بازدید 5676
۹

حمله سنگین اوکراین به روسیه

مقام‌های کی‌یف اعلام کرده‌اند که در جریان دو حمله روسیه به شهر پوکروفسک در شرق اوکراین، پنج غیرنظامی، یک کارمند اورژانس و یک سرباز کشته شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۸۷۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ 09 August 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، رئیس جمهوری خودخوانده دونتسک اعلام کرد که در پی گلوله‌باران این شهر توسط ارتش اوکراین، حداقل سه نفر کشته و ۱۱ نفر دیگر از جمله یک کودک زخمی شدند.
 
 «دنیس پوشیلین» رئیس جمهوری خودخوانده دونتسک اعلام کرد که در پی گلوله‌باران این شهر توسط ارتش اوکراین، حداقل سه نفر کشته و ۱۱ نفر دیگر از جمله یک کودک زخمی شدند. 
 
این مقام منصوب‌شده توسط روسیه در پیامی تلگرامی اعلام کرد: «در طول روز دونتسک هدف گلوله‌باران شدید گروه‌های مسلح اوکراینی قرار گرفت. در حال حاضر، از کشته شدن سه نفر در منطقه کیفسکی اطلاع داریم. ۱۱ نفر دیگر در مناطق کیفسکی، وروشیلوفسکی و کویبیشفسکی زخمی شدند که یک کودک نیز از جمله آنها هستند».
 
 پوشیلین با اعلام این‌که اوکراین در حملات خود اقدام به استفاده از مهمات خوشه‌ای کرده است، افزود که تعدادی از تأسیسات زیرساختی غیرنظامی مورد اصابت قرار گرفته است،
 
وی ادامه داد: «گلوله باران دشمن به ۲۴ منزل مسکونی در دونتسک و یاسینواتا و ۱۰ تأسیسات زیربنایی غیرنظامی از جمله یک مدرسه در دونتسک، یک کودکستان در ماکییوکا و یک کارخانه در شاختارسک آسیب رساند. ۹۵ مورد گلوله باران از جمله با استفاده از توپخانه‌های خوشه ای رخ داد»
 
در همین حال، مقام‌های کی‌یف اعلام کرده‌اند که در جریان دو حمله روسیه به شهر پوکروفسک در شرق اوکراین، پنج غیرنظامی، یک کارمند اورژانس و یک سرباز کشته شده‌اند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
حمله سنگین اوکراین به روسیه
فکر کنم باید تیتر خبر رو اصلاح کنید
حمله سنگین روسیه به اوکراین
اوکراین حق دفاع از خودشو داره
عالی
مرگ بر روسیه و پوتین خونریز
روسیه یک دولت متجاوز و خیانتکار است
به روسیه اعتماد نکنید
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
به کی اعتماد کنیم ؟
روسیه عادت دارد مردم را سرکوب کند.
چه مردم روس را که سالهاست به اجبار در یک سیستم بسته و دیکتاتوری به نام پوتین و مدودف محصور و حبس کرده؛ چه ارسال نیروی برای نابود کردن جنبش های مردمی در کشور های مختلف برای جلوگیری از دموکراسی و پیشرفت کشورها و حفظ دیکتاتور ها در ازبکستان و سوریه و ونزوئلا.
و چه ایجاد کودتا ی نظامی با یک گروه مزدور به نام واگنر علیه حاکمیت های مردمی از جمله نیجر.
و چه قراردادن نوکران پ ک ک در قفقاز و اوکراین... که خوشبختانه مردم اوکراین یک دهه پیش مزدوران طرفدار روسیه را خلع کردند و ازادی و دموکراسی را به اوکراین بازگرداند که البته روسیه حمله کرد اما مردم اوکراین با حمایت از رییس جمهوری که خود انتخابش کرده بودند ارزوهای پوتین را به کابوس او در اوکراین بدل کرده اند.
لطف محکم بزن دک و پوز روسیه و پوتین را بیار پایین.
ایران باید در کنار مظلوم بایستد نه حکومت متجاوز پوتین....هنوز جند روز بیشتر از دهه عاشورا نگذشته است..اما با هزار توجیه در کنار لشکر کفار ایستاده اید
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # دولت چهاردهم