بازدید 2673

محسن رضایی: رژیم صهیونیستی شکست خواهد خورد

محسن رضایی دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یکشنبه شب در گفت وگو با المیادین، گفت: رژیم صهیونیستی در جنگ غزه شکست خواهد خورد.
کد خبر: ۱۲۰۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳ 20 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از المیادین، رضایی گفت: جنگ علیه غزه سرنوشت رژیم صهیونیستی و محور مقاومت را تعیین خواهد کرد.

وی افزود: محور مقاومت در آینده نقش بزرگتری ایفا خواهد کرد و رژیم صهیونیستی نیز قطعا در این جنگ شکست خواهد خورد.

رضایی با تاکید براینکه هر اندازه رژیم صهیونیستی در غزه نفوذ کند، بیشتر در باتلاق غرق خواهد شد، اضافه کرد: (رژیم) اسرائیل می‌تواند وارد خیابان‌های غزه شود ولی با مقاومت پنهانی روبرو است.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا همچنین، گفت: این جنگ، باعث سقوط بنیامین نتانیاهو می‌شود و در سال‌های آینده نیز شاهد سقوط رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه نیروهای مقاومت لبنان، عراق و یمن هم در کنار حماس هستند، افزود: حماس تنها در غزه نیست و پایگاه آن در کرانه باختری و خارج از فلسطین است.

رضایی گفت: طی روزهای آینده، جبهه‌های جنگی جدیدی در جنگ علیه غزه باز خواهد شد و اگر وضعیت غزه همچنان وخیم شود، نمی‌توان از واکنش جوانان مسلمان جلوگیری کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: در صورت بدتر شدن اوضاع، یمنی‌ها می توانند حدود ۵۰۰ هزار جنگجو را وارد فلسطین کنند.

وی افزود: واشنگتن مسئول توقیف کشتی روز یکشنبه توسط یمنی‌ها است؛ زیرا می‌تواند (رژیم) اسرائیل را مجبور به عقب‌نشینی کند.

رضایی همچنین گفت: جنگ غزه، جنگی برای کنترل منطقه است و آمریکا می‌خواهد از اینجا مسیرهایی را به شرق آسیا باز کند.

وی در پایان افزود: راه حل دو کشوری راه حلی شکست خورده است و دیگر روی میز نیست و نشست کشورهای اسلامی زمینه ساز همکاری‌های آینده است.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت امنیتی و نظامی غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی به این رژیم برای کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار