بازدید 617761

آمار تکان دهنده مجلس از روابط جنسی در ایران

کد خبر: ۴۲۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸ 09 August 2014
در اين گزارش با استناد به نامه‌ای از وزارت آموزش و پرورش، نتايج تحقيق بر ۱۴۱ هزار و ۵۵۵ دانش آموز دختر و پسر دوره متوسطه در سال تحصيلی ۱۳۸۷-۱۳۸۶ منتشر شده است.

به گزارش پارسینه، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ایران، نوزدهم خرداد گزارشی با عنوان «ازدواج موقت و تاثير آن بر تعديل روابط نامشروع جنسی» روی وب‌سايت خود منتشر کرده است.

در اين گزارش با استناد به نامه‌ای از وزارت آموزش و پرورش، نتايج تحقيق بر ۱۴۱ هزار و ۵۵۵ دانش آموز دختر و پسر دوره متوسطه در سال تحصيلی ۱۳۸۷-۱۳۸۶ منتشر شده است.

بر اساس اين تحقيق، ۱۰۵ هزار و ۴۶ نفر دانش آموز يعنی ۷۴.۳ درصد دارای رابطه «غير مجاز با جنس مخالف» بوده‌اند.

همچنین طبق این گزارش، در سال تحصیلی 1386-1387 از 141552 دانش آموز (دختر و پسر) دوره متوسط در کل کشور تعداد 24889 نفر (17.5 درصد) دارای روابط همجنسگرایی (لواط و مساحقه) بودند.

به نوشته این گزارش، بر اساس اظهارات کارشناسان در سال 1388 در دهه 1960 و 1970 میلادی سن روسپیگری بالای 30 سال بود، اما اکنون سن روسپگیری به 15 سال به بالا رسیده است. تحقیقات دانشگاه شهید بهشتی نشان داده است که آمار روسپیگری بین زنان متاهل بیشتر از مجردهاست و 11 درصد روسپیان شهر تهران با اطلاع همسرانشان دست به روسپیگری می زنند.

در سال های 1388 و 1389 آمار کشف باندهای فساد 30 الی 35 درصد افزایش داشته است.

گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس همچنين به يک تحقيق انجام شده توسط محمود گلزاری، عضو هيات دانشگاه علامه طباطبايی اشاره کرده است.

بر اساس اين تحقيق، ۸۰ درصد دختران مورد پرسش در چند دبيرستان دخترانه تهران گفته‌اند که رابطه با جنس مخالف را تجربه کرده‌اند.

محمود گلزاری، معاون ساماندهی امور جوانان وزير ورزش و جوانان، ۲۱ ارديبهشت امسال نيز گفته بود که بر اساس گزارش‌های آموزش و پرورش، ۴۰ درصد دانش‌آموزان رابطه با جنس مخالف را از ۱۴ سالگی شروع کرده‌اند.

به گفته وی، ارتباطِ پيش از دانشگاه دختران و پسران نسبت به ۳۰ سال پيش، سه برابر شده و زمان شروع رابطه جنسی نيز به دوره راهنمايی رسيده است.

تهيه کنندگان گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس تاکيد کرده‌اند که اين آمار گوشه‌ای از حقيقت را نشان می‌دهد نه همه آن را.
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۶
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۱۰۴۵
عجب شیر توشیریه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
"تعداد 24889 نفر (17.5 درصد) دارای روابط همجنسگرایی (لواط و مساحقه) بودند".محمود احمدی نژاد که میگفت ما در ایران همجنسگرا نداریم.پس چی شد؟؟؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
این آمار مربوط به شهرهائی مثل تهران و کرج است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
سلام
مهیار
| Spain |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
فقط سر من بی کلاه موند!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
آمار برای نقاط خاص کشوره..
بنيامين
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
ماهواره چيه ؟ميگه نسبت به سي سال قبل!سي سال قبل كه ملت آزاد تر بودن؟!اين نتيجه تربيت غلط مدارس و خانواده هاست.
v.gh
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
بله دیگه وقتی بجای ایجاد شغل از واردات حمایت میشه، وقتی خانواده ها ماهواره را عضو ثابت خانواده خود می کنند، وقتی گشتهای ارشاد و امر به معروف خار تو چشم میشه و طردشون می کنیم، وقتی چادر و حجاب نشونه عقب افتادگی بحساب میاد و ما میخوایم مترقی بحساب بیایم، وقتی جوونامون را آماده می کنیم که به چند زبون صحبت کنن ولی قرآن را از رو نمی تونن بخونن....
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
اگه از دبستان ها و مهد کودکها هم آمار می دادند بد نبود ...
لیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
منظورت همون خر تو خره!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
همه چیز رو تو این کشور باختیم همه چیزو
کی مسئوله
مروارید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
این بچه ها پدر و مادرشون خوابند؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
همش بخاطر حجاب است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
من خودم شاهد عینی ماجرا تو مدرسه راحت 10 درصد همجنس گرا داشتیم، الانم تو دانشگاه مون وضعیت دختران خیلی شیر تو شیره... اصلا در شان جامعه دینی نیست، بدتر از جوامع غربی ولی یه جورایی بی سر و صدا...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
این آمار واقعی نیست و استنادی هم نداره. برای همین بهتره برای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی و والدین این خبر رو اصلاح یا حذف کنید. خدا رو خوش نمیاد اکاذیب رواج پیدا بکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
بد نیست یه آماری هم از روابط غیر مشروع مدیران و ناظمان و معلمان ورزش با دانش آموزان به دست بیاد!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
اونی که تو شیره آب و روغن پالمه، بیشتر خر تو خره !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
این آمارهارو میدن که مجوز انداختن پارازیتها روی کانالهای ماهواره را در دست داشته باشند و بیشتر کنند
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
به نظرم بخش بزرگی از این فساد مربوط به تلفن های همراه میشه.
هادي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
‹‹ 80 درصد دختران دبيرستاني رابطه جنسي با جنس مخالف را تجربه كرده اند››
منظور چه رابطه اي است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
عقد موقت حکم حکیمانه خداوند است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
حالا می‌دونید غیر مجاز چی بوده؟ مثلاً فرستادن یک پیامک!
ایرانی
| Hungary |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
آره چیز تو چیزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
متأسفانه فکر کنم تحقیقاتمان را هم باید بدهیم خارجی‌ها انجام بدهند....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
این آمار حتماً اشکال داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
خیلی هم شیرتوشر نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
آقای احمدی نژاد که می گفت ما همجنسگرا نداریم؟ چی شد؟
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
من و دو تا از بستگان و دوستانم به دلیل همین گزارش -که همه ما اطلاعات دقیق تری از آن داریم- به فرزندانمان در خانه و با روشها و کتابهای آموزش و پرورش توسط مادرانشان درس می دهیم و در پایان سال آنها در مدارس رسمی امتحان می دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
؟؟؟؟
حسام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
آره واقعا! شلافه شدم!!
مشاور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
متاسفم
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
ژاپني ها ميگن كه خانواده هاي آمريكائي لااوبالي هستند چون 70 درصدشون بر روي سيستمهاي موبايل و كامپوتر و تب لت و لپ تاب و... نرم افزار كنترلي دارند ولي ما ژاپني ها 97 درصد اين كار رو ميكنيم
میهمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
ای بابا! پس سر ما کلاه رفته. نمیشه دوباره برگردیم به دوران مدرسه؟
عماد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
وقتی میگیم پسر از 15سال ودختر از 9سال بالغ میشه خب معنی اون اینه که میتونه رابطه جنسی هم داشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
اگه تو دانشگاه آمار بگیرن اون وقت عمق فاجعه بیشتر مشخص میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
شیر تو شیر!!!
خدای من ! تکان دهنده چیه این آمار وحشتناکه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
اثار مضرات ماهواره همین ها هستند دیگه ولی سرمونو عین کبک زیر برف کردیم هی میگیم مطالب علمی خوبی را در ماهواره میتونیم پیدا کنیم نمی دونیم که با تیشه داریم ریشه خودمونو میزنیم
شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
کاملاً موافقم جالب اینجاست به هرکی هم میگی سریع جبهه میگیره ومیگه آدام باید ذاتش درست باشه باچهارتا سریال که آدم خراب نمیشه ولی بیا اگه توتلویزیون خودمون دوبار بگن توالت میگن بدآموزی داره دیگه نگاه نمیکنیم بچه هامون بی ادب میشن.
مهدی
| Spain |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
منی بدبخت رو جزو اون 74درصدی حساب کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
بازم فرهنگ غلط و هزار و یک کمبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
لطفا ببینید این جوان ها در چه دوره ای به دنیا اومدند و با چه الگوئی بزرگ شدند. حرف در این زمینه بسیار است و سانسور اجازه حرف زدن نمیدهد وگرنه حل این مسائل کار چندان سختی نیست.
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
آیا به راحتی می توان قصور اصلی را نادیده گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
خانواده ها ککشون هم نمیگزه و شیوه ی زنگی شون رو عوض نخواهند کرد عوض شدن ارزشها یعنی همین؛ حالا هی به با حجابها تو خیابون بد نگاه کنید؛ هی رفتار سالم رو بد بدونید؛ این بیماری مثل سرطان هنوز 10 سال دیگه عواقب وخیمش رو نشون میده...
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
فرمایش شما درست ولی این ریشه در ضعف چند دهه ای ما در فرهنگ سازی و تعریف درست از فرهنگ و روابط است
شما نشستی میگی این را نبین این را نکن ولی هیچ جایگزینی براش نداری پس محکوم به سکوتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
تنها در صورتی می توان این آمار را به ماهواره نسبت داد که آماری از وضعیت روابط جنسی قبل ظهور ماهوارد در ایران موجود باشد. در غیر اینصورت نسبت دادن یا ندادن این موارد نیاز به بررسی دقیق تری دارد
حسنی !
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
کاش میشد به پاسخ های نظرات هم توی تابناک لایک داد تا به ناشناس 15:57 لایک میدادم !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
شما درست میگید. همیشه شما درست میگید اصلاً شما درستید ملت اشتباهی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
توی شهر قم که من هستم استفاده از ماهواره پایین هست اما بیشترین آمار همجنسگرایی را داره لطفا جواب دهید
یک روانشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
ربطی به ماهواره نداره
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
ربطش به ماهواره چیه
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
آهان ، الان نظر شما اینه مثل کره شمالی یه محیط بسته درست کنیم
ناشناس
| Germany |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
به نظر من این آمار درست نیست ، چون در مملکت اسلامی چنین چیزی محال است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
عجب دانشنمدایی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
وحشتناک نیست شما سرت رو زیر برف کردی
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
آقا یا خانم 14:28، اگر شما هم مثل میلیون ها افراد دیگر تلویزین های ماهواره ای را نگاه می کنید باید توجه کرده باشید که پارازیت ها در اصل کانال های خبری و اطلاع رسانی را نشانه گرفته اند. ظاهرآ زشت ترین کانالهای
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
عزیزان من، اگر دقت کنید متوجه می شوید که پارازیت ها اکثراً کانال های خبری و اطلاع رسانی را هدف قرار داده اند.
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
ماهواره ها ضرر دارند درست
ولی با اینحرفها می شود بی برنامگی مسئولین
ورها کردن جوانان به باری به هرجهت را توجیه کرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
متاسفم
ابوعطا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
ریشه و اصل و نسب ربطی به ماهواره نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
یعنی یه ذره هم فکر نمیکنید که این نتیجه صبح تا شب سر کار بودن پدر و مادراست.
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
همه فکر میکنن بچه شون پاکه و اهل این حرفا نیست
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
30 ساله امثال شما میگین اینا اثرات ماهواره است!شما سرتونو مثل کبک کردین زیر برف!
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
بازم غرب پیروز شد و مدعیان دنبال بهانه
مقداد
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
دوستانی که میگین این نتیجه ماهواره است. بدونید که این نتیجه ماهواره نیست.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
وقتی به جای تصویب طرح خانه ی عفاف میان با قانون گذاری غلط و ناقص جامعه رو به تورم میکشن بیشتر از این هم نمیشه انتظار داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
بله وقتی ماهواره حاکم بر خونه ها بشه از این بدترم میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
خیلیم عالیه
من دبیرستان معلم درس خوندم
وجدانا از آقای گلزاری بپرسید پسر خودش در مدرسه چقدر باعث میشد بیاد اونجا وتعهد بده
راهنمایی که خوبه برین به مدارس ابتدایی .
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
و همچنین مدیرها و ناظمها و مربیان پرورشی و معلمها و سرایدارها و راننده های مدارس
لازم به ذکر است که این نسلی که با این آمار مشخص شده اند نسلی هستند که بیشترین آموزه های دینی را داشته اند. پس بیابید پرتقال فروش را
طبق بررسيهاي به عمل آمده،رابطه معناداري بين افزايش اشتغال بانوان و كاهش ازدواج ودر نتيجه افزايش جرايم اجتماعي وجود دارد
قابل توجه افرادی که مخالف صحبت آقای قرائتی در خصوص ازدواج دختران قبل از دانشگاه بودند
چقدر سریع نسبت به این موضوع اقدامات موثر انجام شد. 7 سال برای فکر و کارشناسی خیلی کمه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
حاج آقا مجتبی مرتضی تهرانی یه نسخه محکم برای این موضوع گفته است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
نتیجه آن تفکیک جنسیتی شد که انشاله حل می شود
خیلی وحشتناکه !!! اگه این آمار درست باشه، می تونه نتیجه گرایش غیر منطقی خانواده ها به کانال های تلویزیونی اونور آبی، اینترنت، چت و .. باشه در حالی که مسئولین محترم خود را بخواب زده اند!
به عنوان یک پدر بسیار نگران آینده فرزندانم هستم!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
لطفا شما مثل مسئولین به بیراهه نرین
aaa
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
سیحدیر بابا
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
چرا دنبال دلیل واقیش نمی گردین؟
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
نه عزیزم انور اب مقصر نیستند. خودت مقصری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
نگران کم عقلی خودت باش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
بهتر است که پیشنهاد کنید مدرسه مخصوص نگرانها بسازند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
کسانیکه که به تاثیر مخرب ماهواره اعتقادندارند کمی بخود جرات بدهند وچشمان خودرا به اطرف بازکنند.به خودوزن وفرزند خود نگاه کنند حتما خیلی چیزها دستگیرشان می شود
ناشناس
| - |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
بهتره نگرانیتون رو گسترش بدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
فرزندی که طوری تربیت شده باشه که با دیدن 2 تا سریال و چت کردن با 4 نفر اینطور به فساد کشیده بشه!!! بدرد جامعه نمی خوره!
حسام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
پدر عزیز! تمام دنیا همون اینترنت و شبکه های ماهواره ای که ما میبینیم رو میبینن حتی بازتر و نامحدود تر اما این فساد واقعا جاهای دیگه دنیا نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
مسئولین خود رو به خواب زده اند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
این یعنی فقر = فساد
بیکاری = فساد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
اینا بخاطر فرهنگ غلطمونه نه ماهواره
یا خدا کجا داریم میریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
...
پاسخ ها
پیام از اراک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
اینطوری که آمار میگه به جاهای بدی داریم میریم.
چشماتو ببند عمو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
داریم میریم؟ رفتیم.
الف
| United States of America |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
نمیری پیام مردم از خنده!!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
مثلا یا بستن چشم چی درست میشه دایی؟؟
خخخخخخ
| United States of America |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
خخخخخخخخ
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
نمیریم داریم برمیگردیم
اگر اين آمار صحيح است ،دست همه آقايان درد نكند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
چرا خودمونو به خواب بزنیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
ما ایرانی ها همیشه عامل همه مشکلات مون رو مسولین می دونیم. در این مورد خودمون مقصریم
آرمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
اتفاقا بر عکس دست دختر خانم ها درد نکنه که با اختیار خودشون خواستن که خانم باشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
البته هنوز به الگوی خارجی نرسیدی ایم!!!
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
آقایان؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
متاسفم
این تمام حقیقت نیست
به به ...آبروی اسلام و بردیم ..ادعا نکنیم واقغا بهتره ..اسلام کمتر زیره سوال میره ...تاسف باره ..
پاسخ ها
پیام از اراک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
آبروی اسلام و مسلمین و مسلمات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
البته هنوز به الگوی خارجی نرسیدی ایم!!!
اگر حلال خدا را که صیغه است آزاد کنند بسیاری از این آمارها کاهش می یابد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
اصلا ربطی نداره
دختر مدرسه راهنمائی 14 ساله که صیغه نمیشه عمو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
صیغه درسته.. ولی آیا برای دختر پسر دبیرستانی؟؟؟؟؟؟؟؟ خجالت بکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
واقعا فرقی بین رابطه جنسی بدون صیغه با صیغه یک ساعته رو نمی فهم !!!
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
هوس باز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
شما داری از اب گل الود برای خودت ماهی بگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
شما حاضری ؟
مرداويج
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
شما خودت دختر داشته باشي تو 15 سالگي صيغه اش ميكني؟؟؟
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
خجالت بکش.
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
صیغه هم رابطه جنسی هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
آقا گزارشو درست بخون میگه بچه های دبیرستانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
تو فکر خودتی برادر! وگرنه یه ذره اطلاعات داشته باشی می دونی صیغه مال بچه ها نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
الآن که صیغه آزاده. تازه نصف روابط خلاف هم در قالب صیغه تعریف شده والا آمار خلاف شامل همه مردم ایران می شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
انجام عمل شرعی خجالت داره؟!!! انجام این کارها چی؟ کدامش را شما انتخاب می کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
تورو خدا یکی برای من توضیح بده. اگه دقیقا همین روابط وجود داشته باشه ولی ققط اولش، یه جمله عربی رو بخونند، دقیقا چی عوض می شه؟!
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
چی می گی تو؟!
راه حلبده برای دختر پسر خودت نه برای مردم!
بهارررر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
صد بار گفتم هنوز هم میگم. صیغه بدعتی است در دین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
کاش حداقل می گفتی سن ازدواج بیاد پایین مثلا رو 20
آخه صیغه دوای درد بچه هاست؟
صیغه رو واسه خودت گفتی دیگه نه؟
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
عزیز نابغه که می گی صیغه درست نیست.
یا باید کامل جلویش را گرفت.... و اگر نشد، دیگه چاره آخر صیغه باشه، که چارچوبی تعیین می کند و اجازه پدر و مهریه و مدت معلوم و شرایط، نه اینکه همین چوری 2 تا نا پخته اقدام کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
اگر دولت حل مسائل اقتصادی و مردم ساده زیستی را شروع کنند مشکل ازدواج و به تبعش روابط نامناسب حل میشه
سعيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
باهوش ميگه اين امار براي راهنمايي و دبيرستانه چه ربطي به صيغه داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
مزخرف نگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
محض اطلاع شما در کلیه کشورهای توسعه یافته ای که ما آنها را مذمت می کنیم برقراری رابطه جنسی یک مرد با دختر زیر هجده سال جرم محسوب می شود. آنوقت شما برای این سن صحبت از صیغه می کنی؟ واقعا که....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
صيغه
مهندس همه چی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
14 سال.تو امریکا هم همچین چیزی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
البته هنوز به الگوی خارجی نرسیدی ایم!!!
لیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
متاسفم برات شرم آور
خسرو از تهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
عزیزم اگر کمی فکر کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
:))
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
!!!!!!!!!!
mahdi
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
لااقل از فعل حروم که بهتره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
خب برای مردا صیغه پیشنهاد میکنی برای دختر 30 ساله که هنوز نتونسته ازدواج کنه چی در آستین داری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
فرقش رو یکی به من توضیح بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
این دخترهای جوون طعمه مردای بزرگتر از خودشون میشن اگه صیغه آزاد باشه اون مردا صیغه می کنن و دخترها آسیب نمی بینن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
حد اقل دیگه سراغ لواط و مساحقه نمیرن!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
بله با کمک خانواده
بابا مملکت رو فساد برداشته....
اون از انواع و اقسام فساد های اقتصادی...اینم از فساد های اخلاقی...
یعنی مملکت رو خدا نگه داشته....
ما دیگر دشمن خارجی نمی خواهیم چون خودمان تیشه به ریشه خودمان زدیم لطفا نگویید همه تقصیر دشمن است
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
هزار بار مرحبا علی جان
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
باید ماهواره آزادتر باشد
الگو برداری از نظام های اموزش و پرورش و سبک زندگی غربی سبب شده ازدواج به سنین بالاتر انتقال یابد و این چیزی است که غریزه ان را نمی پذیرد و نمی تواند صبر و تحمل کند و توقع دینی از رعایت عفاف در بستری که حرمت دین با رسواییهای مالی مسوولین و معدودی وامگیر و مختلس از هم دریده شده است. توقع بالایی است ،شاید کاهش دوران تحصیل برای دیپلم از 12سال به 9 تا 10 سال و گنجاندن بهداشت جنسی در دروس اموزشی تاثیر زودتری داشته باشد. اما نشان دادن زندگی های خوشبخت از زوجهایی که با تحصیلات پایین ازدواج کرده اند و الگو سازی از انان برای جامعه در طولانی مدت کمک کند. بدیهی بعد از ازدواج در بستری ارام اگر افراد تمایل به ادامه تحصیل داشته باشند می توانند ادامه دهند....
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
نه عزیزم اصرار بر اشتباهات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
مشکل 12 سال تحصیل نیست. برای این که جوانان بیکار نباشند می گویند همه بروند لیسانس و فوق لیسانس و اخیرا هم دکتری بگیرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
میشه بگید اگه الگو برداری شده از سیستم غربی هست چرا توی هیچکدام از کشورهای غربی این آمار را نداریم؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
توی کشورهای غربی هم همینطوره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
ناشناس دوم شما بنا به کودوم اطلاعات میگی تو غرب ازین خبرا نیس!؟
یوسف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
عمو جان برو آمار کشورهای غربی نگاه کن بعد بگو اونجا خبری نیست
فرزانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
اشتباهی مثبت زدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
اخوی!آمارکشورهای غربی روظاهراشماخبرنداری؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
کی گفته تو غرب نیست: طبق آمار آموزشو پرورش انگلیس، هر دختر قبل از گرفتن دیپلم به طور متوسط 5 بار رابطه جنسی عمیق دارد...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
صد البته ازدواج زود هنگام تاثیر بسزایی در سلامت روانی فرد خواهد داشت اما مهیا کردن شرایط ازدواج جزو اصول اولیه عقلی است. مثلا اگر یک پسر دبیرستانی به خواستگاری دختر راهنمایی شما بیاید قبول می کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
ناشناس 12:57 کی میگخ غرب این آمارهارو نداره؟؟ فیلم درایو رو دیدی؟ یه دختر معمولی حامله میشه نمیدونه از کیه؟ دکتر میپرسه تا حالا با چند نفر بودی؟ میگه 25 نفر!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
آقا كي به شما اجازه داده راحت ابراز نظر كنيد مگر نه اينكه تمام ساختارهاي كشور با نظرات مشعشع شما اداره شد خوب حالا تحويل بگيريد!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
بیا برو عمو
یا تو ایران نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
شما تا حالا غرب زندگی کردی؟!!
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
تو اکثر کشورهای غربی و از جمله اینجا (آمریکا) این آمار تقریبا به همین میزان هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
چون غريزه مهمتر از تحصيل جوانان و نوجوانان مي ياشد، از دوره آموزش و تحصيل شان كم كنيم و والدين اجازه بدهند بجاي درس و تحصيلات عاليه بدنبال زوج مناسب و ازدواج و پوشك بچه باشند و چون يه جوان 18 ساله كه ازدواج كرده و خيلي هم با 2 تا بچه خوشحال و خوشبخت هست تبليغ هم بكنيم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
خانم عزیز شما تا حالا در یکی از مدارس غربی بوده اید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
به عنوان یک دانشجوی دکتری با نظر ایشون کاملا موافقم. افزایش سن ازدواج اشتباهی بود که در نسل ما اتفاق افتاد تا حد زیادی هم مسئله فرهنگی بود. ضمنا توی همه کشورهای غربی این امار رو داریم خودتو به خواب نزن
داركوب بلوط
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
دوست عزيز
غربيعا اين گونه رفتارها رو عادي مي دونند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
مطمئن باش آمار در کشورهای اروپایی بیشتر از این حرف هاست
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
چرا در کشورهای غربی این آمار صد در صده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
باز افتاد گردن غرب
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
تو کشورهای غربی نداریم؟
واقعا که!
از همونا یاد گرفتیم
چرا بیخود از غربی ها دفاع بیجا میکنیم اونا از ما بیشتر دارن
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
عزیزم تو از کشورهای غربی اطلاع داری میگی این آمارو ندارند؟ انجام این کارا برا اونا عادیه عزیزم.اینو به وضوح تو فیلمای خودشونم نشون میدن
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
دوستان چرا منفی دادن؟
منتقد
| United States of America |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
جالبه که توی نظرات ینفر نوشته [عجب شیر تو شیریه] ، 1000 تا مثبت گرفته ولی این نظر که یه راه حل (حتی از نظر بعضی ها، راه حل غلط) ارائه داده 500 تا منفی گرفته ،‌همین آمار نشون میده که چه تعداد افراد دنبال حل کردن مساله هستن و چه تعداد نیستن.
حداقل اگر از نظر شما اگر این راه حل غلط هست ، راه حل دیگه ای بدید ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
مثلا درباره کدوم کشور شما تحقیق کردی که میگی بقیه جاها این شکلی نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
سلام در کشورهای غربی این آمار حدود 100درصد است چون آنها اصلا مشکل رابطه باجنس مخالف وحتی جنس موافق را در ده سالگی به بعد ندارند
دوران ریاست جمهوری بوده ؟؟؟؟؟
با این حجم فساد منتظر زلزله 12 رشتری باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
با این استدلال یعنی مردمان بم خیلی فاسد بودند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این چه حرفیه اخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
پس چرا پاتا و سوفیه و هارلم و .... زلزله نمیاد
برو عمو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
زلزله 10 ریشتر بالاتر نداریم دوست عزیز،لطفا درباره مقیاس ریشتر مطالعه فرمایید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
در جواب زینت خانم باید بگم مشکل ما امثال این نظر بالایی هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
خخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
فقط ماهواره نیست
کیوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
جناب ناشناس زلزله سالها است که اومده شما خبردار نشدید این آمار و ارقام مربوط به خرابی های همان زلزله است
بگید صد در صد و خلاص!!!
واقعاً اوضاع افتضاحه باید کاری کرد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
ناشناس جان ! چی میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
تند نرو بابا 100 درصد چیه؟
آما خيلي تكان دهنده بود، تو رو بخدا بخاطر امام زمان يك فكري به وضيت بكنيد جامعه داره به پرتگاه سقوط ميره
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
عزیزم کی باید یه فکر بکنه؟ تابناک یا مقامات عالی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
وا
منظور گوشه ای از" واقعیت" است دیگه؟!
این نتیجه اصرار بر اشتباهات است....
در ترکیه هر مسجد کوچک و بزرگی در روز جمعه جمعیتی انبوه برای نماز جمعه جمع میشوند،...
در هر شهری حداقل نیمی از زنان بدور اجبار حجاب دارند....
هه هم ماهواره دارند،...
باید دید چرا کار به اینجا کشیده؟ تقصیر را گردن دیگران نیاندازیم، تنها و تنها اصرار بر اشتباهات خود کار را به اینجا کشانده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
مروج ریا و دو روئی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
اونوقت آمار اونها چه جوریه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
از ترکیه که خودش ام الفساده داری برا ما نسخه میپیچی
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
خودمحوری و خودپسندی و بریدن از دنیا حال باعث شده مردم ایرام اسلامی در آمار از کشورهای نا مسلمان جلو بزنند

مبارک باد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
جنگ نرم به گوشتون خورده تو شبکه هایی مثل فارسی وان می دونید چی نشون میدن مقامات عالی بیشتر از ده سال دارن می گن ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
اونم هست داداش. اواز دهل شنیدن از دور خوش است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
ترکیه اسلامش اسلام امریکاییه، یادت هست چقد به اسراییل کمک کرد تو جنگ؟ خواهشا حرف از اسلام ترکیه نزن که خندم میگیره
امیری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
شما امار فساد در ترکیه رو هم داری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
مناطق كرد نشين و اهل سنت در ايران هم همينطور ارزش‌هاي خودشونو حفظ كردن...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
مگر شما از آمار فساد در ترکیه خبر دارید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
داستان آدم و هوا اثبات ميكنه كه انسان موجودي است
دانشجوی ترکیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
تازه دراستانبول آنهمه رقاصخانه وتوریستهای جوان غربی هستندآنهمه خواننده بی حجاب وآهنگ غربی هست آنهمه شراب فروشی آزادانه داره...
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
چون در انجا به معنی واقعی لا اکراه فی الدین عمل میشود
البته فکرنمی کنم آمار80درصدی درست باشدچون دراینصورت دیگراعتباری به کسی نیست من دفترشرکتی رااداره میکنم ومنشی خانم هم دارم وارتباط بسیاری نیز
باجامعه دارم وگزارش راباورنمیکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
چه دلیلی به دروغگویی وجود داشته است؟
مسئولین دیگر خبر از ترکیدن بمب ایدز می دهند که موید همین مطلب است.
اداره جامعه با شیوه کهنه انکار و مخفی کردن حقایق نتیجه اش این میشود که شده
ندا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
اتفاقا آمار بالاتر از این حرفاس
پیام از اراک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
محمد آقا تو خوب
اصلا تو اسپایدر من
بقیه بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
من هم این گزارش را باور نمی کنم.
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
فکرکنم شما روابط محدود به شرکتتون دارید و از بیرون از شرکت غافلید
عبدالكريم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
از هر دختر 80 تا تجربه جنسي دارند حالا يك پسري كه ميخواهد ازدواج كند بايد چگونه به دختران اعتماد كند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
البته هنوز به الگوی خارجی نرسیدی ایم!!
اگر حلال خدا که صیغه است همه گیر شود!اونوقت با یک نوع دیگری از تعدد روابط جنسی رو به رو هستیم!
بچه های حاصل از این ازدواجهای موقت رو جه کسی نگهداری خواهد کرد؟ پسر 15 ساله ای که برای به گناه نیافتادن ازدواج کرده! یا دختر 14 ساله که مامان جونش باید غذا جلوش بزاره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
ماوس تکون خورد منفی شد.
معذرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
موافقی جلوی این حلال خدا گرفته بشه تا به همین منوال آمار رشد داشته باشه؟
خدا که آفریننده است، نمی دانست، شما می دانید؟
فوقش در باره این مساله باید فکر کنند. بهتر از بچه هاییست که پدر و مادر نامعلوم داشته باشند.
بهارررر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
رابطه ای که در آن ظلم به فرزند ازدواج موقت و یک زن وجود داره از سوی خدا نیست. اشکال از بشر هست و قوانین من در آوردی
مهدی5
| Germany |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
اولا صیقه برای زنان بیوه رایج است
محمد
| Canada |
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
خب راه های پیشگیری از بارداری هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
البته هنوز به الگوی خارجی نرسیدی ایم!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
همونی که بچه های روابط نامشروع و دوستی ها را نگه می دارد اینا رو هم نگه می داره
با دیدن این اظهار نظر های روشنفکر مابانه چشم آدم می پره بیرون
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
ضیغه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
توی ازدواج موقت اگر یکی از زوجین رضایت به بچه دار شدن نداشته باشد طرف دیگر حق ندارد در حالیکه در ازدواج دایم به گونه ای دیگر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
به هر حال مزیت ازدواج اینکه گناه نیست .فرزند به دنیا اومده حرام زاده نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
؟؟؟؟
این آمار نشان میده که تفکیک جنسیتی دانشگاه ها اصلا مفید نخواهد بود چرا که دانش آموزان مدارس الان که جدا هستند این طوریند. مشکل اینه که نمیخواهیم قبول کنیم این مسئله ذاتیه و برای کنترلش از راه های مفید فرهنگی استفاده نمیکنیم. مطمئنا نمیشه جلوی یک نوجوان را به این راحتی گرفت پس کاش حداقل بعشون آموزش های رابطه بی خطر و کم خطر داده بشه.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
شما خیلی از تفکیک جنسیتی تب کردی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
تفکیک جنسیتی یعنی اذعان به شکست برنامه های فرهنگی سابق،
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
@ 14:05
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
از تب گذشته دوست من.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
نه جانم تب نکرده داره یک گوشه از واقعیتها رو می بینه و می گه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
خیلی خیلی موافقم. متاسفانه متاسفانه این واقعیت را باید پذیرفت. فقط برای کاهش عوارض آن باید آموزش و آگاهی های لازم داده شود.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
یعنی بیاییم زنا و لواط رو عادی و قانونی کنیم دیگه. خاک تو این راه حلت
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
اقا محمد پاک یادت رفته که حلال زاده ای و مامان و بابات پیش از ازدواج همون روابط کم خطری رو که میگی رو تجربه نکردن! به نظرت راهکاری که دادی شبیه راهکار کارشناسایBBC نبود؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
تفكيك جنستي براي حيوانات در باغ وحش است !
ناشناس شکاک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
محمد جان ؛ این اظهار شما چه ربطی به اصل ماجرا دارد ؟
عباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
خودت تب کردی خاک برسر
امیری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
احمقانه ست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
خوب راست می گی!!! محمد 14:05 شما چرا بهت بر می خوره؟؟؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
البته هنوز به الگوی خارجی نرسیدی ایم!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
مثل اینکه تو بیشتر تب کردی
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
راست میگه، دیگه!
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
خیلی ببخشیدپسر15 ساله یادختر14ساله صیغه کنن؟؟اصن اینم شدنظر؟؟؟خدایاتوبه
چیزی که عیان است چه حاجت ببیان است به مسولین ربطی مسولین نمیتونندبیایندویکایک مردم راکنترل کننددلیلش خودمونیم چون بانشستن ودبدن فیلمها که کودکان مهم درحال دیدن هستن د این مسایل ازش بیرون میادوازطرفی انسان هرچقدرآگاهیش بیشترمیشه بلوغ جنییش هم جلوترمیره این طبیعیست وجای تعجب نداره چون حس غریضیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
آدم کمی ادبیات فارسی بخون بعضی جمله ها فعل نیاز داره البته املاء هم بد نیست کار کنی ممنون دوستدار شما دهخدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
البته هنوز به الگوی خارجی نرسیدی ایم!!!
کسانی که مرتبا ماهواره و رسانه ها و سریال ها و غیره و غیره را مقصر می دانند کمی فکر نمی کنند که این مسائل در همه کشور های اسلامی دیگر کاملا آزاد است ولی وضعیت ما بسیار فاجعه آمیز است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
آماری از پاکستان یا اندونزی یا ترکیه بد نبود اگر ضمیمه بود
فکر نکنم کمتر از اینها باشه
مسئله اینه که این موارد برا اونا مسئله نیست
ناشناس
| Turkey |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
آمار ترکیه را از من بشنو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
آفرين گل گفتي
من فکر میکنم جمیعا باید خودکشی دسته جمعی کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
خود کشی نباید کرد باید خوب وبد به بچها اموزش داد که این کار چه اواقبی دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
البته به نظرم شما بهتر است به پزشک هم مراجعه فرمائید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
برو روزی 12 ساعت کار کن برای دادن قسطهات ونون بخور ونمیر وآموزش بچه بعدبرو اکابر تا عواقب را درست کنی چون بچت بد اواقبی پیدا میکنه
خیلی ناشناس
| Australia |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
تو اگه انقدر ضعیفی که میخوای خودکشی کنی برو بمیر...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
حتما آموزش دادنت مثل اواقب (عواقب) نوشتنته!1
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
متاسفم
این آمار غلط است مطمئن باشید.;کسانی که این آمار را می دهند اهداف سیاسی دارند.
پاسخ ها
شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
آقای علی آقا معلومه توجامعه نمیگردی یاچشماتوروی حقیقت بستی داداش...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
اشتباهی مثبت دادم.
اگه تو نزدیکانت این چیز رو نمیبی که فکر میکنی آمار اشتباهه خوش به سعادتت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
کاملا موافقم
پیام از اراک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
به نظرت پای آمریکا و اسرائیل وسطه؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
به نظر من هم غلط هست ولی اهداف سیاسی کسی نداره (احتمالا
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
عمو پاشو برو پارك سر كوچه تون چشمات رو هم خوب باز كن تا ببيني بين دختر پسرها چي ميگذره، بعد راجع به اين آمار نظر بده
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
سلام به نظر میرسه از یک جهتی حرف علی آقا درست باشه و اون اینه که ما انواع تحقیقات و شیوه های گوناگون داریم و همچنین تا ببینیم نحوه طراحی سؤالات برای رسیدن به چنین آماری چگونه بوده است. لذا به عنوان مثال ممکنه ارتباط با جنس مخالف در مجموعه سؤالات از 1 تا 100 را در بر بگیرد و چون محقق بر اساس میانگین آمار میدهد لذا یک دفعه از دیدن یا شنیدن چنین آماری وحشت می کنید. من نمیگم در معرض خطر نیستیم ولی باید به همه این مسائل به ضمیمه نگاه سیاسی افراد هم دقت کرد که چرا چنین آمارای ارائه شده است. والسلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
البته هنوز به الگوی خارجی نرسیدی ایم!!!
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
واقعا فکر میکنی این آمار زیاده
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
اشتباهش شاید در این باشه که آمار تهران رو نباید به کشور تعمیم داد!
این همه به خاطر کم اعتقاد شدن دینی افراد هست.خدا لعنت کنه کسی رو که به جای توجه به آخرت توجه به دنیا رو بین مردم ترویج کرد..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
متاسفم
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
شما درست میگی آقا حسین. تعداد دنیاپرستها از تعداد منفیهایی که بهت دادن معلومه. متاسفم واسشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
برادر من ،مدینه فاضله ای که دین وعده داده در هیچ کجای تاریخ و در هیچ کجای دنیا محقق نشده. پس بجای فرافکنی باید با واقع بینی مشکلات حل شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
خدا لعنت کنه کسی رو که به جای توجه به آخرت توجه به دنیا رو بین مردم ترویج کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
اون کی بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
دقیقا مشکل ان است که فقر و اختلاف طبقاتی فساد را به دنبال دارد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
حسین جون بعضی از همین آقایون مروج تندرو دین عقیدشون اینه که تو جامعه فساد زیاد شه تا امام زمان ظهور کنه. دین با دنیا مخالف نیست این دینی که به ما تحویل میدن درست نیست
به نظر نمیاد تو اون تاریخ این سریال ها و شبکه های اجتماعی به وسعت الان وجود داشته باشه
رابطه با جنس مخلف طبیعیه هیچکس نمیتونه جلوشو بگیره فقط باید کنترل شه
این آمار ناشی از بسته بودن محیط و نبودن آزادی بیان در روزنامه هاست. بستن روزنامه ها نتیجه اش این است . فروپاشی
نمونه انتخاب شده براي اين تحقيق صد در صد تصادفي نبوده است. و احتمالا مربوط به منطقه خاص با يك ويژگي خاص بوده است. از اين تحقيقات ابكي زياد مي شه
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
کاملا درسته
اگه راست میگن بجای تهران وکرج و رشت از کاشان و یزد آمار بگیرند
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
حاجی تعداد نفرات را نگاه کن از بین 144000 نفر!!!!!
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
آقا جان اگه دقت کنی این گزارش مجلسه نه یک شخصی مثل من یا شما.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
مطمئنا همینطوره گرچه اونم وحشتناکه!
آقا ساپورت اقتصاد را خراب کرده است!!!!!!
کسانی که اصرار دارید حلال خدا (صیغه) آزاد بشه، این آمار مربوط به بچه های دوره راهنمایی هست. یعنی صیغه بین بچه های 13 - 14 ساله باب بشه؟؟!!!!
مرد حسابی اگه خودت از این کارها خوش ات میاد چرا به بهونه بچه های راهنمایی این پیشنهادها رو میدی؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
دختر ایشون که صیغه نمیشه
پیام از اراک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Australia |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
مرد حسابی رو خوب اومدی چون فقط آقایون دنبال این زیاده خواهی ها هستن. چرا خدا مردا رو اینطوری آفریده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
البته هنوز به الگوی خارجی نرسیدی ایم!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
بعد چه فرقی میکنه
رضا
| - |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
دیگه کار از کار گذشته وقتی به حرف بزرگان گوش نمیدیم نتیجش همین میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
صیغه باب بشه که بهتره!!
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تازه ممکنه این فقط رأس کوه یخ باشد!!!
آمار واقعی نیست با نظر بالا موافقم حتما مربوط به یه منطقه خاص بوده جایی که ما هستیم از این خبرها نبست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
به نظر منن واقعی نیست
پیام از اراک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
مگه شما از کجا هستید؟؟؟؟؟
خوش به حاااالتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
عه؟؟؟ تورو خدا؟؟؟ شما کجا هستین؟؟؟ بعد هر کسی که تو منطقه شما رابطه جنسی برقرار میکنه میاد به شما میگه؟
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
آخه عزیز دل اینکارا تو خیابان انجام نمی دهند تو روزنامه هم آگهی نمی زنند که شما خبرش را ببینید یا بخونید. چشم بصیرت می خواهد
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
عزیزم این روابط مخفیانه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
آره این آمار مال آمریکاست اصلا
ما خوبیم همه ...
ممل آمريکايي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
جايي که شما هستي احتمالاً‌ فقط سرکار و ننه بابات زندگي ميکنين....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
اونجا هم میشه یکم صبر کن فقط چون اونجا هم ماهواره هست عزیز دل من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
همه جا هست خیلی هم بدتر از این هست شک نکن آمار واقغی برای سال 93 بسیار بیشتر است
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
اگه آمار هم مربوط به منطقه خاص باشه بازم خطری هست. اینجوری که جامعه ما پیش میره کم کم همه کشور این جوری میشه.
چند سال پیش دانشگاه فردوسی مشهد یک تحقیق میدانی در این زمینه انجام داد. دوستان می توانند مراجعه کنند فقط امیدوارم از دیدن نتایج نظر سنجی شوکه نشوند
هم اینترنت و هم ماهواره و ... در همه جای دنیا وجود دارد سعی کنیم فرهنگ استفاده آنرا یاد بگیریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
و از این خبرها هم نیست؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
خب همه جا هم به لجن کشیده شده. فرهنگ ماهواره چیه دیگه؟؟؟؟؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
بله البته هنوز به الگوی خارجی نرسیدی ایم!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
تازه سرعت اینترنت خیلی ازکشورها دهها برابرسرعت پایین اینترنت درایران هست...
این آمار مال سال 87 است یعنی زمان احمدی نژاد،
روابط دختر وپسر ان جوان با توجه به شرایط سن بلوغ، نوع تغذیه، محدودیت منجر به کنجکاوی و عادی شدن روابط در اکثرجوامع اسلامی و غیر اسلامی وجود دارد.
غریزه جنسی قویترین حس آدمه
این آمار حتی برای کشورهای بی و بند و بار غربی هم اغراق آمیز است
با سلام.
آمار واقعا تکان دهنده هست. حتی اگر این تحقیق ونظرسنجی معتبر نباشه ولی خیلی با حقیقتی که در جامعه میبینیم تفاوت نداره...
اینقدر هم ابراز تاسف نکنید... خود ما هستیم که جامعه رو میسازیم... یعنی چه بسا که خیلی از کسایی که اینجا نظر کارشناسی!!! میدن و آهی از ته دل می کشند، خودشون جزو همین آمارها باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
البته هنوز به الگوی خارجی نرسیدی ایم!!!
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
چه نکته ای!
اینجا ایرانه ؟
چقدر بی ادب داریم تو جامعه
خجالتم نمیکشن
اااااوووااااااا
پاسخ ها
فرگل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
يكيش خود تو كه وقت و بيوقت و اصلا برات مهم نيست موضوع بحث چيه و احساسات مردم چيه مياي تو خبر مربوط به قتل و كشتار پيام هاي مضحك ميذاري !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
البته هنوز به الگوی خارجی نرسیدی ایم!!!
کسانی که مشکل رو به ماهواره و اینترنت و... نسبت میدند. فراموش نکنید که تو خیلی از کشورها همه این موارد و به نحو خیلی بهتر از ایران در دسترس هست.
باید همه دانش آموزانی که رابطه‌ی نامشروع برقرار کرده‌اند اعدام شوند تا درس عبرتی برای آیندگان باشد.
پاسخ ها
ندا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
نسل کشی دیگه؟؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
حاجی توام با این تزت !!!!!
amir121
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
واقعا برای طرز تفکر شما و جامعه ای که افرادی چون شما در آن است از عمق وجود متاسفم
سید اسمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
درست گفتی حاجی، فقط اعدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
یعنی میگی یک نوجوان را اعدام کنیم؟
یوسف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
ما هنوز نمی تونیم لحن شوخی یا جدی طرف مقابلمونو متوجه بشیم اونوقت داریم در مورد این آمار نظر میدیم!
24208
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
فكر كنم شوخي كرده
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
من می گم بندازیمشون تو اسید
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
صد رحمت به داعش
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
من هم با اعدام موافقم
اشکان
| United States of America |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
اینم از جامعه‌مون... این همه اعدام شدن درس عبرت شد؟
عادل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
حاجی جون میترسم اسم خودت تو نفر اول اعدامیا باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
بفرمایید نصف جامعه رو اعدام کنید. چه راه حل خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
کجا حاجی شدی عمو ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
بفرستندشون جنگ با داعش تا بفهمند ...چی به چیه؟
دانش آموز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
یعنی خودت تا حالا نداشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
:D
اعدام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
و همچنین دانش آموزانی که ممکنه یکروز رابطه برقرار کنند.همه باید اعدام بشن.منم باید اعدام بشم.
فقط اعدام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
حاج تهمور باز اومدي نگران بودم خوبي كه انشاءالله هي بيا بنويس اعدام فحش به جون خودت بخر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
حاجی همین بزن و ببند و بگیر ها باعث شده اینجوری بشه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
باهات موافقم اگه 10تاشونو جلو چشمه همه اعدام کنن دیگه دخترا وپسرای نوجوان تا این حد غرق در فساد نمیشن
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
اعدام ؟؟!؟!؟!؟؟!؟!

آقا آموزش نیاز داریم
اموزش


تو مملکت ما متاسفانه اعدام یه راهکار است

اعدام پاک کردن صورت مساله است
باید مسئله رو حل کرد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
شما میخوای به جای حل مسئله،صورت مسئله رو پاک کنی!
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
یعنی 90 درصد جامعه رو اعدام کنیم
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
یه حرفی زد شما ببخشش
نمیدونه 70 درصد دانش آموزا رو اعدام کردن یعنی چی
عليرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
داداش.اگه 70 درصد دانش آموزا اعدام بشن فردا تو مي ياي تو مملكت براي مردم نسخه مي پيچي؟
این نشان دهنده شکست فرهنگی است
اگر خواستید جریانی را نابود کنید با آن مبارزه نکنید
همش دروغه باور نکنین یه چنین چیزی محاله
خودمان را گول نزنیم
جامعه ای که در آن اکثر پدر و مادرها هیچ علاقه ای برای آموزش مسائل دینی و تقویت ایمان بچه هاشون ندارن خب همینه اگه غیر از این باشه جای تعجب داره
پاسخ ها
ندا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
مسایل دینی به شعار تبدیل شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
اتفاقا این مسئله نصف تقصیرش واسه اجباره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
کاش از این امار ، درصد بچه هایی که پدر و مادر هاشون به اصطلاح شما اموزش مسائل دینی را جدی میگیرند ، هم وجود داشت تا شما بفهمید که در این مسئله خاص، خیلی تفاوت فاحش نیست. مهم اموزش درست به بچه ها برای عواقب این گونه روابط هست تا خودشون دوری کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
با آموزش مسائل دینی نمیشه هیچ مشکلی رو حل کرد. چون مسائل دینی بیشتر تئوریک هستند و تا الان در جامعه ما برای هیچ کدام از مشکلات راه حلی عملی نداشته
جلال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
آموزش مسایل دینی به صورت اجباری از پیش از دبستان صورت می گیرد ، هزینه های هنگفت برای ترویج فرهنگ دینی توسط دهها نهاد انجام می شود
الناس علی دین ملوکهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
البته هنوز به الگوی خارجی نرسیدی ایم!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
عليرضا راست ميگه
امین
| United States of America |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
بی نظر من بعد یکی دیگه از مسائلی که توجه نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
اینو آمارهای خودتان میگوید
كشور ما مثلا اسلامى است صد رحمت به كشور هاى بى دين و ايمان
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متاسفانه با این آمار واقعی یا غیر واقعی باید فکری برای این معضل بکنیم ودیگری رو متهم نکنیم ماشالله ما فقط تو چیزهای مضر رکورد میزنیم برای آینده فرزندان نگرانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
تقصیر استکبار است
کاش شاخص های رابطه ی غیر مجاز رو میگفت.
حالا باید معنی سخن معصومین رو بفهمیم
وقتی مسولین به جای فک کردن برای حل شدن مسله ازدواج نمیکنن نباید انتظاری کمتر از هم داشت؟؟؟
احساس میکنم جامعه ما داره به یک انسداد یا شاید انفجار نزدیک میشه. خدایا کمک!!!!!!!!!
پاسخ ها
پیام از اراک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
انسداد؟؟؟؟؟؟؟؟
به نظرت چنته جواب میده؟؟
باید دید منظور از ارتباط چیست؟
دوستی دختر وپسر که بله شاید بگیم کمتر دختر پسری هست که دوست جنس مخالف نداشته باشه .
ولی اگر منظورروابط جنسی است باید بگم خیر چون شهری مثل تهران شاید رواج داشته باشه ولی شهر های کوچکتر خیلی محدودتر از این حرفاس که امار بالا داشته باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
چی میگی؟
shahin
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
معلومه 80 درصد منظورش رابطه جنسی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
آمار 99.999 درصد جاهای ایران همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
در تهران هم چنین فاجعه ای وجود ندارد
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
اینجا هم گفتن رابطه! یعنی فقط رابطه, نه چیز دیگه!
باسلام
من به عنوان یه پسر سوم دبیرستان
بایدبگم
توی عمرم هیچ رابطه ای نداشتم
ولی کلابیشتره جاها این طوری شده توی مدرسه ما شاید اگه بخوام
کلاس خودمون رو حساب کنم
‏۸۵درصد دوست دختر دارن
حالا چنددرصد رابطه دارن خدامیدونه
اکثرکاره ماهوار+چت هست
البته سن این کار ها پایین اومدم
دیگه بچه های کلاس ششم
وپنجم کلا دنبال این کارا البته همه هم نه
البته این بچه ها دراین سن فکربکنم بیشتر باهام درارتباط باشندکلا
جامعه هرچه امروزی بشه
کثیف ترمیشه
جاداره مسئولین رسیدگی کنند.
یعنی من بخوام زن بگیرم
حدود ۸۰درصد؟؟رابطه نامشروع داشته
ای بابا
پاسخ ها
ندا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
تو در حد بچه سوم دبستان هم سواد نداری مخصوصن با توجه به سه خط آخر کامنتت کار کن
پیام از اراک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
محمد
تو چشم من نگاه کنو بگو تا حالا با هیچ دختری دوست نبودم
چرا ساکتی؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
اکثرا کاره ماهواره و چت هست.
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
درود به مرامت محمد جان. پسرایی مث تو کم نیستن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
fبی خیال پسرم زود برو زن بگیر نترس پنج تا بچه هم بیار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
البته هنوز به الگوی خارجی نرسیدی ایم!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
ای بابا رو خوب اومدی. آش نخورده و دهن سوخته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
بارك ا..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
نگویید امروزی بگویید غربی
باهوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
آقا محمد شما مطمئنی که سوم دبیرستانی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
شما مطمئني كه از آمريكا داري كامنت ميزني..؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
و البته اگه دختري هم بخواد ازدواج کنه حدود 85 درصد به گفته خود شما رابطه نامشروع داشتن..
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
اه!!! واقعا نظراتت کارشناسیه!!!!!!!!!!!فکر نمیکنی بهتره بری به کنک.رت فکر کنی آقای سالم و مثبت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اینترنت چیز بدیه؟اینجا چیکار میکنی پس؟
این آمار مربوط به شهر تهران است و در سایر نقاط کشور وضعیت بهتر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
قضیه اینه که این مسائل در جامعه ما در لایه پنهانی قرار دارن، واسه همین شما فکر میکنی وضعیت بهتره،
پیام از اراک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
بچه ها بگیریدش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
نه اتفاقا اصلان همچين چيزي نيست...
ایرانی
| - |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
دانش آموز عزیز نگران نباش، آینده ای که در پیش رو داریم بهتر از حال و گذشته خواهد بود.
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
اسمون همه جا یه رنگه
ناشناس
| Australia |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
اسم قحط بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
ياد يه جك افتادم ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
البته هنوز به الگوی خارجی نرسیدی ایم!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
من دو دختر دانش آموز در سن نوجوانی وجوانی دارم که در دو دبیرستان مجزا در تهران درس می خوانند با جرات میگویم چنین خبرهایی در دخترهایم و دوستانشان نیست
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
آخه از همین سایر نقاط کشور میان تهران دیگه مگه تهرانی اصلیل هم مونده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سهیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
همیشه تهران را تمام ایران میدونن
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
شاید هم بدتر!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
تهران اصلا چنین خبری نیست مگر از شهر دیگرطرف به تنهایی برای کار به اینجا آمده باشد که نباید در مدرسه باشد
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
مطمئنی؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
خب الحمدلله
عليرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
عزيز مال تهران باشه كه بدتره.
تازه این آمار مال سال 86 است . امروز حتما بیشتر شده .
پاسخ ها
طاهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
اگه مردید آمار 92 رو بدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
مرکز پژوهشهای مجلس عموما آمارگیری ار به یک آشنای بیکار می دهد که اون هم از تنبلی حال پر کردن فرم ها با انتخاب جامعه آماری درست حسابی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
جالبه , اون موقع نه این سریالهای مدنظر آقایان کارشناس پخش میشد و نه دلواپسی بابت اخلاق جامعه وجود داشت / مشکل در خودمان است بیخود گردن عواملی نظسر اینترنت و ماهواره و ... نیندازیم.
از بس مسئولین محترم گفتند وضعیت جامعه رو پیشرفته و خیلی خوبه دیگه حتی گربه های توی کوچه هم خندشون گرفته
موقعی که دکتر گلزاری این مطالب را عنوان کرد عده ای کم مونده بود شکم ایشان را سفره کنند
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا ببین تو بعضی از شهرستانها چه خبره!
وقتی همه خوابیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پیام از اراک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
پشه ها بیدارن
حمید
| United States of America |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
واقعا که
شهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
اقا پلیسه بیداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
البته باید گفت خودمونو به خواب زدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
البته هنوز به الگوی خارجی نرسیدی ایم!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
وقتی همه خوابیم
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
آقا پلیسه بیداره ه ه ه ه ه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
آرش عزیز خواب نیستیم بلکه خودمان را به خواب زده ایم!!!!!
سيد فريد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
متاسفانه دشمنان بيدارند و هوشيار
و ما در خواب بخيال خودمان نازيم.
ناشناس
| Japan |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
یا خود را به خواب زده ایم
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
اقاپلیسه بیداره
چه ربطي داره به ماهواره .
دیگه جرات نمیکنیم زن بگیریم!!
من میگم راهبیمایی کنیم
صد رحمت به خودم!!!
تا صحبت فساد و مسائل غير اخلاقي پيش مياد فوري براي اينكه خود را از زير بار مسئوليت رها كنيم دنبال يك مستمسك مي گرديم
حالا هی ماهواره نصب کنن تو خونهاشون.اینم نتیجش
تا یک مشکلی ایجاد می شود که نمی توانیم آن را عاقلانه حل کنیم می گویم تقصیر ماهواره و کشورهای غربی است
(17.5 درصد) دارای روابط همجنسگرایی بودند ؟؟؟
نگرانی از رشد کم بی رویه جمعیت باید ادامه یابد
شما نمی گفتین هم از واضحات این دوره بود
آمار واقعیت است.
وقتی کسب پول و ثروت به هر طریق ممکن ، ارزش تلقی میشود همین میشه دیگه
باید مشخص بشه
دنبال رزق حلال هم بگردیم به بچه هامون بدیم بد نیست
به کجا داریم میریم/./
چنین اماری حداقل تو شهرستان ما محاله.
درگذشته خانواها قدرت وتوان اين را داشتند كه نياز جنسي فرزندان خود را سركوب كنند ومجال خود نمائي به ان ندهند
بیخود نیست که مصرف برق زیاده
75 درصد ارتباط جنسی عادی؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عنوان «روابط جنسی» غلط است
مرگ بر امریکا-
ایدز و هپاتیت نمیگیرن
ایدز و هپاتیت نمیگیرن
واقعا متاسفم
نکته:بي حجاباي تو جامعه واقعا ديگه شورشو در اوردن
خدا لعنت کنه
علماي بلاد بايد وارد عمل شوند
من که دارمبه خودم شک میکنم......
؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همه سرمون توی اقتصاد گرمه پس فرهنگ چی میشه؟؟
80 درصد دختران گفتند رابطه با جنس مخالف را نجربه كرديم.
همه اش بخاطر لقمه حرام است
اینا رو میگین بعد چند وقت دیگه همین امار هم برای مردم طبیعی میشه
اقتدار را زیر سوال نبرید.
من خودم جزء اون 75 درصد بالای جامعه هستم
تعریف از فساد خود اشاعه فساداست
واقعا متاسفم برای این جامعه - فکر نکنین من 50 60 سالمه و اینا نه من خودم 24 سال دارم
کسانی که دایم از زندگی بد غربی و بد آموزی ماهواره و اینها می گن یک سوال را جواب بدن
در همین آمریکا تا سال 1920 1930 دامن زنهای کنار دریا را وجب می کردن که کوتاه نباشن. یک دوره کلیسا بسیار متحجرانه در اروپا عمل کرد. همه اینها بود ولی آخر به اینجا رسید.
چرا؟
این چه طرز اعلام آمار است؟
آخ
تابناک خودش هم خوب میدونه ولی چرا زده نمیدانم
مسئولین کلن جاهایی رو که باید گیر بدهند بی خیال شدن
بعنوان یک پدر اولین پسر خوبی که به خواستگاری دخترم بیاید قبول خواهم کرد
محدودیت هیچوقت نتیجه نمیده
خبر عجیبه
یادتون میاد آقای قرائتی دو روز پیش چی گفت؟
افتخار هم می کنند
ههههههه
باید ستاد حجاب و عفاف راه اندازیم!!!!
نمیخوام بگم این اماردرست نیست!
هعیییییییییییی
سلام من وقتی این مطلب رو خوندم رفتم تو سایت مرکز پژوهش های مجلس گشتم و مطلب رو پیدا کردم
اون قسمتی که در مورد روسپیگری زنان شوهر داره که از همه وحشتناک تره ! این غیرتشونه که منو کشته !!!
ب نظرم اگه اینجا هم مثل غرب جاهای مخصوصی مشخص میکردن خوب بود
۱- ماهواره
۲-افزایش موبایل
۳- اقتصاد
واقعا که
تابی فیلتر شدی ، این حرفا جیزه
جان من
درسته بقول معروف طرف راتوشیشه هم بکنی کار خودشو میکنه