بازدید 3334

سرانه تخت بیمارستانی در کشور پایین است

کد خبر: ۲۸۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۹ 11 November 2012
نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس با اشاره به اینکه وضعیت بهداشت،‌ درمان و تجهیزات پزشکی در اطراف تهران مناسب نیست، گفت: سرانه تخت بیمارستانی در شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد ۴۱۸۰ تخت است که این ظلم در حق مردم است.

حسین گروسی با اشاره به اینکه وضعیت بهداشت، درمان و تجهیزات پزشکی در اطراف تهران مناسب نیست، گفت: وجود کمبود‌های بسیار در زمینه بهداشت و درمان در شهرستان‌های حوالی پایتخت بازی کردن با سلامت و جان مردم بی‌گناه و مظلوم است.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه کمبود امکانات پزشکی و نبود بیمارستان در برخی از شهرستان‌ها به بروز مشکلات متعددی منجر شده است افزود: نبود بیمارستان در برخی از شهرستا‌ن‌های حوالی تهران چون شهرستان ملارد موجب تحمیل شدن هزینه‌های گزاف بر دوش بیماران و عزمیت‌ به مناطق دیگر برای درمان می‌شود.

وی با اظهار نارضایتی از وضعیت بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد تصریح کرد: کمبود بیمارستان و نبود تجهیزات لازم پزشکی در بیمارستان‌های این منطقه موجب پایین آمدن شاخص بهداشتی در این حوزه انتخابیه شده است.

گروسی با اشاره به اینکه سرانه تخت بیمارستانی در شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد ۴۱۸۰ تخت است گفت: به ازای هر ۴۱۸۰ نفر بیمار یک تخت در این مناطق وجود دارد که این یک فاجعه پزشکی است و این در حالی است که میانگین سرانه تخت بیمارستانی کشور ۵۷۰ است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس با بیان اینکه وضعیت بهداشتی در اطراف تهران مساعد نیست و مردم در وضعیت نا مناسبی به سر می‌برند افزود: سلامت افراد شوخی بردار نیست و باید قبل از هر چیز به ساخت و تکمیل بیمارستان‌های نیمه کاره در این مناطق همت گماشت.

این نماینده مجلس نهم با بیانم این مطلب که مطالبه مردم در شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد اجرایی شدن مصوبات دولت در زمینه ساخت و تجهیز بیمارستان‌ها در این مناطق است گفت: رفاه بیشتر مردم در گرو اقدامات کارآمد دولت است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس یادآور شد: اقداماتی چون ساخت و ساز بیمارستان و تجهیز آن به انواع وسایل مورد نیاز پزشکی در گرو توجه مسئولان و اعطای اعتبارات لازم است تا بدین وسیله سلامت افراد تضمین شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی