بازدید 3047
۵
مجلس تصویب کرد؛

یک‌درصد مالیات درآمد اشخاص به ورزش رسید

کد خبر: ۱۱۹۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲ 22 October 2023

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پرداخت یک درصد از مالیات بر درآمد اشخاص به عنوان اعتبار مالیاتی برای توسعه زیرساخت‌ها و رویدادهای ورزشی در برنامه هفتم توسعه موافقت کردند.

یک درصد از مالیات درآمد اشخاص به ورزش رسید

به گزارش تابناک ورزشی؛ به نقل از سایت کمیته ملی المپیک با پیشنهاد سید شمس الدین حسینی نماینده مردم شریف تنکابن، رامسر و عباس آباد و حمایت رئیس مجلس، اعضا و کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی؛ نمایندگان مجلس تصویب کردند که هزینه کرد اشخاص برای توسعه زیر ساخت‌ها ورزشی و برگزاری و مشارکت در رویدادهای ملی و بین المللی ورزشی در وزارت ورزش وجوانان، #کمیته_ملی_المپیک، پارالمپیک و فدراسیون‌های ورزشی تا یک درصد مالیات بردرآمد اشخاص مذکور به عنوان اعتبار مالیاتی منظور شود.

بنابراین گزارش، پیشنهاد اولیه مصوبه مزبور در کمیسیون بازاریابی و اقتصادی کمیته ملی المپیک که ریاست آن برعهده سید شمس الدین حسینی است تدوین و با حمایت هیات رئیسه مجلس و کمیسیون فرهنگی و با رای قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

کمیته ملی المپیک این مصوبه مجلس را پیامی امیدوار کننده و مسرت بخش برای جامعه ورزش ایران بویژه جهت حضور کاروان ورزشی اعزامی ایران به المپیک #پاریس۲۰۲۴ که در سال آینده برگزار می‌شود قلمداد می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
من به عنوان یک شهروند راضی نیستم بشه پول در اختیار فدراسیون های فوتبال. بعد بشه پاساژ در اختیار چندتا فوتبالیست . در آمد فوتبالیست ها چرا مالیات نداره. با پول مالیات ما ورزشگاه بسازید در مناطق محروم
بدین به فوتبالیست ها که خودروی ۱۰۰ میلیاردی وارد کنن
مالیات را به ورزش دادید تا با آن ماشین های چند ده میلیاردی تشویقی به ایران بیاورند!
واقعا" که چه تصمیم نپخته ای؟
چرا آموزش و پرورش نه!!!!!!!!!؟
غزه چطور؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست