بازدید 2971

کیفیت آب شرب قیامدشت ارتقاء می‌یابد

کد خبر: ۵۱۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷ 11 July 2015
فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به جلسه مشترک مدیران کل اجرایی استان تهران، استاندار تهران و وزیر بهداشت در بخشداری قیامدشت گفت: بر اساس تصمیمات گرفته شده در این جلسه آب شرب این منطقه به لحاظ کیفی و کمی به زودی ارتقاء پیدا می کند.

به گزارش ایسنا، هدایت الله جمالی پور افزود: در بازدید وزیر بهداشت از مراکز درمانی قیامدشت درمانگاه موجود در قیامدشت شبانه روزی شد و مقرر شد در تکمیل کادر این درمانگاه وزارت بهداشت اقدامات لازم را انجام دهد. همچنین مرکز درمانی که سالها به صورت متروکه بود با دستور وزیر بهداشت مقرر شد اعتبارات لازم برای بازسازی و نوسازی آن توسط فرمانداری شهر ری تامین شود و نیروی انسانی مورد نیاز این مرکز نیز با هماهنگی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تامین خواهد شد.

وی افزود: در حوزه آب شرب مردم منطقه قیامدشت مطالبه ای داشتند که با حضور استاندار تهران این موضوع مورد بررسی قرار گرفت. در همین راستا منبع آب قیامدشت تامین اعتبار شد تا از این پس با سرعت بیشتری تکمیل شود.

وی با تاکید بر خطرات ناشی از کانالی که با عبور از شهر ری به منطقه قیامدشت منتهی می شود گفت: قبلا تعهد کرده بودم این کانال اصلاح و ساماندهی می شود در این جلسه مقرر شد آب منطقه ای این کار را انجام دهد و ظرف مدت چهار ماه آینده این پروژه به اتمام برسد.

فرماندار ویژه شهرستان ری نبود سالن چند منظوره در قیامدشت را از دیگر مشکلات این منطقه دانست و خاطر نشان کرد: وجود مجموعه ورزشی در راستای شناخت پتانسیل ها و بالا بردن سطح سلامتی و نشاط بسیار تاثیر گذار است و نبود آن در قیامدشت به وضوح احساس می شود که در این خصوص احداث مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت 7 هکتار در خیابان آزادی شمالی قیامدشت با امکاناتی همچون( زمین چمن مصنوعی، پیست دوچرخه سواری، دومیدانی، ورزشگاه پنج هزار نفری) به زودی ایجاد خواهد شد.

جمالی پور درباره تخصیص سهمیه آب از سد ماملو برای شهروندان شهرک قیامدشت گفت: یکی از اقدامات در جهت ارتقاء کیفیت آب، اختصاص چنین سهمیه ای است این امر مصوب شده و به زودی محقق خواهد شد؛ تامین آب از سد ماملو به مقدار 90 لیتر در ثانیه تا پایان سال 4 میلیارد تومان هزینه دارد که از این میزان یک میلیارد تومان فرمانداری شهرستان ری و یک میلیارد تومان دیگر را سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران بودجه اختصاص خواهد داد تا هرچه سریعتر محقق شود. در مجموع حضور استاندار تهران و وزیر بهداشت علاوه بر ارتقاء سطح کمی و کیفی آب منطقه قیامدشت ثمرات بسیاری در حوزه بهداشت و درمان و امور اجرایی شهرک قیامدشت داشت.

وی در خصوص ساخت یک مدرسه توسط فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: بزودی یک مدرسه برای رفع مشکل سه شیفته شدن مدارس قیامدشت احداث خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار