بازدید 2431
۲

ابطال ۴۰۰ معاینه فنی خودرو در ۲ روز

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ابطال معاینه فنی ۴۰۰ خودروی دودزا خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴ 04 December 2023


به گزارش تابناک، سرهنگ علی‌اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: در ۲ روز گذشته که طرح ممنوعیت تردد در محدوده زوج و فرد و آلودگی هوا اجرا شد معاینه فنی ۴۰۰ دستگاه خودرو که دودزا بوده و معاینه فنی هم داشتند در محل ابطال شد.


وی افزود: در روزهای فرد خودروهایی که فقط پلاک فرد دارند و در روزهای زوج فقط خودروهایی که پلاک زوج دارند می‌توانند در محدوده طرح آلودگی هوا یا همان زوج و فرد سابق تردد کنند.

سرهنگ شریفی با بیان اینکه اکثر محورهای شهر تهران برای تردد خودروهای دیزلی به استثنای کامیونت‌ها ممنوع است، تصریح کرد: شب گذشته هیچ ترددی در خصوص کامیون‌ها، کمپرسی‌ها و جرثقیل‌ها نداشتیم و این ممنوعیت وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه کل سطح معابر شهر تهران همکاران بنده حضور دارند، گفت: مأموران به صورت هوشمند با خودروهایی که معاینه فنی آنها تاریخش گذشته است برخورد کرده و آنهایی که معاینه فنی دارند ولی خودروی آنها دودزاست در همان محل معاینه فنی آنان ابطال شده و برای اخذ مجدد به مراکز معاینه فنی اعزام می‌شوند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: محدوده طرح کاهش آلودگی هوا همان محدوده طرح زوج و فرد سابق بوده که از جنوب به شمال از بزرگراه بعثت به سمت شمال، بزرگراه نواب به سمت شرق، بزرگراه چمران به سمت شرق و بزرگراه همت به سمت جنوب و بزرگراه امام علی (ع) به سمت غرب است و تردد در این معابر بر اساس شماره آخر پلاک است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
کارهای بی فایده. اتلاف هزینه و بودجه
این فرد و زوج کردن و پافشاری بر آن یعنی برخی خانواده ها که توان اقتصادی دارند خود رو دوم را هم خریداری کنند ....باور کنین نصف مشکلات این کشور اعم از مشکلات ترافیک ، نبود جای پارک ، تصادفات جاده ای ....وامهای عیر واقعی بانکها تحت عناوین اشتغال ووو فقط وقط بخاطر منافع خودروسازهاست .........
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی