بازدید 3937

افشاریان: دروغه، من نگفتم پنالتی را کنسل کنند

کد خبر: ۱۲۰۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸ 09 December 2023

افشاریان: دروغه، من نگفتم پنالتی را کنسل کنند

 

خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران که به عنوان ناظر داوری از جایگاه ویژه مشغول تماشای بازی نفت آبادان و آلومینیوم اراک بود،  از طریق ناظر بازی و به شکل تلفنی به زمانی داور مسابقه دستور داد که نباید یک صحنه را پنالتی اعلام می‌کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این خبر با توجه قطع ۱۴ دقیقه‌ای جریان بازی و بازبینی فیلم توسط افشاریان و گفتگوهای تلفنی رفعتی در داخل چمن، تقریبا مشهود بود اما خداداد افشاریان این اتهام را رد می‌کند.

 افشاریان در مورد این اتفاق اظهار داشت: پس از اینکه زمانی آن صحنه را پنالتی گرفت، حسن انتظاری، کمک داور اول بازی به داور گفت پنالتی نیست. با این وجود زمانی به اعلام پنالتی اصرار داشت. در نهایت طبق هماهنگی داور چهارم، کمک داور و داور وسط به دلیل شبیه‌سازی بازیکن آلومینیوم به سود صنعت نفت خطا گرفته شد.

وی افزود: من هم با این نظر موافق هستم اما اینکه گفته‌اند من گفته‌ام نباید پنالتی گرفته شود دروغ محض است‌. اصلا من چنین کاری نکردم و به حدی اطراف من شلوغ بود که فقط تلویزیون را نگاه کردم. بازگرداندن این پنالتی که با تصمیم تیم داوری انجام شد، تصمیم عاقلانه و منطقی بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری