بازدید 32086
مراجعه پزشک به منزل قاتل برای امر خصوصی و شخصی بوده است

شفاف سازی حادثه قتل پزشک اردبیلی

در بیانیه شورای تأمین استان اردبیل که برای تنویر افکار عمومی صادر شده، آمده است: مرحوم پیرزاده برای امر خصوصی و شخصی به منزل قاتل مراجعه کرده بود که این امر منجر به درگیری طرفین و در نهایت قتل این پزشک شده است.
کد خبر: ۵۱۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵ 26 July 2015
در بیانیه شورای تأمین استان اردبیل که برای تنویر افکار عمومی صادر شده، آمده است: مرحوم پیرزاده برای امر خصوصی و شخصی به منزل قاتل مراجعه کرده بود که این امر منجر به درگیری طرفین و در نهایت قتل این پزشک شده است.

به گزارش  تابناک اردبیل ، در بیانیه دبیرخانه شورای تأمین استان آمده است: مسئولان قضایی و انتظامی خارج از نوبت در حال بررسی و رسیدگی به جزئیات موضوع هستند و تصمیمات مقتضی و مناسب را می‌گیرند.

در این بیانیه با ابراز تأسف از حادثه ناگوار قتل دکتر اصغر پیرزاده که فقدان این پزشک خسارتی بر جامعه پزشکی کشور محسوب می‌شود و عرض تسلیت به خانواده داغدار این مرحوم به اطلاع کلیه هموطنان آگاه و فهیم می‌رساند، به همین مناسبت شورای تأمین استان تشکیل جلسه داده و در مورد ابعاد و جزئیات این حادثه دستگاه‌های انتظامی و قضایی استان گزارش مفصلی را ارائه کردند.

این دبیرخانه در بیانیه خود به موارد زیر نیز تأکید کرده تا تنویر افکار عمومی انجام شود.

1- متأسفانه اطلاع‌رسانی‌های اولیه توسط برخی افراد، سایت‌های خبری و رسانه‌ها به علت شتاب‌زدگی، گمانه‌زنی‌های شخصی و استناد به اطلاعات غیر موثق صحیح نبوده و موجب تشویش اذهان عمومی شده که با متخلفان برخورد قانونی به عمل می‌آید.

2- برخلاف آنچه که اعلام شده حادثه نه در بیمارستان، نه در منزل بیمار و نه در مطب خصوصی اتفاق نیفتاده است.

3- در وقوع حادثه هیچ رابطه حرفه‌ای، شغلی مربوط به امور پزشکی بین قاتل و مقتول مطرح نبوده است.

4- مراجعه دکتر پیرزاده به منزل قاتل صرفاً برای امری خصوصی و شخصی انجام شده که منجر به درگیری فی‌مابین و نهایتاً قتل دکتر پیرزاده توسط قاتل به ضرب چاقو شده است.

5- مسئولان قضایی و انتظامی خارج از نوبت در حال بررسی و رسیدگی به جزئیات موضوع هستند و تصمیمات مقتضی را اتخاذ می‌کنند که به این وسیله از اقدامات به موقع آنها به ویژه دادستان شهرستان اردبیل در بازداشت قاتل، انجام تحقیقات دقیق و کشف حقایق قدردانی می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی