بازدید 15396

مراسم روز قدس در سراسر آمریکا برگزار شد

مسلمانان در آمریکا در اقدامی نمادین همچون سالهای گذشته با همراهی دیگر شهروندان آمریکایی فارغ از هر دین و ملیتی در اعتراض به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و اشغالگیری های این رژیم در فلسطین اشغالی دست به تظاهرات زدند.
کد خبر: ۵۱۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸ 11 July 2015
مراسم روز جهانی قدس با حضور یکپارچه مسلمانان، مسیحیان، کلیمیان و دیگر تشکل ها و فعالین مدنی و اجتماعی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در اعتراض به جنایات رژیم اشعالگر قدس در بسیاری از شهرهای بزرگ آمریکا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از مراسم روز جهانی قدس در نیویورک، مسلمانان در آمریکا در اقدامی نمادین همچون سالهای گذشته با همراهی دیگر شهروندان آمریکایی فارغ از هر دین و ملیتی در اعتراض به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و اشغالگیری های این رژیم در فلسطین اشغالی دست به تظاهرات زدند.

تظاهرکنندگان در این تظاهرات که از ساعت 4 بعدازظهر روزجمعه درمیدان ساعت نیویورک گردهم آمده بودندبا شعارهایی نظیر، غزه گریه نکن، فلسطین پایدار خواهد بود، صلح جهانی و جنگ با اسرائیل، اگر اسرائیل حمله کند ما جواب حمله اش را خواهیم داد، توجه توریست ها و دیگر شهروندان آمریکایی را به خود جلب کردند.

دراین تظاهرات تنی چند از فعالین تشکل های اسلامی و دیگر گروه های مدنی و طرفدار صلح به سخنرانی پرداختند.

برپاکنندگان این تظاهرات با پخش کردن گل و اعلامیه هایی به اطلاع رسانی در مورد حقیقت و ذات رژیم صهیونیستی که در رسانه های آمریکایی کمتر انعکاس داده می شود پرداختند.

محل برگزاری این تظاهرات میدان ساعت نیویورک بعنوان توریستی ترین نقطه آمریکا ازجمله نکات برجسته آن بود و سبب شد بسیاری از بازدیدکنندگان خارجی به عکس برداری از تظاهرات و کنجکاوی در مورد روز قدس بپردازند.

خبرنگارایرنا در مصاحبه ای کوتاه با خاخام یهودی شرکت کننده،علت حضور وی دراین گردهمایی ضد اسرائیلی را جویا شد.

وی بابیان اینکه تشکیل دولت یهودی نه تنها درقدس بلکه درهیچ جای دیگر دنیا درکتاب مقدس یهودیان غیرمشروع عنوان شده اضافه کرد علت این کشتار غیر انسانی و بی رحمانه رژیم صهیونیستی نیز عدم پایبندی این رژیم به مفاهیم دینی و عدم پایبندی به شرع دین یهود است.

کالپ ماوپین روزنامه نگار و تحلیلگر سیاسی آمریکایی در سخنرانی خود علاوه بر اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی به مسائل روز یمن نیز پرداخت. وی بیان داشت، جنگ یمن تنها محدود به حمله عربستان به یمن نیست، صهیونیست و امپریالیزم جهانی پشت عربستان قرارگرفته اند تا با بازگرداندن دیکتاتور سابق یمن به صحنه ، استقلال و آزادی خواهی مردم یمن را با شکست مواجه کنند. وی اذعان داشت دشمنی آمریکا و امپریالیزم جهانی با یمن به این علت است که نمی خواهند این کشور نیز مانند ایران و ونزوئلا کنترل و اختیار منابع طبیعی خود رابا مستقلا در دست گیرند.

علاوه بر نیویورک تظاهرات روز قدس در شهرهای آتلانتا، بوستون، شیکاگو، دتروید، ادمانتون، هیوستون، لس آنجلس، اورلاندو، پورتلند، رالی، ساکرامنتو، سالت لیک سیتی، سیاتل، تالسا و واشنگتن دی سی و شهر های کالگاری و تورنتو کانادا نیز برگزار شد.

مراسم روز قدس در سراسر آمریکا برگزار شد

مراسم روز قدس در سراسر آمریکا برگزار شد

مراسم روز قدس در سراسر آمریکا برگزار شد

مراسم روز قدس در سراسر آمریکا برگزار شد

مراسم روز قدس در سراسر آمریکا برگزار شد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها