بازدید 14804
۳

استعمال مواد مخدر در ورزشگاه آزادی

کد خبر: ۲۶۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۹ 01 August 2012
ورزشگاه آزادی که پذیرای مهمترین بازی های ملی و باشگاهی کشورمان است این روزها با عدم نظارت دقیق از سوی مسوولان به محلی برای برخی افراد فرصت طلب تبدیل شده است که ادامه این روند، شان و جایگاه ورزش و فوتبال کشور را زیر سوال خواهد برد!

به گزارش جهان در جریان بازی شب گذشته استقلال و ذوب آهن برخی رفتارهای عجیب در بخش هایی از این ورزشگاه ملی مشاهده شده که نشان می دهد مسوولان به اندازه ای که بیرون ورزشگاه با خلافکاران برخورد می کنند، داخل ورزشگاه دغدغه ای ندارند و آنها را به حال خود رها کرده اند؛ در حالیکه با توجه به حضور جوانان و حتی کودکان در محیط ورزشگاهها می بایست با این ناهنجاری ها به شدت برخورد شود.

شب گذشته در جریان برگزاری دیدار استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان، برخی افراد معتاد در تونل منتهی به جایگاه 21 ورزشگاه آزادی به استعمال مواد مخدر آنهم بدون کوچکترین نگرانی مشغول بودند!

این افراد که ظاهرا برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بودند به راحتی از انواع مواد مخدر استفاده می کردند و برخی تماشاگران رهگذر نیز با تعجب آنها را می نگریستند!

افسوس مندانه وقتی خبرنگار ما به پیگیری ماجرا پرداخت، متوجه شد که این منطقه از ورزشگاه آزادی به محل تجمع این افراد معتاد معروف است و در جریان همه مسابقات چنین صحنه هایی مشاهده می شود.

انتظار می رود مسوولان انتظامی هرچه سریعتر با این معضل برخورد و آن را ریشه کن نمایند تا علاوه بر فضای بد فرهنگی حاکم بر ورزشگاهها دیگر نگران چنین موضوعاتی که خطرناک تر از فحاشی به داور و استفاده از الفاظ رکیک است نباشیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۳
گل بود به سبزه نیز آراسته شد!
احتمالا تا چند وقت دیگر باید به دنبال مکانهایی باشیم که در آن مواد مخدر استفاده نمیشود!
دقیقا بدانید هدف کسانی که مواد مخدر می فروشند همین جوانانی هستند که به این ورزشگاه ها می آیند .برای اینکار چکار می کنند ؟ فحش می دهند ترقه می ترکانند ، به مربی و داور فحش می دهند .این باعث چه می شود ؟ باعث می شود کسانی که علاوه بر ورزش به فرهنگ هم علاقه دارند از این اماکن دور شوند .دور شدن از این اماکن مساوی وقت را در جاهای دیگری صرف کردن ، که یکی از این جاها مکانهایی است که موارد مصرف می شود .اینها هم آمده اند داخل استادیوم تا وقت جوانان هدر نرود و همانجا به بقیه امور هم برسند .
به نظر من از مواد مخدر استعمال دخانیات که به شکل وحشتناکی در ورزشگاه آزادی رواج دارد . کاش می شد مسئولان انتظامی را وادار کرد هنگام کنترل ورزش کاران سیگار های ایشان را نیز توقیف کند . فشار خبرنگاران به برنامه ی نود و بزرگ کردن موضوع از این طریق می تواند موثر باشد...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر