بازدید 7193

هشدار متخصصین لوازم یدکی یدک یار: در خرید لاستیک و روغن موتور دقت کنید!

متخصصین لوازم یدکی هشدار دادند با توجه به رشد زمینه برای سود جویان هنگام خرید روغن موتور ماشین به اصالت آن و هنگام خرید لاستیک ماشین به تاریخ و نو بودن آن دقت کنید.
کد خبر: ۱۱۹۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 17 September 2023

هشدار متخصصین لوازم یدکی یدک یار: در خرید لاستیک و روغن موتور دقت کنید!

متخصصین مجرب بازار لوازم یدکی خودرو هشدار دادند، خریداران لاستیک و روغن موتور ماشین هنگام خرید باید بسیار دقت کنند تا قطعه استاندارد، اصل، نو یا به تاریخ روز را خریداری نمایند.

لاستیک ماشین و روغن موتور خودرو دو محصول مصرفی اصلی برای تمامی خودروها به شمار میرود. به گفته متخصصین این حوزه شاخصه ای که روغن موتور و لاستیک ماشین را از سایر قطعات مصرفی خودرو مجزا میکند این است که، خریدار بسته به بودجه مدنظر خود میتواند محصول مناسب خودرو خود را با کیفیت های مختلف خریداری نماید.

طبق گفته متخصصین بازار لوازم یدکی در مجموعه یدک یار، افراد برای خرید لاستیک و روغن موتور ماشین با گزینه های بسیار زیادی در برند های مختلف با قیمت های متفاوت مواجه میشوند و این تنوع زیاد زمینه خوبی برای سودجویان ایجاد کرده تا قطعات غیر استاندارد را به جای قطعه استاندارد به مشتریان ارائه دهند.

این متخصص حوزه لوازم یدکی هشدار داد، در بازار فروش روغن موتور ماشین، محصولات تقلبی مشابه اصل بسیار زیادی ارائه میشوند که بعضا تشخیص اصالت آنها تنها توسط متخصصین مجرب و یا بعد از باز کردن پلمپ و بسته بندی امکان پذیر است.

همچنین این متخصص افزود، در بازار فروش لاستیک ماشین نیز تقلب بسیار رایج شده و لاستیک های تاریخ گذشته یا قدیمی و یا لاستیک ترمیم شده به جای لاستیک های نو و تاریخ روز به مشتریان عرضه میشوند.

باتجربه ترین مشاورین فروش لوازم یدکی در فروشگاه اینترنتی یدک یار تاکید دارند که در زمان خرید روغن موتور به بسته بندی و برند توجه ویژه ای داشته باشید تا روغن موتور اصلی را تهیه نمایید. همچینی این مشاور افزود در زمان خرید لاستیک ماشین به تاریخ آن و کیفیت آج ها دقت دو چندان کنید.

وی افزود امروزه شما میتوانید لیست قیمت روغن موتور ماشین و لیست قیمت لاستیک ماشین را در وبسایت های مختلف مثل ترب، یدک یار، دیجی کالا و ... مشاهده کنید، اما مهم ترین نکته این است که چه محصولی به دست شما میرسد؟ آیا شما همان کیفیتی را که خریداری نمودید دریافت میکنید؟

مهم ترین و اصلی ترین نکته ای که در زمان انتخاب فروشگاه برای خرید لاستیک و روغن موتور خودرو باید در نظر داشته باشید اطمینان از کیفیت محصولات عرضه شده فروشگاه و اصالت آن است. ضمانت اصالت و سلامت کتبی کالا، مندرج به روی فاکتور بسیار حائز اهمیت است و بهتر از خرید خود را از مجموعه ای که این ضمانت را ارائه میدهد داشته باشید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
دیگه باید تخصص تشخیص روغن اصل را هم داشته باشیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
هیچ راهی نداره حتی آزمایشگاه های معتبرمان هم نمی تونن تشخیص بدن
وضعیت روغن های تقلبی در بازار باور کردنی نیست. مخصوصا روغن های صنعتی با مارک های خارجی که بدون اغراق 99% تقلبین و جالبه که هیچ نهادی هم به این قضیه ورود نمی کنه و خریداران هم که اغلب صنایع بزرگ و کلیدی مملکت هستند متقبل ضررهای میلیاردی می شوند.
مملکت وقتی بی صاحب باشه اینجوری هست حالا جالب اینجاست وقتی روغن تقلبی بهت میدن وماشینت خراب میشه نه اتحادیه نه اصناف نه تعذیرات عدالت رو رعایت نمیکنن و بیچاره صاحب خودرو
مملکت گل وبلبل که همش کلک وحقه بازیه
مملکت گل وبلبل که همش کلک وحقه بازیه
پیشرفت موج میزنه ..تو همه چی
وقتی هیچی توو مملکت گیر نیاد و آقایون بخاطر رانت و منفعت شخصی و جناحی خودشون واردات رو ممنوع کنن انواع جنس تقلبی توو بازار زیاد میشه
لعنت به تحریم و کاسبان ریز و درشت تحریم
کو لاستیک خدا لعنتون کنه
از جای معتبر باید خرید
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری