بازدید 78208

زنی که می خواهد به ایران حمله کند

«می خواهم ایرانی ها بدانند که اگر من رئیس جمهور شوم، به ایران حمله خواهم کرد ... ما قادر خواهیم بود آن ها را کاملا نابود سازیم
کد خبر: ۵۱۵۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ 09 July 2015
«می خواهم ایرانی ها بدانند که اگر من رئیس جمهور شوم، به ایران حمله خواهم کرد ... ما قادر خواهیم بود آن ها را کاملا نابود سازیم

به گزارش تسنیم، اندیشکده آمریکایی گلوبال ریسرچ (Globalresearch) به بهانه اظهارات ضدایرانی اخیر هیلاری کلینتون، نگاهی داشته به رویکرد جنگ طلبانه این نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تلاش وی برای جلب رضایت صهیونیست ها در کارزار انتخاباتی.
 
 
در ابتدای این تحلیل که زیر عنوان "هیلاری کلینتون: اگر من رئیس جمهور شوم، به ایران حمله خواهیم کرد" تنظیم و منتشر شده می خوانیم: کلینتون ایران را "تهدیدی علیه موجودیت اسرائیل" خوانده و گفته، امیدوار است آمریکا بتواند به توافقی با ایران دست یابد که "برنامه سلاح هسته ای" این کشور را محدود سازد.
 
 
هیلاری کلینتون می افزاید: اما حتی اگر ما به این توافق دست یابیم، هنوز هم مشکلات بزرگی از جانب ایران خواهیم داشت، از جمله حمایت این کشور از حزب الله لبنان و حماس و روند رو به رشد به دست گرفتن کنترل کشورهای منطقه توسط ایران و افزایش نفوذ این کشور.
 
 
گلوبال ریسرچ با انتقاد از اظهارات کلینتون درباره برنامه هسته ای ایران می نویسد: واقعیت این است که سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل می گویند، برنامه هسته ای ایران، هیچ بخش نظامی ندارد و هیچگونه مدرکی مبنی بر اینکه تهران به دنبال ساخت این سلاح هاست هم در دست نیست.
 
 
ناظران و کارشناسان غربی بر این باروند که حمله به ایران با پیامدهای نامشخصی برای آمریکا و متحدانش همراه خواهد بود و حتی می تواند برای منافع ایالات متحده فاجعه بار باشد.
 
 
این اندیشکده آمریکایی در ادامه به اظهارات جنگ طلبانه کلینتون در تلاش ناکام سال 2008 وی برای رسیدن به کاخ سفید اشاره کرده نوشت: وی به عنوان نامزد ریاست جمهوری سال 2008 آمریکا خطاب به همایش سالانه آیپک گفته بود: می خواهم ایرانی ها بدانند که اگر من رئیس جمهور شوم، به ایران حمله خواهیم کرد.
 
 
براین اساس، کلینتون در اظهاراتی توهین آمیز افزوده است: طی ده سال آینده و در زمانی که ممکن است ایرانی ها با تصمیمی احمقانه قصد حمله به اسرائیل را داشته باشند، ما قادر خواهیم بود آن ها را کاملا نابود سازیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۳۵
انتشار یافته: ۴۱
سنگ بزرگ علامت نزدن است
بهش میگن دم تکونی برای اسراییل قبل انتخابات .(این اسراییل چیه که همه میخوان نظرشو جلب کنن )
سگي كه پارس مي كند حمله نمي كند.....
سرکار خانم هیلاری کلینتون بعید می دانم تو بتوانی رییس جمهور آمریکا شوی چون تو در زندگی شخصی خودت نتوانستی یک نفر آن هم شوهرت را اداره کنی آن وقت چگونه میتوانی کشور آمریکا را اداره کنی؟
لذا پیشاپیش برای شما متاسفم
تو دیگه پیر شدی برای اینکار وقت کردی برو پیش روانپزشک
تو برو هوای شوهرتو داشته باش تا دوباره گندی بالا نیاره. انقده بدبخت شدیم که تو ما رو تهدید کنی?!
گر راهزن تو باشی صد کاروان توان زد.
دموکراتها از این عرضه ها ندارند ترسم از جمهوریخواهان است.
احمق تر از هیتلر در دنیای امروز. حیونی خیلی عقده ی شده امیدواریم همچین روزی نرسه چون درس بدی امریکاییها خواهند گرفت خال قزی یکم فکر کن در عراق مثل .... تو باتلاق موندی در افغانستان مجبور شدی با طالبان مذاکره کنی بابا خ...ر..ی..ت
تا کی و کجا؟
مردانتان نتوانستند هیچ غلطی کنند . حالا شما میخواهید جور آنها را بکشید!؟ تو برای جلب رای یک عده یهود میخواهی کشورت را درگیر جنگی کنی که نتیجه آن را دیگر دست خودتان نخواهد بود، کنید!؟
خدا با ماست و فمن یتوکل الی الله فهو حسبه
غلط کرده.
خوانندگان ببخشید ولی از قدیم گفتن سگ واق واق میکنه گاز نمیگیره
شتر در خواب بیند پنبه دانه
هنوز نمیدونه در مورد کجا داره صحبت میکنه اخه مفلوک اسم اینجا ایرانه ممکنه با هم اختلاف داشته باشیم ولی وای به حال کسی بخواد بهش چپ نگاه کنه
از تو بزرگتر هم که شش لولبند و هفت تیر کش بودند جراتش را نداشتند و نتوانستند . شما خوب بود آن موقع که وزیر بودی اگه میتونستی به خانم مونیکا لووینسکی حمله میکردی
شما اول برو شوهرتو جمع کن. واجب تره.
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست .
آمریکا چنین غلطی نمی تونه بکنه.از این اراجیف سی ساله که میگن. اونها بهتره فعلا فکری به حال حزب الله بکنند تا بعد فکر غلطهای دیگه!!!
بقول محمد جواد خودمون هرگز ایرانی را تهدید نکنید
این آرزو بوش پدر و پسر بود اما موفق نشدند شما نیز موفق نخواهید شد چون نه قدرت آنها رادارید و نه جامعه جهانی از شما حمایت می کند
مثل اینکه این خانم تفاوت ایران و ایرانی را با سایر کشورها نفهمیده است . پس لازم است حمله کند تا به او بفهمانیم
ایران چه قدرتی شده که رای آوردن رئیس جمهور امریکا منوط به ایران است
خخخخخخخخخخخخخ تو عرضه داشتی و اینکاره بودی اول از همه مواظب همسرت بودی خخخخخخخخخخخخخ
شکر خوردی
امريكا غلط مي كندبااين زن
خلیج فارس نیلگون محل دفن هیلاری کلینتون
زرشک تو که سهله برو ولی ات را بیاور که او هم هیچ غلطی نمیتواند بکند.
اووووف چه خشن
اگر این حرفها را نزندکه شانس انتخابش صفر است.
برو بابا سراغ بیلی جونت آششو بپز
همین کارا رو میکنی دیگه آقا بیلی میره سراغ یکی دیگه.
خواب دیدی خیر باشه خانم کلینتون
خواب دیدی خیر باشه خانم کلینتون
بنده خداازوقتی که شکست عشقی روشرمندانه تجربه کرده(مونیکاجزجگرگرفته!)عقده ای شده،ولی مشخصاٌایران درمانی جواب نمیده!بایدراههای دیگه ای روامتحان کنه!
تو که سهلی،اون شوهر گردن کلفت و بولهوست هم هیچ،که آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.
هیلاری خانم. شما اول رابطه شوهرتان با مونیکا رو مدیریت کنید. بعد جنگبا یک کشوررا......
من پیشنهاد میکنم یه تور تاسیسات نظامی گردی رو برا بازدید از مراکز نظامی ما بیا بعد , در مورد این موضوع تز بده , هشت سال جنگ چیکار کردین که الان می خوای انجام بدی کلینتون خانوم ,
مثل اینکه این خانم فریاد آقای ظریف رو نشنیده !
هیچ گاه یک ایرانی رو تهدید نکنید ... هیچ گاه
ولی دوستان..من دعا میکنم که این خانم رئیس جمهور بشه...اونوقت معلوم میشه که به قول امام هیچ غلطی نمیتونه بکنه. مال این حرفا نیستین ...اگه بودی صد دفعه این حرکتو زده بودی.
یادت باشه هیچوقت یک ایرانی رو تهدید نکن
ولش کنید این بدبخت رو
ناتوانی خودشون رو پشت این غرغر کردنها پنهان می کنند
قبل از اینکه تو رئیس جمهور بشی ستمدیدگان از تبعیض نژادی کشور امریکا رو در دست خواهند گرفت
به مونیکا لوینسکی میگم بیادا :))))
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی