صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر

مبارك: نبايد از زور عليه ايران استفاده كرد

کد خبر: ۱۲۸۲۶
| |
3037 بازدید
حسني مبارك اظهار داشت: با وجود سلاح هسته‌اي در منطقه مخالفيم و معتقديم كه نبايد هيچ‌گاه از زور عليه ايران استفاده كرد.

به گزارش ايسنا‌ نقل از روزنامه «الاهرام» ـ چاپ مصر ـ رئيس‌جمهور مصر در گفت‌وگو با تلويزيون رژيم صهيونيستي با هشدار نسبت به استفاده از زور عليه ايران تصريح كرد: استفاده از زور عليه ايران چه از طرف اسرائيل و چه از طرف آمريكايي‌ها اشتباه است.

وي ادامه داد: نبايد هرگز از زور عليه ايران استفاده كرد؛ چرا كه نتايج زيانباري خواهد داشت.
مبارك با تاكيد بر اينكه براي حل مساله هسته‌اي ايران بايد به فكر راه ديگري بود، تصريح كرد: مصر با وجود سلاح هسته‌اي در ايران و اسرائيل مخالف است.
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
سفرمارکت
گزارش خطا
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا
آخرین اخبار