واکنش ابطحی به حادثه بزرگراه صدر
محمدعلی ابطحی با انتشار یک توییت به سرقت مسلحانه در بزرگراه صدر واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۲۳۱۱۷۰
| | 5660 بازدید

به گزارش «تابناک»، محمدعلی ابطحی فعال اصلاح طلب در صفحه ایکس (توییتر سابق) نوشت: «احساس ناامنی مداوم بزرگترین آسیب اجتماعی است که همه مردم پایتخت درگیر آن هستند. حتی از مبارزه با حجاب اختیاری هم مهمتر است به مولا!!!»

گزارش خطا



