تیک آف
تجربه رانندگی با ریرا؛ نخستین کراس اوور ایرانی
خودروی ریرا، نخستین کراس اوور ایرانی است که ایران خودرو در مسیر تولید و احتمالاً در سال 1402 عرضه عمومی میشود. در این ویدیو ابتدا با مشخصات نسخه پروتوتایپ ریرا آشنا میشوید و سپس تجربه رانندگی با ریرا را در جادههای اهواز حین تست فنی خودرو میبینید و در نهایت خط تولید ریرا و نخستین محصولات خط تولید که برای پشت سر گذاشتن استانداردهای 85 گانه به عنوان مرحله نهایی پیش از تولید وسیع است را میبینید.
گزارش خطا
پسندها:
۰
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۵۶
پاسخ ها
ناشناس
| ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
پاسخ ها
نام جاوید وطن
| ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
پاسخ ها
یکی
| ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
این همه گفت که تو بیای بگی چرا فرمونش کجه؟؟؟
حسین
| ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
حسین
| ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
هرماشینی وقت خروج از کارخانه کنترل کیفیت و چک نهایی میشه.فرمون غیر صاف هم اگر دراثر ضربه نباشه توی کمتر ۵ دقیقه درست و تنظیمش میکنن
شهروند ایران
| ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
پاسخ ها
ناشناس
| ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
پاسخ ها
حسین
| ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
پاسخ ها
حسین
| ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
!این خطری ک میگید در تستهای ایمنی لحاظ نمیشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
حسین
| ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
وقتی حالت اسپرت باشی تا دور موتور خیلی بالا نره دنده سبک نمیشه.همین چیزی ک شما میگی ۳ نمیشد ۴ یعنی اسپرت
صرفه اقتصادی!!!
اگر چین با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تر تولید و عرضه می کند پس ریرا یعنی خودزنی یا خودکشی اقتصادی
فقط در یک صورت تولید داخلی معنایی غیر از این دارد :پای امنیت در میان باشد امنیت غذایی امنیت استراتژیک یا امنیت نظامی آنگاه حق با تولید داخلی با هر قیمتی است

