بازدید 13656

ازدواج دوم به قيمت جان مرد جوان تمام شد

روز حادثه خواهرم با من تماس گرفت و گفت امير او را تهديد كرده و گفته ‌است قصد كشتنش را دارد. من هم خيلي ناراحت شدم. مي‌دانستم وقتي امير مي‌گويد كاري را انجام مي‌دهد ديگر از گفته‌اش دست نمي‌كشد. خواهرم به من گفته ‌بود امير براي اجاره‌خانه‌اي براي همسر دومش به بنگاه رفته ‌است. دنبالش رفتم و در بنگاه با هم درگير شديم.
کد خبر: ۱۷۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۱ 18 July 2011
شرق: مردي كه شوهرخواهرش را در يك انتقام‌گيري خشن به قتل رسانده ‌بود به‌زودي در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه مي‌شود. به‌گزارش خبرنگار ما، متهم پرونده بعد از اينكه متوجه ‌شد شوهرخواهرش ازدواج مجدد كرده‌ است و قصد دارد خواهرش را به قتل برساند او را با ضربات چاقو از پا درآورد. دو سال قبل صاحب‌ بنگاهي در خيابان نواب تهران به پليس گزارش داد مردي به دو برادر حمله‌كرده‌ و يكي از آنها را به قتل رسانده‌ است.

با توجه به اين گزارش ماموران به محل رفتند و متوجه شدند يكي از دو برادر كه امير نام دارد به رغم تلاش پزشكان جان باخته و برادر ديگر هنوز زنده‌است. ماموران ابتدا جلال- برادر امير - را مورد بازجويي قرار دادند. اين مرد به پليس گفت: من و برادرم در بنگاه نشسته و منتظر همسر دوم برادرم بوديم. قرار بود او براي اجاره خانه مداركي را بياورد اما قبل از اينكه سحر برسد برادر همسر اول امير آمد و با چاقو به جان ما افتاد. جلال به پليس گفت از وقتي برادرش ازدواج مجدد كرده ‌بود با خانواده همسر اولش درگيري داشت.

ماموران در ادامه به سراغ مرد ضارب رفتند و او را بازداشت كردند. متهم در بازجويي‌ها به قتل شوهرخواهرش اعتراف كرد و گفت: امير سال‌ها قبل با خواهرم ازدواج كرده‌ بود. خواهرم همه زندگي‌اش را براي او گذاشت اما اين مرد به او خيانت كرد. او چند هفته قبل از حادثه زني را به صورت صيغه‌اي به عقد خود درآورده ‌بود و با او زندگي مي‌كرد. اين موضوع خيلي خواهرم را ناراحت كرده‌ بود و مرتب با هم دعوا و درگيري داشتند. من چندبار به امير گفتم بهتر است خواهرم را طلاق بدهد اما او توجهي نمي‌كرد.

متهم ادامه ‌داد: روز حادثه خواهرم با من تماس گرفت و گفت امير او را تهديد كرده و گفته ‌است قصد كشتنش را دارد. من هم خيلي ناراحت شدم. مي‌دانستم وقتي امير مي‌گويد كاري را انجام مي‌دهد ديگر از گفته‌اش دست نمي‌كشد. خواهرم به من گفته ‌بود امير براي اجاره‌خانه‌اي براي همسر دومش به بنگاه رفته ‌است. دنبالش رفتم و در بنگاه با هم درگير شديم. من كه به شدت عصبي بودم او را با ضربات چاقو زدم. برادرش هم براي دفاع از او آمد من هم چند ضربه به جلال زدم.

بنا بر اين گزارش با تكميل پرونده و صدور كيفرخواست عليه متهم، وي براي محاكمه به شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران معرفي شد و قرار بود او روز شنبه براي محاكمه به دادگاه منتقل شود اما به دليل حاضر نشدن وكيلش در دادگاه رسيدگي به پرونده به وقت ديگري موكول‌شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر