بازدید 5253
۹

تایید فرار یک زندانی جرایم مالی در تهران

علیرضا شهمیری روز دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ برای مداوای دندان به دندان‌پزشکی اعزام می‌شود و با فریب مأمور همراهش موفق به فرار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۹۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸ 14 September 2023

به گزارش تابناک، سازمان زندان‌ها فرار یک زندانی به نام را تایید کرد.


این سازمان درباره فرار این زندانی اعلام کرد: زندانی شهمیری، بر اساس دستور پزشک به مراکز درمانی خارج از زندان اعزام شد و با استفاده از غفلت ماموران همراه، موفق به فرار شده است.

به گزارش ایرنا، سازمان زندان‌ها توضیح داد: در این‌باره ضمن انجام اقدامات قضایی و اطلاعاتی جهت دستگیری این زندانی، ماموران متخلف نیز به دلیل اهمال در انجام وظیفه تحت پیگرد قانونی و در بازداشت به سر می‌برند.

سازمان زندان‌ها اضافه کرد: هرچند طبق روال همیشگی، رسانه‌های معاند با قصه‌سرایی و ارائه اطلاعات غلط سعی در تحریف افکار عمومی و برداشت‌های مغرضانه از این مساله دارند، اما اعلام می‌دارد مسائل حاشیه‌ای مطرح‌شده در این خصوص تماماً کذب و با هدف برهم زدن افکار عمومی است.

 علیرضا شهمیری زندانی محکوم در پرونده اقتصادی است.

 در آبان ۱۴۰۱، برای علیرضا شهمیری به اتهام اخلال عمده و کلان در نظام اقتصادی (ارزی) کشور از طریق قاچاق عمده و کلان ارز و اتهام معاونت در خلال عمده و کلان در نظام اقتصادی (ارزی) کشور از طریق قاچاق عمده و کلان ارز حکم محکومیت و زندان صادر شده بود.

این اطلاعات در سایت اینترنتی مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی منتشر شده است.

خبرگزاری تسنیم هم نوشت: شهمیری، متهم پرونده مالی است که رسانه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین در یک داستان‌سرایی اعلام کردند که شهمیری طی یک برنامه تعیین شده و با هماهنگی با یکی از مسئولان زندان اوین موفق به فرار شده است.

گفته می‌شود؛ علیرضا شهمیری روز دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ برای مداوای دندان به دندان‌پزشکی اعزام می‌شود و با فریب مأمور همراهش موفق به فرار می‌شود.

او از متهمان اقتصادی است که سال ۱۳۹۲ به اتهام اخلال عمده و کلان در نظام اقتصادی از طریق قاچاق ارز بازداشت شد. او همچنین به پرداخت ۵۰۰ میلیارد تومان جریمه نقدی هم محکوم شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۹
کشور ما نیاز به جوانانی دارد که فریب ظاهر افراد را نخورند بگویند کار شما زشت بوده اختلال در نظام و اقتصادی کرده اید باید در بازداشت بسر ببرید تا تکلیف مشخص بگردد
همه ی زندانیان رو برای دندون درد میفرستن بيمارستان؟؟؟ یا چون مجرم مالی بوده خدمات وی آی پی میگرفته؟؟؟
دزد باشی همه چی برات درست میشه
چه چیز مهمی. اینقدر زندانی محکوم بالای 20 سال و ابد داریم که با وثیقه رفتن مرخصی و دیگه هرگز برنگشتن تازه عفو هرسال 22 بهمن هم شامل حالشون شده و پروندشون بسته شده.
چه راست دروغی
خسته نباشید
شلوغش نکنید صبر میکنیم معلوم میشه خودش فرار کرده یا فراریش دادن از ایت تکذیب ها زیاد دیدیم
پيدا كنيد پرتقال فروش
چرا پزشک را محاکمه نمی کنید !!!!!!!!!

پزشک از بیرون میاوردین داخل زندان تا مداوا کنه !!!!!!!!!!!!!

حالا همه چیز باید به گردن مامور بیفته !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

باید برای هر کس درصد در نظر گرفته بشه- پزشک 95 درصد مقصر و مامور فقط 1% بقیه هم برایشان درصد مقصر در نظر بگیرید از مامور بیچاره تر پیدا نکردید !!!!!!!!!!!!!!
مگر می تونی بدون هماهنگی فرار کنی

مثل خاوری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست