بازدید 2964

۲ محکوم به مرگ در ایستگاه آخر زندگی

کد خبر: ۱۱۹۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰ 18 October 2023

دو زندانی محکوم به مرگ پس از تأیید حکم و اجرای مراحل قانونی پرونده، صبح دیروز در زندان قزل‌حصار به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش ایران، یکی از این محکومان مردی بود که 14 آبان سال 98 پسر نوجوانی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود. قربانی این جنایت سیاه به پلیس گفت: در کوچه بازی می‌کردم که مردی به سراغم آمد و به بهانه‌ای مرا به محلی خلوت کشاند و آزارم داد.

با شکایت پسر نوجوان، تیم تحقیق وارد عمل شده و خیلی زود هویت مرد آزارگر شناسایی و چند روز بعد از جنایت سیاه دستگیر شد. پس از محاکمه متهم و اثبات جرم وی حکم اعدام صادر و سرانجام بامداد روز گذشته، در زندان قزل‌حصار به چوبه دار آویخته و پرونده این جنایت سیاه برای همیشه بسته شد.

دومین زندانی نیز مردی بود که بامداد 20 اسفند سال 98 مرتکب قتل شده بود.

شاهدان در تحقیقات به پلیس گفتند در حال عبور از خیابان بودیم که متوجه صدای درگیری شدیم. مقتول با دو مرد درگیر شده بود و ناگهان یکی از آنها با چاقو به او حمله کرد. مردان ناشناس در تاریکی شب فرار کردند وقتی خودمان را به مقتول رساندیم در حالی که غرق خون بود و به سختی حرف می‌زد نام قاتلش را گفت.

با اطلاعاتی که شاهدان در اختیار تیم تحقیق قرار دادند هویت قاتل و دوستش شناسایی و هر دوی آنها بازداشت شدند. با اعتراف متهمان به جنایت و پس از تکمیل تحقیقات، پرونده برای صدور حکم به دادگاه کیفری ارجاع شد. هومن، متهم اصلی پرونده به قصاص محکوم شد. روز گذشته عامل این قتل در زندان قزل حصار به درخواست اولیای دم به دار مجازات آویخته شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی