بازدید 3459

تاسيس شركت‌هاي كاغذي ترفند كلاهبرداران بود

در مرحله بعدي تحقيقات معلوم شد، متهم فراري با 3 نفر از دوستانش شركت‌هاي جديدي را تاسيس و فعاليت‌هايشان را دوباره شروع كرده‌اند.
کد خبر: ۱۷۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۷ 18 July 2011
جام جم: 2 عضو يك باند كه با تاسيس شركت‌هاي كاغذي در شمال تهران به بهانه فروش خودروهاي اقساطي از مردم كلاهبرداري كرده و تحت تعقيب پليس بودند، دستگير شدند و 2 نفر ديگر همچنان متواري‌اند.

چندي پيش فردي با حضور در اداره 14 پليس آگاهي تهران از مردي به اتهام كلاهبرداري شكايت كرد.

شاكي به پليس گفت: براي خريد يك خودروي مدل بالا، آگهي روزنامه‌ها را مي‌خواندم تا اين كه يك روز با مشاهده آگهي مربوط به يك شركت فروش خودرو كه در خيابان گاندي بود، به آنجا مراجعه كردم و در ملاقات با صاحب شركت از وضعيت فروش خودروها با خبر شدم. با مراجعه به آنجا 9 ميليون تومان دادم اما بعد خبري از تحويل خودرو نشد. ماموران در بررسي از وضعيت شركت مرد كلاهبردار، متوجه شدند مرد ديگري آن را به ثبت رسانده است.

ردپاي متهمان در شركت كاغذي ديگر

در مرحله بعدي تحقيقات معلوم شد، متهم فراري با 3 نفر از دوستانش شركت‌هاي جديدي را تاسيس و فعاليت‌هايشان را دوباره شروع كرده‌اند.

به اين ترتيب پاتوق‌هاي احتمالي متهمان فراري تحت نظر گرفته شد تا اين‌كه 2 نفر از اعضاي اين باند در شمال تهران دستگير شدند و به همدستي 2 عضو فراري باند اعتراف كردند و گفتند با تاسيس شركت‌هاي كاغذي به‌بهانه فروش انواع خودروهاي مدل بالا به طور اقساطي و نقدي و تحويل 20 روزه، مردم را فريب داده و از آنها ميليون‌ها تومان كلاهبرداري كرده‌اند.

سرهنگ رهبريان، معاون مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي تهران در اين زمينه گفت:‌ باتوجه به شناسايي نشدن مخفيگاه 2 متهم فراري به نام‌هاي احمدرضا و مهدي، تصوير آنها با دستور قضايي بازپرس شعبه 6 دادسراي ناحيه ونك تهران در روزنامه چاپ مي‌شود تا چنانچه مردم از مخفيگاه آنها باخبرند، به پليس يا دادسرا خبر دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی