بازدید 3704

عمليات رهايي کودک ۱۰ ساله از چنگ آدم رباي خياباني

در حالي که چندين اکيپ گشتي ماموريت يافتند تا مسير فرار آدم ربا را تحت کنترل دقيق قرار دهند و کودک ۱۰ ساله را نجات دهند، يکي از شهروندان وظيفه شناس فرياد درخواست کمک دختربچه ربوده شده را شنيد.
کد خبر: ۱۷۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۴ 13 July 2011
خراسان: فردي که در يکي از خيابان هاي مشهد دختربچه اي را ربوده بود، با همکاري شهروند وظيفه شناس مشهدي و سرعت عمل پليس در کمتر از ۱۰ دقيقه به دام افتاد.

فرمانده انتظامي خراسان رضوي گفت: ساعت ۱۴:۳۵ روز بيستم تيرماه خانم ۳۲ ساله اي که همراه دختربچه ۱۰ ساله خود از شهرستان کرمان به مشهد آمده بودند، يک دستگاه خودرو سواري پيکان را به طور دربست کرايه کردند.

سرتيپ بهمن اميري مقدم افزود: عقربه هاي ساعت 14:50 را نشان مي داد که خودرو پيکان به مقصد موردنظر رسيد اما به محض اين که زن جوان از خودرو پياده شد تا مبلغ کرايه را حساب کند، ناگهان راننده خودرو با سرعت حرکت کرد و دختربچه ۱۰ ساله را ربود.

وي گفت: زن جوان که با چشمان خود لحظه به لحظه دور شدن دختربچه اش را مي ديد، هراسان و وحشت زده موضوع را به فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع داد و با توجه به حساسيت و اهميت موضوع، هماهنگي هاي لازم از طريق مرکز فرماندهي و کنترل پليس براي اجراي طرح مهار به عمل آمد.

وي خاطرنشان کرد: در حالي که چندين اکيپ گشتي ماموريت يافتند تا مسير فرار آدم ربا را تحت کنترل دقيق قرار دهند و کودک ۱۰ ساله را نجات دهند، يکي از شهروندان وظيفه شناس فرياد درخواست کمک دختربچه ربوده شده را شنيد.

اين شهروند شجاع با از خودگذشتگي براي نجات جان کودک وارد عمل شد و پس از ممانعت از حرکت خودرو پيکان، با راننده خودرو درگير شد.

فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي گفت: دراين لحظه افسران گشتي کلانتري کوي پليس مشهد در محل حاضر شدند و آدم رباي خياباني را در حال درگيري با شهروند وظيفه شناس دستگير کردند و «حنانه» با سلامتي کامل در آغوش مادرش آرام گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی