بازدید 1659

تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: عهد و پیمان با شهدای انقلاب، انتظامی و شهدای ۱۴۰۲ می‌بندیم که رهرو آنها باشیم؛ به جانبازان انقلاب و انتظامی درود فرستاده و عهد می‌بندیم که تامین کننده و حافظ جان و مال مردم و خدمتگزار آنها باشیم.
کد خبر: ۱۲۲۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ 19 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سردار احمدرضا رادان روز سه‌شنبه در رزمایش نوروزی ۱۴۰۳ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در محل میدان آزادی با تبریک ایام ماه مبارک رمضان و پیشاپیش سال نو به مردم ایران زمین و پرسنل فراجا افزود: سالی که آخرین لحظات آن را طی می‌کنیم با تقدیم بیش از ۹۰ شهید در راه آرامش و امنیت مردم پست سر گذاشتیم مردمی که شایسته بهترین‌ها خاصه در بعد امنیت و انتظام هستند.

وی ادامه داد: در حالی که در نوروز و تعطیلات زمانی حاصل می‌شود تا مردم خستگی یک سال را از تن بیرون کرده و استراحتی توأم با آرامش انجام دهند، مجاهدان فی سبیل‌الله نیروی انتظامی در بهار قرآن و طبیعت از آسایش خود گذشته تا امنیت و آرامش مردم را پایداری کنند؛ آنها بر این عهد ایستاده و امروز نمونه‌ای از آمادگی کشور را در تهران به نمایش گذاشتند.

امروز از مرز، روستاها، خیابان‌ها و جاده‌های سراسر کشور آماده‌باش قرار گرفتند تا خدمتگزاران خوبی برای مردم باشند؛ شهرهای مسافرپذیر در زمره پوشش نیروی انتظامی قرار بگیرند.

تلاش می‌کنیم آرامش و امنیت را به گونه‌ای رقم بزنیم که سال ۱۴۰۳ توأم با امنیت بیشتر برای مردن باشد؛ اجازه نمی‌دهیم که گردن‌کشان و قانون‌گریزان بر مردم چیره داشته باشند

سارقان تحت رصد هستند و با قاچاقچیان کالا و مواد نیز ... برخورد لازم صورت گرفته و رصد و پایش مرزها را انجام می‌دهیم.

چند هزار جشن خودرویی، موتوری، آگاهی و راهور در شرق و غرب تهران بزرگ برنامه‌ریزی شده تا با تلاش در خدمت مردم باشیم.

امیدوارم همه شهروندان نیز با رعایت مقررات و مسائل امنیتی و انتظامی در نگهداشت وسایل خود همکار خوبی برای پرسنل نیروی انتظامی باشند.

ز خانواده‌های مجاهدان فی سبیل‌الله نیروی انتظامی عذرخواهی می‌کنم که امسال هم در تعطیلات باید صبوری بیشتری داشته باشند تا در آماده‌باش همسران و فرزندان آنها برای تأمین امنیت و آرامش مردم اثرگذار باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی