بازدید 3338

دزدهاي زانتيا با لباس پليس سرقت مي‌كردند

چندي پيش زني با حضور در شعبه 5 دادياري دادسراي جنايي تهران با ارائه شكايتي عنوان كرد، سرنشينان يك دستگاه خودروي زانتيا در غرب تهران با نزديك شدن به من و به بهانه بازرسي، كيف مرا سرقت كرده و متواري شدند.
کد خبر: ۱۷۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۸ 11 July 2011
جام‌جم: 3 سارق حرفه‌اي كه با استفاده از لباس پليس دزدي مي‌كردند به اتهام سرقت 3 دستگاه خودروي زانتيا و چند فقره كيف‌قاپي دستگير شدند.

چندي پيش زني با حضور در شعبه 5 دادياري دادسراي جنايي تهران با ارائه شكايتي عنوان كرد، سرنشينان يك دستگاه خودروي زانتيا در غرب تهران با نزديك شدن به من و به بهانه بازرسي، كيف مرا سرقت كرده و متواري شدند.

در پي اين شكايت، قاضي موسوي دستور بررسي و تحقيق در اين زمينه را در پليس آگاهي صادر كرد.

در حالي كه تحقيق در اين باره ادامه داشت، چند خانم ديگر نيز از دزدهايي كه لباس پليس به تن داشتند شكايت كردند. با چهره‌نگاري از سارقان، مشخص شد متهمان تحت تعقيب در ميدان كاج تهران با سد كردن راه راننده يك زانتيا با ضرب و جرح راننده، خودروي او را سرقت كرده‌اند. با حضور ماموران پليس آگاهي در بيمارستان و تحقيق از مرد مجروح معلوم شد وي نيز در دام پليس‌هاي قلابي سارق گرفتار شده است.

در حالي كه جستجوي گسترده پليس براي دستگيري 3 سارق زورگير ادامه داشت، چند روز پيش زني در شهرستان رشت با تماس تلفني با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 از سرقت كيفش از سوي 3 متهم تحت تعقيب خبر داد و با حضور ماموران در محل، شماره خودروي زانتياي سارقان را در اختيار پليس گذاشت.

با بررسي شماره خودرو معلوم شد اين خودرو سرقتي است. 4 روز پس از سرقت، يكي از واحدهاي گشت انتظامي در استان گيلان با مشاهده خودروي سارقان آن را تحت نظر قرار دادند و مشاهده كردند ساعتي بعد 3 متهم سارق با متوقف كردن خودروي زانتيا وارد يك ساختمان مسكوني شدند. با گزارش موضوع به مقام قضايي در شهرستان رشت، دستور قضايي در اين ارتباط صادرشد و با ورود ماموران به محل 3 متهم تحت تعقيب دستگير شدند . در بازرسي از مخفيگاه سارقان، لباس ماموران پليس و مقاديري از اموال مسروقه كشف و ضبط شد.

در تحقيق از متهمان مشخص شد يكي از آنها متهم سابقه‌داري است كه پيش از اين به اتهام جعل عنوان و سرقت مسلحانه به 17 سال زندان محكوم شده است، اما در دوران مرخصي از زندان بار ديگر با پوشيدن لباس پليس و معرفي خود به عنوان مامور با سد كردن راه عبوري مردم از آنها سرقت مي‌كرده است. با اعتراف سارقان به 3 فقره سرقت خودروي زانتيا و چندين فقره كيف‌قاپي و زورگيري، پرونده به شعبه 5 دادياري دادسراي جنايي ارسال شد و داديار موسوي پس از تحقيق و صدور قرار قانوني متهمان را براي ادامه تحقيقات در اختيار پليس آگاهي قرار داد تا در ارتباط با ديگر جرايم متهمان تحقيقات تكميلي انجام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها