بازدید 3469
۲

۲۵۰ خبرنگار و عکاس برای پوشش پرسپولیس-النصر

لشکر ۲۵۰ نفری برای پوشش پرسپولیس-النصربیش از ٢۵٠ خبرنگار، تصویربردار و عکاس بازی پرسپولیس و النصر را پوشش خبری خواهند داد.
کد خبر: ۱۱۹۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳ 17 September 2023


به گزارش تابناک، "ورزش سه" نوشت: ورزشگاه آزادی پس از فینال لیگ قهرمانان بین پرسپولیس و کاشیما حالا میزبان یک دیدار بسیار مهم دیگر است و این بار رونالدو و دیگر ستاره‌های النصر پا به تهران خواهند گذاشت.

بازی پرسپولیس و النصر با استقبال گسترده رسانه‌های گروهی روبه‌رو شده است و بیش از ۲۵۰ نفر اخبار و اتفاقات این مسابقه را از طریق رسانه‌های خود پوشش خواهند داد.

با اعلام باشگاه پرسپولیس، مصاف دو تیم پرسپولیس ایران و النصر عربستان با پوشش گسترده رسانه‌ای همراه خواهد بود. درخواست‌های بسیار زیادی از سوی رسانه‌های نوشتاری، شنیداری و دیداری برای حضور نمایندگانشان در این بازی ارائه شد و برای بیش از 250 خبرنگار، عکاس و تصویربردار داخلی و خارجی از مطبوعات، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری، شبکه‌های تلویزیونی به ویژه صدا و سیما و پلتفرم‌های پر مخاطب، مجوز (ID کارت) صادر شده است تا برای این مسابقه در ورزشگاه حضور پیدا کنند.


این بازی همچنین بینندگان پرشماری نیز از سراسر جهان خواهد داشت و بدون تماشاگر شدن بازی نیز به جمعیتی که پای گیرنده‌ها بازی را دنبال خواهند کرد خواهد افزود.

تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
صد هزار خبرنگار ببرید صندلی ها خالی نباشه !!!!
به امید باخت تیم سوگلی پایتخت
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # دولت چهاردهم