بازدید 62496

پشت پرده ایمیل‌های عجیب به دختر 15 ساله

کد خبر: ۳۲۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۰ 01 June 2013
پسر همسایه که با دختر 15 ساله‌ای رابطه‌ پنهانی داشت با ایمیل‌های توهین‌آمیز به آبروریزی پرداخت.

به گزارش وطن امروز، مردی 52 ساله به نام «رضا» در سی‌ام اردیبهشت‌ماه سال‌جاری، با در دست داشتن شکایت‌نامه‌ای به پلیس فتای پایتخت مراجعه کرد و در حالی که هیچ تسلطی بر اعصاب خود نداشت، به کارآگاهان پلیس گفت: مدتی است یک ناشناس با ارسال ایمیل‌های توهین‌آمیز حاوی عکس‌های همسر و دخترم به آزارهای روحی آنان دست زده است. این مرد، کارآگاهان پلیس فتای پایتخت اقدام به مستندسازی و استخراج ادله دیجیتال کرده و ظرف 48 ساعت پس از تحقیقات، مشخص شد وی در طبقه بالای آپارتمان این پدر عصبانی زندگی می‌کند که اقدامات قانونی برای دستگیری و توقیف تجهیزات رایانه‌ای امیر، انجام و وی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

امیر 20 ساله هنگام مواجهه با دلایل پلیسی، لب به اعتراف گشود و با بیان اینکه با دختر 15 ساله به نام «طناز» مدت 3 سال است‌‌ رابطه دوستانه‌ای دارد، گفت: ‌در طول این مدت چند بار نیز در خانه این مرد با وی رابطه پنهانی داشته و در طول این مدت به‌طور مداوم از طریق بلوتوث، پیامک و ارسال ایمیل با یکدیگر در ارتباط بودند. تحقیقات پلیسی از پسر همسایه ادامه داشت تا اینکه پدر دختر هنگامی که از این موضوع مطلع شد، ابتدا از هوش رفت و با مراجعه سریع اورژانس و اقدامات آنان، هوشیاری خود را به دست آورد و در ابتدا با انکار هر گونه رابطه میان دختر 15 ساله با پسر همسایه عنوان کرد هیچ‌گاه دخترش اقدام به چنین کاری نخواهد کرد، اما هنگامی که با تایید «طناز» روبه‌رو شد، پی به عمق ماجرا برد.

بررسی‌های پلیسی نشان داد پدر این خانواده به دخترش در سن 12 سالگی گوشی تلفن‌همراه هدیه داده و این وسیله سبب آشنایی پسر همسایه با دختر نوجوان شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱۱
انتشار یافته: ۸۹
سیمکارتشم حتما از نوع ایرانسل
پاسخ ها
اسماعیل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
مهم ظرفیته که هر شخص بتونه از هر وسیله در راه رضای خدا استفاده کنه...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اگه سیم کارت از نوع همراه اول اعتباری و تالیا و.... نمی شه نه (فقط ایرانسل) باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
همه جا هم آنتن میده،خیلی هم عااااالی
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
من خودم از ترم 3 دانشگاه بود که تلفن دار شدم !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
آقای اسماعیل اینجا موضوع ظرفیت نیست، موضوع سن و سال و امکانات متناسب با اونه. تا زمانی که بچه به سن تمیز خوب و بد نرسیده، خصوصا در دوران نوجوانی، پدر و مادر نباید کاری کن که نتونن روی کار فرزندشون نظارت داشته باشن. تلفن همراه یک فضای بیش از اندازه خصوصی در اختیار بچه قرار میده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
99 درصد نوجونای ما استفاده شون از موبایل همینه متاسفانه هر چند این خیلی بدبینانه است اما به واقیعت نزدیکتره حالا یکی باید دلایل عدم استفاده صحییح رو ریشه یابی کنه
ناشناس
| United States |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
بی ربط ترین نظری است که تا حالا دیدم. چه ربطی به ایرانسل بودن سیم کارت داره؟ یعنی با همراه اول نمیشه بلوتوث و اس ام اس فرستاد؟ بحث این خبر مزاحمت نیست مجید جان، ارتباط است. هرچند الان ایرانسل برای ثبت نام از همراه اول سختگیر تر است.
يعني الان گوشي موبايل بده واسه نوجوان ها؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بد نیست ولی خانواده ها کنترل داشته باشند خوبه.
عماد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
پ ن پ عالیه !!!!
البته همه چیزبه جنبه افراد در این مورد دارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بله این وسیله چیز نیست جز دامی برای نوجوانان و جوانان خیلی راحت میتوان مزاحم دیگران شد مخصوصا نسل سوم نیز نور علی نور شده که میتوان با ان عکس هم فرستاد و این فتنه ای است از طرف دشمن .جوان ها و نوجوان ها نیز که متاسفانه تربیت لازم برای مقابله با این وسیله دشمن را ندارند خیلی راحت به دام دشمن می افتند شما برای یک نوجوان موبایل بخرید و شب ان را کنترل کنید حداقل جک های خلاف اخلاق را در ان خواهید دید در کمتر از 24ساعت و متاسفانه خانواده ها داشتن موبایل برای فرزندان نوجوانشان را نشانه تجدد میدانند اما نمیدانند که انها را در معرض چه خطر بزرگی قرار میدهندالبته معنای خطر هم برای خانواده ها متفاوت است ...
سولماز بانو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اول:كنترل رو قبول دارم چون سن، سن حساسه.دوم:جنبه هم قبول دارم كه اونم بر مي گرده به رفتار خانواده و نحوه الگو گيري از اطراف.سوم:اون دشمن ديگه خنده دار بود.كمتر توهمي صحبت كنيم خيلي بهتره.فرهنگ استفاده ميتونه آموزش داده بشه:)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
نه اتفاقا تو اين دوره و زمونه بنظره من ضروريم هست ولي كنترل هم بايد باشه مثلا چه نيازيه كه گوشيه يه بچه مدرسه اي بلوتوث داشته باشه؟
پاسخ به ناشناس 2
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
به ناشناس دوم مي گويم كه اين حرفها كليشه اي چيست و اينكه تلفن همراه را وسيله اي از دشمن مي دانيد نوعي ناداني است ، تلفن همراه يك تلنولوژي اي است از بشر كه اگر من و شما فرهنگ استفاده از آن را ندانيم به دشمن و دوست و ديگران چه ارتباطي دارد. به اميد ورزي كه كمي بينديشيم و از روري خرد سخن بگوييم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
معلومه که بده
برای خونواده هایی که نمی تونن روی فرزندانشون کنترل داشته باشند -اونم با وجود این همه رسانه و ماهواره و ...
این گوشی همراه چه کند در اینده خواهیم دید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اینده همین الان هست هر چه میخواسته شده!
ح.ص
| - |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
حالا ببین موبایل تصویری چکار میکنه!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ما علاوه بر بحران سياسي و اقتصادي با يك بحران اجتماعيه مستتر مواجهه ايم كه مثل يك تمور بدخيم سرطاني در حال گسترشه و كسي هم بفكرش نيست خدا بخير كنه
پس تلفن همراه یه ابزار شیطانی هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
درک شما از موضوع این بوده؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
هر وسيله اي درست استفاده نشه ميشه شيطاني مثلا كبريت اگه باهاش بخواي جايي رو بسوزوني ميشه بد ولي براي روشنايي يا گرما باشه ميشه خوب
تربیت چه ربطی به تلفن همراه دارد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
آفرین تربیته مهمه + یه کوچولو کنترل نصیحت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
تلفن همراه برای نوجوان خوب نیست. مثل اینه که چاقو رو بدی دست بچه بعدم بگی بهش گفتم مراقب باشه!
عاشق این تنیجه گیری شما هستم به خداااا
اره تقصیر گوشی تلفن همراه هست
پدری که این قدر حساس است نباید وقتی در طبقه بالا پسر جوانی را برای زندگی اورده کنترل بیشتری در رفتار های دخترش داشته باشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عزیزم این بنده خدا که نیاورده آپارتمان بوده همونجا زندگی میکردن
علی ایذه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
احسنت بر تو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
فقط
چرا الکی شلوغش میکنید هر کس خودش میداند که تلفن همراه خوب است یا بد ولی پدر این دختر به این نتیجه رسده کاش در 12سالگی تلفن همراه به دخترش نمیداد.
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
و صد البته استفاده از اینترنت!
مقصر مادر دختره هستش.
این مسائل را مادر متوجه می شود نه پدر بیچاره.
عزیز من مشکل تلفن همراه نیست اگر اینطور بود چاقو - رایانه - دستگاه وی سی دی -........ هم نباید داشت مشکل در تربیت و فرهنگ نحوه ی استفاده از این ابزار هاست - ضمن آنکه در همه جای دنیا از این نوع مشکلات و این نوع افراد وجود دارد دلیل نمیشود که تکنولوژی را نفی کنیم !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
تکنولوژی رو برا بچه 12 ساله که هنوز عقلش درنیمده نفی میکنیم
حسين
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
يعني من موندم؛ هم اين نظر خيلي راي مثبت آورده و هم نظرهايي كه موبايل رو مقصر مي‌دونن. من عاشق اونايي هستم كه به همه نظرها مثبت ميدن!
تمام ماجرا گم شد شد فقط تلفن همراه!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
راستی قیمت گوشی همراه چنده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
مدل گوشی هم مهمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هیچ چیزی فی نفسه بد نیست .بسته به نوع استفاده ازآن دارد . هروسیله ای اگر درست استفاده نشود زیان آور خواهد بود
مهمتر از این واقعه آن است که مشکلات روزمره والدین را از تربیت و مراقبت فرزندان دور کرده. چند سال دیگر انحطاط اخلاقی گسترده ای رو شاهد نخواهیم بود؟ نقش آموزش و پرورش هم در تربیت اسلامی فرهنگی نوجوانان بسیار مهم است
مقصر خانواده هست که تشخیص نداده که در چه سنی برای این دختر موبایل بگیرد
آقا بخدا به بچه ابزاری داده اند که درک و آموزش صحیح استفاده از آن را نیامخته اند؛ بیچاره نوجوانان که چه ظلمی به آنها با این هجمه فرهنگی میشود؛ و الی ........راستی دادن سیمکارت رایگان به دانش آموزان با چراغ سبز وزارت آموزش و پرورش را یاد نکرده ایم و....
حالا مگه چی شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
یکی اینو بیدار کنه.!!!!!!
دادگاه باید طوری عمل کند که رضایت دو طرف را جلب نماید که ان دو با هم ازدواج کنند چون که هردو خام بوده اند و از عواقب ناگوار این عمل زشت با خبر نبودند مخصوصا" دختر , به هر حال پدر دختر خود را با این وضعیت پیش آمده , باید آرامش خود پیدا نماید و چاره ای که گفتم را برای حل آن پیشه کند وامیدوارم که پسر هم به اشتباه خود پی برده باشد و این مشکل را با عذر خواهی از پدر دختر و خواستگاری از او مسئله را تمام نماید.
پاسخ ها
یوسفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
آخ که چقدر شما روشنفکری !!!!!!!!!!!!!!!!!!
سولماز بانو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ملت چه نظر هاي باحالي ميدن!ازدواج كنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به سنشون دقت كردين؟!قرار نيست به خاطر اشتباهشون يك عمر آينه دق هم بشن كه
حالا فاجعه اي هم رخ نداده جوونن ديگه، فقط انتشار عكس ها كار اشتباهيه، بقيش طبيعيه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اون وسط رابطه فاجعه نبوده؟
دختر من هم از کلاس اول ابتدائی موبایل داره اما روش درست استفاده اش رو بلده. به نظر من خیلی هم وسیله مفیدیه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
خدا كنه تا آخرش نظرتان همين باشه
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
آخه دختر کلاس اول موبایل به چه دردش می خوره تو مدرسه که نمی تونه استفاده کنه بدشم که تو خونه است کار اداری یا دوست رفیق داره که نمی تونه از خونه زنگ بزنه فکر کنم بیشتر جدیدا داشتن گوشی برای بچه ها نوعی از کلاس و مد برای اون خانواده است
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
این پدر هم مثه شما فکر میکردا!!! خوب خوندی مطلبو؟؟ دیدی پدر باورش نشده بود؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
همه چیز به تربیت بچه مربوط است اگرنه باید همه دختر ها را مثل 100 سال پیش در خانه حبس کنند که مشکلی پیش نیاید
ايا پدر و مادر محترم اين خانم يك بار گوشي دختر خانم چك كردن يانه
پاسخ ها
پرنیان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
پدر و مادر من هیچ وقت تلفن همراهم را چک نکردن.از دوازده سالگی هم گوشی داشتم.چک کردن توهینه.اگه فکر میکنن ظرفیتش را نداره براش نخرن.خود دختر باید ارزش خودش را بدونه و تن به خواسته های هرکس نده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
متاسفانه درک درستی از حریم خصوصی نداریم شما یکی از دوستان یا همسرت به بهانه دوست داشتنت تلفنتو چک کنه مشکلی نداری؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اگه قبول دارین پدر و مادر تجربشون بیشتره بزارین چک کنن. آنکس که پاک است از محاسبه چه باک است. اینقدر غرور نداشته باشین. قرار نیست همه چیز رو بدونین بعضی چیزا هم هست که بزرگترها می دونند. به جنبه های مثبت کنترل والدین نگاه کنین نه جنبه های منفی. در ضمن پدر ومادر فقط خوبی بچشون رو می خان وهرکاری می کنن به خاطر اینه که عاشق بچه ها هستن. بزرگ شدین شما هم درباره بچه هاتون همین فکر رو می کنین.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اگه قبول دارین پدر و مادر تجربشون بیشتره بزارین چک کنن!!؟
اگه تجربشون بیشتره باید اهمیت حریم خصوصی رو در رشد شخصیتی فرزندشون درک کنن و از اثار مخرب عدم اعتماد هم آگاه باشن، نسل جدید نسل تکنولوژیه و باهوشه بدونه اعتماد اگه بخوان سو استفاده کنن راه دور زدن والدین رو هم زود یاد میگیرن ... اگه قرار باشه به اسم تجربه یا سن یا عشق هر کسی به خودش این حقو بده که به حریم خصوصی باقی تجاوز کنه سنگ رو سنگ بند نمیشه... به فرزاندانتون ادب استفاده از تکنولوژی رو یاد بدین ولی با گذار از مرزهای خصوصی اعتماد متقابل که مهمترین سرمایه تربیتیه رو از بین نبرین...
موبایل وسیله بسیار خوب وکارامدی است و از سن ده سالگی هم میشود به بچه ها داد اگر بگوییم خطر دارد پس چاقو هم خطر ناک است ولی در اشپز خانه از ان استفاده میشود در واقع راه درست استفاده کردن موبایل رو میبایست والدین به بچه ها یاد دهند هر چه بخواهیم انهارو منع کنییم در خفا این کار رو انجام میدهند ولی اگر والدین مثل یک دوست و رفیق بابچه ها مورد های اخلاقی و جنبه های بد ان رو برای بچه خود بدون رو در بایستی توضیح دهند از این گونه موارد خیلی کمتر پیش خواهد امد یعنی اطلاع و اگاهی دادن درست و پسندیده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
تقریبا به نظرت میشه گفت آفرین (مثال چاقو )
به نظر من اگه بگیم نه و موبایل نخریم برای بچه ها خیلی بدتر میشه. بعد از اصرارهای خواهر 13 سالم با مشورت پدر و مادرم به عنوان عیدی سیم کارت و گوشی بش دادم و هم من و هم مامانم در موردش با با خواهرم صحبت کردیم. یکی دو هفته همش در حال اس ام اس بازی بود ولی بعد موبایل رو خاموش کرد و به من پس داد. گفت فقط وقت منو میگیره.
به همین راحتی علاقه س به داشتن موبایل تموم شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
همه که این دید را ندارن بعضی ها خودشون رو زود گم میکنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
همه بچه ها که مثل هم نیستند
نفس داشتن گوشي شايد بد نباشه اما خدائيش كنترلش خيلي سخته چقدر گوشي بچه را چك ميكني آخه اونا اينقدر سرشون ميشه كه چيزي رو تو گوشي ذخيره نكنن اما ينترنت را چكار ميكني وقتي بيرون از خونه است يا حتي شب كه دیگه نميشه مواظب بچه بود من پدرم و پسر دبيرستاني دارم واعتراف ميكنم كه خيلي سخته كنترل كردن بچه .وقتي باهش صحبت ميكني انگار فرشته است و خيلي راحت گوشيشو ميده ميگه بگرد اگه چيزي پيدا كردي گوشي رو ازم بگير ولي من مطمئنم داره از من پنهان ميكنه فقط ميگم خدا خودش هدايت كنه ما تلاشمونو ميكنيم بقيش دست خداست.
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دقیقا درسته
شايد پدر و مادرش اونو از استفاده ي گوشي منع ميكردن بعد يكهو بهش گوش دادن اونم فك كرده چه خبره!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
منع چی میکردن از 12سالگی به اون گوشی دادن.
پناه بر خدا... به جای مسخره کردن دعا کنیم چنین بلاهایی سرمان نیاید.
اگر دوست داشتیم کمی هم در مورد تربیت فرزندانمان مطالعه داشته باشیم بد نیست!
نميشه اين ريسكو با سرنوشت بچه ها كرد بعد بگيم ظرفيتشو نداشته. بي برو برگرد بچه ها با هر وسيله اى كه گيرشون بياد دنبال كنجكاويهاى گاها بى مرز وخطرناك خود خواهند رفت
یعنی الان باباهه گوشی موبایلو از دخترش می گیره؟!!
مهم تربیت خانوادگی بچه ها می باشد و اینکه آیا پایه دینی و معنوی قوی دارند یا اینکه به صورت لا ابالی و بی بند وبار در خانواده رشد می کنند. غرب زدگی دارد فرهنگ غنی ما را نابود می کند. کجایند مجریان کار...
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
دوست عزیز همه اینها ربطی به فرهنگ دینی قوی ندارد.خواهر من چندان مذهبی نیست ولی دخترش را چنان قشنگتربیت کرده است که دخترش از امکاناتی که در اختیارش هست سوئ استفاده نمیکند تا الان چندین بار هم مزاحم داشته که همه اینها را خواهرزاده ام با ما اطلاع داده است.یک اعتماد دو طرفه واقعی حلال مشکلات است.
در ضمن دوستان توجه داشته باشنکه مضرات جسمی موبایل برای بچه ها و نوجوان ها خیلی زیاده یه کم سرچ کنین.
قابل توجه کارشناسان عزیزی که نظرشون در ادامه این خبر ناخوشایند درج شده از تجربه تلخ این پدر و مادر بیچاره پند بگیرید و در تربیت اولاد واستفاده انها از تکنولوژی دقت بیشتری داشته باشید از خداوند بخواهید در این مسولیت دشوار شما را یاری کند
والا بچه های این دوره و زمونه خیلی بی حیا شدن من وقتی دوازده سالم بود رفتارم مثل بچه ها بود نه مثل یه دختر 25 ساله /
خیلی مهمه پدر ومادر با بچه هاشون رابطه نزدیکی داشته باشن و ووقتی بچه ها به سن بلوغ میرسند اونها رو از مسایل و خطراتی که ممکنه تهدیدشون کنه اگاه کنن. متاسفانه افراد بیمار زیادی در جامعه هستند که اگر ما فرزندان خودمونو اگاه کنیم هم وضع پوشش خیلی بهتر میشه هم اینکه اینقدر ساده لوحانه با همه چیز برخورد نمی کنند.
من به این بهانه که گوشی گرونتر و مدل بالاتر اما مشترک داشته باشیم با خواهر نوجوانم یه گوشی مشترک داشتیم:) البته تقریبا تمام موارد دست خودش بود اما چون مثلا یه بخشی از هزینه مدل بالا بودنش رو من داده بودم گاهی گوشی رو می گرفتم ازش که مثلا از امکاناتش استفاده کنم....هیچ وقت پیامکهاش رو نخوندم و می دونست که این کار رو نخواهم کرد اما صرف این که می دونست گوشی مشترک هست خوب بود. حالا هم که دیگه جوان شده دنگ خودم از گوشی رو بهش بخشیدم و خرجم رو سوا کردم!
اين پدر همه نوع امكانات در اختيار يك دختر 12 ساله قرار داده كه اين بسيار خوبه اما اشتباهش اين بوده كه بايد همزمان هم آموزش صحيح استفاده از آنها رو بهش ياد مي داده هم بايد به طور نامحسوس ببين دخترش داره چه كار ميكنه . الان سه ساله اين دختر با پسر همسايه بالا دوسته اما پدر اصلا" روحش هم خبر نداره
باید موبایل های ساده بدون بلوتوث و امکانات تصویری در اختیار کودکان و نو جوانان ریر 18 سال قرار داد.ضمنا باید وقت لازم جهت گوش دادن به نظرات آنها و تربیت آنها اختصاص داد تا در 18 سالگی به رشد عقلی کامل رسیده باشند.
کادوی یه بچه با یه آدم بزرگ فرق داره بابا
من بعد بیست سال کار گوشیم 600 تومنیه بچه ها 12ساله مجتمعمون گوشی نوت 2 و اپل دارن حتما هم باهاش بسکتبال بازی می کنند !
پدر مادرها اصلا حواسشون نیست که بچه ها بچه اند و راحت گول می خورن
اینترنتهای بدون کنترل گوشی های بدون نظارت خطهای بی صاحب و مشکلات اجتماعی میشه این .
آیا اگه موبایل نبود همچین اتفاقی هم نمی افتاد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
باور کن احتمالش خیلی کم تر بود
احساسات فقط یه لحظه سراغ آدم میاد و رسما آدم رو بدبخت میکنه
دختره ظرفیت نداشته و اگرنه خیلیها هستن که اینترنتو موبایلو رفتو امداشون ازاده ولی سوئ استفاده نمی کنن
مثل خود من 16سالمه و5 ساله همه ی اینا رو دارم ولی سوئ استفاده نکردم
به نظر من تقصیر دختره ست.
به نظر من مقصر پسره ست
دختر چه به گوشی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی