بازدید 3998
۴

رئیس پیشین موساد: اسرائیل رو به پایان است

رئیس پیشین موساد اعلام کرد، رژیم صهیونیستی به پایان خود نزدیک شده است.
کد خبر: ۱۱۸۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸ 07 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا از المیادین، تامیر پاردو، رئیس پیشین سرویس اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) روز یکشنبه، با اظهار نظر درباره طرح اصلاحات قضایی به رهبری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر، گفت: اسرائیل به پایان خود نزدیک شده است.

پاردو معتقد است که رژیم صهیونیستی «مکانیسم خود تخریبی را فعال کرده و به پایان خود نزدیک شده است.»

وی گفت، نتیجه گیری‌اش درباره خودتخریبی رژیم صهیونیستی احتمالا به قبل از تشکیل ائتلاف کنونی به رهبری نتانیاهو، یعنی قبل از تدوین طرح اصلاحات قضایی بازگردد.

با افزایش چالش‌های داخلی و خارجی پیش روی کابینه رژیم صهیونیستی، به دلیل طرح تغییرات قضایی، هشدارها از سطوح مختلف سیاسی، نظامی و رسانه‌ای در این رژیم با مضمون اینکه رژیم صهیونیستی به سمت جنگ داخلی پیش می‌رود و ممکن است نفس‌های آخرش را بکشد، تشدید شده است.

این موضوع را ایهود باراک، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در مقاله‌ای در روزنامه «یدیعوت آحارونوت» به صراحت بیان کرد و گفت: «در طول تاریخ یهود، یهودیان بیش از ۸۰ سال دولت نداشتند.»

قبل از نگرانی ایهود باراک، نتانیاهو در سال ۲۰۱۷ گفت: «من برای رسیدن اسرائیل به صدمین سالگرد خود تلاش خواهم کرد، زیرا موضوع موجودیت ما مفهومی ضمنی و بدیهی نیست. تاریخ به ما آموخته هیچ دولتی برای قوم یهود بیش از ۸۰ سال عمر نکرده است.»

آری شاویت، تحلیلگر رژیم صهیونیستی نیز گفته بود: ما از نقطه بی‌بازگشت عبور کرده‌ایم و اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشد و طعم زندگی در آن نیست و اسرائیلی‌ها از زمانی که به فلسطین آمده‌اند متوجه شده‌اند که آنها قربانی دروغی هستند که توسط جنبش صهیونیستی ساخته شده است.

در همین زمینه، نظرسنجی انجام شده توسط "کانال ۱۳" نشان داد که ۵۶ درصد از ساکنان اراضی اشغالی نگران هستند که تنش‌ها به یک جنگ داخلی تبدیل شود.

نظرسنجی دیگری که توسط «کانال ۱۲» رژیم صهیونیستی انجام شد، نشان داد که با اصرار دولت نتانیاهو بر تصویب اصلاحات قضایی، حدود یک سوم اسرائیلی‌ها در حال بررسی خروج از اراضی اشغالی هستند.

روزنامه عبری زبان «معاریو» نیز اواخر ماه گذشته میلادی نظرسنجی را منتشر کرد که نشان می‌دهد ۵۸ درصد شهرک نشینان از جنگ داخلی واقعی در اراضی اشغالی بیم دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۴
رییس پیشین موساد غلط کرده
اصلاح طلبان و مزدوران غرب میگن اسراییل و آمریکا هرگز شکست نمی خورن
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
مزودوران شرق هم در توهم همیشگی خود هستند
لینک خبر رو هم لطفا بذارین که یه وقت ساختگی نباشه!!
حالاکه نوبت فناشدن حاکمیت اسراییل فراسیده -چراقبله گاه کشورهای عربی شده است؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی