بازدید 10576

به دارآويخته شدن متجاوز به دختر 5 ساله

‌مقتوله را به نام «ز.ح» كه خواهر خانمم بود به بهانه بردن نزد همسرم از مادر خانم خود در روستايي از توابع شهرستان ميناب گرفتم و به يکي از باغات ليمو در روستايي از توابع شهرستان بندرعباس برده و او را مورد آزار و اذيت قرار دادم. به اين علت مقتوله از هوش رفت که ازترس، وي را داخل گوني پيچيده و در کنار يکي از درختان ليمو دفن کردم.
کد خبر: ۱۷۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۰ 18 July 2011
تهران امروز: با حکم شعبه اول دادگاه کيفري استان هرمزگان و تاييد شعبه 32 ديوان‌عالي کشور و تنفيذ آن توسط رئيس قوه قضائيه عامل جنايت تجاوز به يك کودک 5 ساله به دار مجازات آويخته شد.

اين قتل که در روستايي از توابع بندرعباس رخ داده بود با پيگيري بازپرس ويژه قتل و مامورين آگاهي عامل جنايت دستگير و به دار مجازات آويخته شد.

«ق.ک» قاتل اين پرونده در بازجويي اوليه به بزه ارتکابي خود اعتراف کرد و گفت:‌مقتوله را به نام «ز.ح» كه خواهر خانمم بود به بهانه بردن نزد همسرم از مادر خانم خود در روستايي از توابع شهرستان ميناب گرفتم و به يکي از باغات ليمو در روستايي از توابع شهرستان بندرعباس برده و او را مورد آزار و اذيت قرار دادم. به اين علت مقتوله از هوش رفت که ازترس، وي را داخل گوني پيچيده و در کنار يکي از درختان ليمو دفن کردم.

پس از صدور حکم در دادگاه کيفري استان و تاييد شعبه32 ديوان عالي کشور و تنفيذ آن توسط رئيس قوه قضائيه سحرگاه روز چهارشنبه هفته گذشته اين قاتل پليد در محل زندان مرکزي بندرعباس به دار مجازات آويخته شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی