۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان به مردم فروخته شد، گفت: درحال حاضر نیز قیمت سیب تفاوت چندانی در بازار نکرده است.  

مهاجران با بیان اینکه قیمت جهانی موز بین ۳۱۰۰ تا ۳۲۰۰ تومان است، افزود: در طول سال گذشته  این میوه به نرخ ۳۵۰۰ تومان به فروش می‌رفت که هم برای واردکنندگان و هم برای مصرف کنندگان قیمت خوبی بود اما یک ماه مانده به عید نرخ این میوه به ۴۵۰۰ تومان و در طول ایام نوروز تا ۶۵۰۰ تومان هم رسید به عبارتی عرضه کنندگان سیب و موز ضربه زیادی به مصرف کنندگان در ایام نوروز وارد کردند.

وی ادامه داد: هم اکنون قیمت موز در بازار بین ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان است.  

مهاجران قیمت خیار گلخانه را نیز بین ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان و  خیار بوته‌ای را  بین ۱۵۰۰تا ۲۵۰۰ تومان اعلام کرد.  

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۶
اگر می توانید قیمتها را به یک ماه قبل برگردانید

مردم بيش از اون چيزي كه ميگيد خسارت ديدن

پايين اومدن و عادي شدن قيمتها الان شده آرزو!!
فقط درعجبم که فلسفه وجود تعزیرات دراین کشورچیست درحالی که در5 سوپرمارکت ازیک کالا 5 قیمت متفاوت دیده می شودوازاین قبیل الی ماشاءا...
نازشست تعزیرات حکومتی باآن حقوق های بالاشون.مردم کیلویی چند.شمارابه خداایت تشکیلات بی خاصیت راتعطیل کنید.
من خودم پرتغال را کیلوی10000تومان سیب و موز را هم 7000تومان خریدم فقط سازمان ها حرف میزنن هیچ نظارتی درهیچ صنفی وجود نداره شب عید همه چیز ده برابر میشه نوش دارو بعد از مرگ سهراب چه سود داره فقط میگن سال بعد بیشتر کنترل میکنیم
پرتقالهای وارداتی به دادمان رسیدند وگرنه باید پرتقال یخ زده را کیلویی ۱۵ هزار تومن میخریدیم. همه کوتاهی و ناکارآمدی ها را به گردن قاچاق نیندازید.
حکایت نظارت تو ایران حکایت "من نبودم دستم بود تقصیر،آستینم بود" می باشد. سازمان تعزیرات درچند ساله اخیر نه تنها موفق نبوده بلکه غده بی مدیریتی براوضاع گرانیست.پیشنهاد میشود این دستگاههای بی بو وخاصیت منحل وکارمندان ناموفق ان اولا مواخذه وبعد بازخرید وازنظام اداری تسویه شوند.
بازار های میوه هم تعطیل بود و میوه فروش ها بی انصاف قیمت ها را بطور سرسام آوری گران کرده بودند و متاسفانه هیچ راه شگایتی هم نبود و بعلت نیاز مصرف کننده باید به هر قیمتی خرید میکردی
قربون موز برم: با اینکه وارداتیه و از اون ور دنیا وارد میشه ، با اینکه با دلار وارد میشه و قیمتش وابسته به دلار هست و ، زود هم خراب میشه ولی قیمتش در طول سال ثابته!
ولی پرتقالی که بغل گوش تهران تولید میشه هزار سال دوام داره امسال ظرف 4 ماه از 1000 تومان تا 8000 تومن قیمت داشت. میشه همونی که موز رو وارد میکنه پرتقال رو هم پخش کنه تو سطح شهر؟!
به نظرم حالا که سازمانهای نظارتی در خواب زمستانی هستند مردم خودشان وارد عمل شوند و در این مواقع برای محصولاتی که زود فاسد میشوند و قیمت نا معقول دارد (مثل میوه های مورد نظر) خرید انجام ندهند مطمئنا جلوی ضرر را هر وقت بتوان گرفت منفعت خواهد بود.
فروش میوه به چند برابر قیمت در روزهای عید !!!!

نخیر قبل از عید بعد از بارندگی های جنوب گوجه فرنگی کیلویی 4500 تومان شده و الان هم هست.
از قبل از عید پرتقال کیلویی 11500 تومان (والنسیای جنوب) و وارداتی کیلویی 10500 شده و الان هم هست. تازه این قیمت در مناطق متوسط کرج است و نه بالای شهر تهران.
این چطور نظارتی است!! اگر هیچ دولت و نظارتی نبود بارار خودش خودش را کنترل میکرد. پرتقال در ترکیه کیلویی 1500 تومان است. گوجه فرنگی مرغوب کیلویی 1000 تومان است.
خواهش میکنیم که دولت (وزارت کشاورزی) و نمام مراجع نظارتی (مثل تعزیرات و حمایت از مصرف کننده و گمرکات و ....) تشریف ببرند خانه و بازار را به حال خود رها کننند.
گاهی توجیه میکنند که برای حمایت از تولید کننده جلوی واردات را میگیرند !

نخیر کشاورز بدبخت محصول خود را در همان ابتدای فصل فروخته است و فقط دلالان این سود را میبرند و ملت بدبخت چوب بی عرضگی دولت و دولتیان را میخورند
ایشالا این پول هایی که این طور از مردم چاپیدند خورده شون نشه بشه سرطان تو وجود خودشون و خانواده شون
چه کسی باید به داد وفریاد مردم برسه اخه تا کی یک سری دلال بی سرو پا کیسه های خودشونو از جیب مردم بی کار پر کنند اخه تا کی ؟!!!!!!!!!!!!
عادت كرديم .
اون اقایی که قبل عید میاد اعلام میکنه قیمت رو باید عرضه داشته باشه کنترل کنه نمیتونه چرا اعلام می کنه چطور قبلا زمان اون همه چیز کنترل می شد
گوشه ای از تورم تک رقمی را مردم در ایام عید احساس کردند.
تو را خدا کنترل تورم را رها کنید.
اداره تعزیرات اگر کاری نمیتواند بکند باید از بیکار بیکار شوند ...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل