بازدید 37374

تجمع اعتراضی مقابل کنسولگری عربستان در مشهد مقدس +فیلم

در پی اعدام شیخ نمر، رهبر شیعیان عربستان به دست سعودی ها، جمعی از هموطنانمان در مشهد مقدس مقابل کنسولگری عربستان در این شهر تجمع کرده و با سر دادن شعارهایی، خواستار واکنش جهانی به این اقدام سعودی ها شدند. آن گونه که فیلم رسیده به «تابناک» نشان می‌دهد، برخی معترضان با پرتاب ترقه های دست ساز، موجب به آتش کشیده شدن بخشی از ساختمان کنسولگری شدند.
کد خبر: ۵۵۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵ 02 January 2016
در پی اعدام شیخ نمر، رهبر شیعیان عربستان به دست سعودی ها، جمعی از هموطنانمان در مشهد مقدس مقابل کنسولگری عربستان در این شهر تجمع کردند.

به گزارش «تابناک»، معترضان زیر باران با سر دادن شعارهایی همچون «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، «مرگ بر سلفی» و «مرگ بر تکفیری» و در دست داشتن پارچه نوشته هایی با مضمون «ما تا آخر ایستاده‌ایم»، جنایت آل سعود را محکوم کردند.


شهروندان مشهدی با در دست داشتن تصاویری از شهید آیت الله نمر و سر دادن شعار «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن» خواستار واکنش جهانی به ویژه مسلمانان نسبت به اقدام تفرقه افکنانه رژیم آل سعود شدند.

در ادامه این تجمع، که عصر امروز آغاز شده بود، برخی معترضان پرچم عربستان را از سردر کنسولگری پایین کشیدند و با پرتاب ترقه های دست ساز به ساختمان کنسولگری، موجبات آتش گرفتن بخشی از این ساختمان را فراهم آوردند.

هم اکنون می‌توانید گوشه‌ای از اعتراضات صورت گرفته را به روایت فیلم رسیده به «تابناک» مشاهده نمایید؛

تعداد بازدید : 73
دانلود
دانلود با کیفیت بالاتر

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس