بازدید 6093

˝دارا و سارا˝ در دست کودکان غزه

کاروان آسیایی شکست حصر غزه که در فلسطین به سر می برد، امروز کارتن های حامل عروسک های دارا و سارا را به غزه رساند تا این عروسک ها به کودکان فلسطینی اهدا شود.
کد خبر: ۱۴۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۳ 07 January 2011
کاروان های حامل عروسک های دارا و سارا نیز به غزه رسید تا کودکان فلسطینی از این عروسک ها استفاده کنند.

به گزارش برنا به نقل از خبرگزاری ها، کاروان آسیایی شکست حصر غزه که در فلسطین به سر می برد، امروز کارتن های حامل عروسک های دارا و سارا را به غزه رساند تا این عروسک ها به کودکان فلسطینی اهدا شود.

بر اساس این گزارش، اقدامات کاروان آسیایی شکست حصر غزه در حالی وارد فلسطین شده است که مصر از ورود هیات ایرانی و اردنی به غزه جلوگیری کرده بود.

مصر همچنین در اقدامی ضد انسانی عمده کمک های این کاروان را به صهیونیست ها تحویل می‌دهد. علاوه بر این مصری ها در روند صدور مجوز تخلیه بار کشتی ها بسیار مغرضانه عمل می کنند.

دولت مصر اعلام کرده که به داروهای ایرانی و همچنین کمک های غذایی و لوازم التحریر سایر کشورها که در کشتی سلام بوده‌اند اجازه تخلیه نخواهد داد و این کمک‌ها را تحویل مقامات رژیم صهیونیستی خواهد داد.

اما با وجود کارشکنی های مصر سرانجام کامیون های حامل مواد دارویی که عمدتا از ایران برای مردم غزه ارسال شده بود، دیروز بعد از ظهر با عبور از نوار غزه وارد رفح شد. با وجودی که از جمله اولین شروط مصری ها برای ارسال کمک به غزه از طریق مرز رفح نبودن کمک های ازجانب ایران بود، اما ایستادگی و مقاومت ۸ عضو کاروان آسیایی بر روی عرشه کشتی در نهایت باعث شد این کمک ها به دست مردم غزه برسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار