بازدید 9913

اعترافات تکان دهنده عاملان مرگ پسر ۱۲ ساله

چند روز قبل، مأموران انتظامي ازطريق تماس هاي مردمي در جريان مرگ نوجواني در يک کمپ ترک اعتياد غيرمجاز واقع در منطقه همت آباد مشهد قرار گرفتند و براي بررسي موضوع به محل حادثه عزيمت کردند.
کد خبر: ۱۷۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۰ 18 July 2011
خراسان: متهمان پرونده مرگ پسر بچه ۱۲ ساله معتادي که در کمپ ترک اعتياد غيرمجاز جان باخته بود اعتراف کردند که نوجوان معتاد را داخل حوض آب سرد انداخته اند و او خفه شده است!

چند روز قبل، مأموران انتظامي ازطريق تماس هاي مردمي در جريان مرگ نوجواني در يک کمپ ترک اعتياد غيرمجاز واقع در منطقه همت آباد مشهد قرار گرفتند و براي بررسي موضوع به محل حادثه عزيمت کردند.

آنان با تأييد درستي خبر، مراتب را به قاضي علي اکبر صفائيان (قاضي ويژه قتل عمد) اعلام کردند. با توجه به اهميت موضوع بلافاصله مقام قضايي به همراه کارآگاهان پليس آگاهي و گروه تشخيص هويت عازم محل حادثه شد. با حضور قاضي ويژه قتل عمد در محل بررسي هاي قضايي در اين باره آغاز و مشخص شد که نوجوان ۱۲ ساله را چند روزقبل مادرش براي ترک اعتياد به اين محل آورده اما هم اکنون او به طرز مشکوکي و در حالي که هيچ گونه بيماري نيز نداشت جان خود را از دست داده است.

به دستور مقام قضايي جسد اين نوجوان براي انجام معاينات و تعيين علت دقيق مرگ به پزشکي قانوني مشهد حمل شد و مسئولان کمپ ترک اعتياد به همراه فرد ديگري که در آن مکان مشغول کار بود بازداشت شدند تا تحقيقات تکميلي در اين باره صورت گيرد. متهمان اين پرونده که تحت بازجويي قرار گرفته بودند هر گونه دخالت در مرگ نوجوان معتاد را انکار کردند و مدعي بودند از چگونگي مرگ وي بي خبر هستند اما در اين ميان نظريه پزشکي قانوني پرونده را وارد مرحله ديگري کرد که حکايت از يک مرگ دلخراش داشت.

بنابر اين گزارش، پزشکان قانوني پس از کالبد شکافي جسد نوجوان دريافتند که مقداري آب داخل ريه و معده متوفي وجود دارد و به احتمال زياد او در داخل آب خفه شده است.با اعلام نظر پزشکي قانوني، قاضي صفائيان دستور داد تا متهمان اين پرونده با شگردها و شيوه هاي فني تحت بازجويي قرار گيرند تا راز پنهان مرگ نوجوان معتاد افشا شود.

اين گزارش حاکي است: وقتي متهمان اين پرونده دوباره بازجويي شدند به تناقض گويي پرداختند و مسئول کمپ در تحقيقات ادعا کرد که نوجوان مذکور در زير آب سرد بوده که به دليل نامعلومي جان باخته است اما متهمان اين پرونده وقتي مدارک پزشکي و دلايل انکارناپذير را ديدند به ناچار لب به اعتراف گشودند. آنان روز گذشته اقرار کردند نوجوان معتاد را که مادرش براي ترک اعتياد به آن ها سپرده بود داخل حوض آب سرد انداخته اند که داخل آب خفه شده است.

در پي اعترافات متهمان اين پرونده، قاضي ويژه قتل عمد با صدور دستورات ويژه اي براي پيگيري اين پرونده، ۳ تن از مسئولان کمپ ترک اعتياد و فردي را که نوجوان را بغل کرده و داخل حوض انداخته است براي تکميل تحقيقات در اختيار کارآگاهان پليس آگاهي قرار داد تا زواياي پنهان ديگر اين پرونده آشکار شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل