بازدید 4505

با شروع فصل سرما ایا پکیج را باید سرویس کرد

کد خبر: ۱۱۸۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷ 06 July 2023

وقتی قرار است برای زمستان سرد از سیستم گرمایشی ایده‌آل استفاده کنیم، پکیج‌‌ها می‌توانند انتخاب مناسبی باشند، البته به شرطی که از یک مرکز معتبر مانند نمایندگی ایران رادیاتور تهیه شوند. گفتنی است که این نمایندگی علاوه بر فعالیت در بخش فروش، پاسخ به نیازهای مربوط به تعمیر پکیج را نیز در دستور کار قرار داده است؛ چراکه افراد در حال حاضر نسبت به سال‌های نه چندان دور، برای تأمین گرمایش منازل از پکیج به جای موتورخانه استفاده می‌کنند و دلیل این امر در وهله‌ی اول پیشرفت تکنولوژی و همچنین هزینه‌های فوق‌العاده سرسام‌آور به‌کارگیری از موتورخانه است.

موضوع مورد بحث در این مقاله، سرویس سیستم پکیج قبل از شروع فصل سرما است؛ چراکه ممکن است به دلایل مختلف پکیج‌ها نیاز به تعمیر داشته باشند تا ازاین‌رو بتوانند عملکرد بهتری از خود نشان دهند که نمایندگی بوتان در اندیشه در این زمینه فعالیت گسترده‌ای دارد که در ادامه در این خصوص بیشتر صحبت می‌کنیم.

با شروع فصل سرما ایا پکیج را باید سرویس کرد

زمان برای سرویس پکیج

همان‌طور که می‌دانید، تعمیر پکیج باید به‌صورت دوره‌ای در نظر گرفته شود. البته پرواضح است که در صورت خرابی نیز به استفاده از کارشناس و متخصص احساس می‌شود تا مشکل پیش‌آمده مورد بررسی قرار گرفته و هرچه سریع‌تر نسبت به رفع ایراد آن اقدام شود. به‌طورکلی مطابق با تجربه و تخصص نمایندگی ایران رادیاتور، می‌توان گفت که سرویس پکیج در زمان‌های لزوم، عمر این وسیله را افزایش داده و همچنین عملکرد و کارآیی آن را نیز بهبود می‌بخشد؛ بنابراین اگر بخواهیم زمان مشخصی برای تعمیر پکیج در نظر بگیریم، باید به موارد زیر اشاره نماییم:

  • پکیج استفاده‌ شده در مدت کمتر از 5 سال نیاز به سرویس دوره‌ای هر 6 ماه یک‌ بار دارد.

  • پکیج به‌کارگیری شده در مدت 5 تا 10 سال نیاز به سرویس دوره‌ای هر 4 ماه یک‌ بار دارد.

  • پکیج استفاده شده در مدت بیشتر از 10 سال نیاز به سرویس دوره‌ای هر 3 ماه یک‌ بار دارد.

سرویس پکیج شامل چه مواردی است

سرویس یک پکیج که پرواضح است باید به‌ وسیله‌ی تعمیرکار پکیج انجام شود، شامل موارد مختلفی است که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • رسوب‌زدایی پکیج

اگر آب مصرفی در پکیج از کیفیت نامناسبی برخوردار باشد، این دستگاه به‌طور حتم به رسوب‌زدایی در فواصل نزدیک نیاز خواهد داشت. همان‌طور که می‌دانید، رسوبات باقی‌مانده در سیستم پکیج، آبرسانی را با مشکل مواجه می‌کند و اگر به آن توجه نشود، مشکلات بیشتری را متوجه پکیج خواهد کرد که طبیعتاً هزینه‌ها را نیز افزایش خواهد داد. ضمناً بهتر است که این کار به وسیله نمایندگی ایران رادیاتور که دارای پرسنل متخصص است انجام شود.

  • هواگیری پکیج

وقتی برای مدت مشخصی از پکیج استفاده نشود، ممکن است در این سیستم، هوا تجمع کرده و حبس شده باشد که باید پیش از شروع فصل سرد نسبت به هواگیری پکیج اقدام شود. درواقع قبل از اینکه پکیج را روشن کنید، حتماً باید عمل هواگیری را انجام داده باشید؛ چراکه در غیر این صورت مشکلات بیشتری ازجمله سروصدا را شاهد خواهید بود.

  • تنظیم شیر گاز و حرارت پکیج

قبل از شروع فصل سرما حتماً پکیج را از اندازه‌ی گاز وارده به دستگاه بررسی کنید؛ چراکه اگر گاز استفاده شده بیشتر از حد مجاز باشد، قطعات پکیج آسیب خواهند دید. البته انجام دادن این کار ساده است و با توجه به راهنمای موجود در پکیج نمایندگی بوتان در مارلیک ، به‌راحتی می‌توانید آن را در نظر بگیرید. ضمناً توجه داشته باشید که تنظیم فشار و حرارت پکیج نیز دارای اهمیت است که توصیه به بررسی دقیق آن داریم.

با شروع فصل سرما ایا پکیج را باید سرویس کرد

  • کنترل دودکش پکیج

از مهم‌ترین مواردی که قبل از استفاده مجدد از پکیج نیاز به بررسی دارد، دودکش یا سیستم تنفس پکیج است. درواقع خروجی دودکش به‌هیچ‌عنوان نباید دارای پوشش باشد که عدم وجود چنین قابلیتی ممکن است دستگاه را دچار مشکلات جدی‌تر کند و درنتیجه تعمیر پکیج الزامی خواهد بود.

مزایای سرویس پکیج

پرواضح است که اگر سرویس پکیج در زمان مقتضی انجام شود، می‌تواند مزیت‌های بسیاری داشته باشد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • کاهش هزینه‌ها:

طبیعتاً با بررسی دوره‌ای پکیج، به تعویض پی‌در‌پی قطعات پکیچ نیاز نخواهد بود. این مزیت فوق‌العاده دارای اهمیت بوده و افراد را به بررسی فصلی پکیج الزام کرده است.

  • افزایش عمر دستگاه:

اگر دستگاه پکیج به وسیله نمایندگی ایران رادیاتور و تعمیرکار پکیج متخصص انجام شود، می‌توان به افزایش طول عمر دستگاه امیدوار بود.

به‌طورکلی سرویس پکیج حتماً باید انجام شود و از همه‌ مهم‌تر اینکه فقط باید به‌وسیله‌ی افراد باتجربه و متخصص در نظر گرفته شود که در این خصوص در انتهای مقاله پیشنهاد ویژه‌ای داریم.

با شروع فصل سرما ایا پکیج را باید سرویس کرد

ویژگی‌های مرکز تعمیر پکیج

وقتی قرار است که از یک مرکز معتبر برای بررسی پکیج استفاده شود، طبیعتاً باید از شرکت بهره گرفته شود که برای این منظور کافی است که موارد زیر را قبل از انتخاب مدنظر قرار دهید:

- دارا بودن متخصص باتجربه.

- امکان بررسی سریع دستگاه پکیج در محل.

- امکان دریافت هزینه‌ی معقول.

- قابلیت تعویض فوری قطعات در صورت لزوم.

- پشتیبانی قوی به درخواست متقاضی.

- ضمانت تعمیر پکیج، تعویض قطعات و...

- امکان راهنمای تلفنی در موارد حساس.

به‌طورکلی یک نمایندگی ایران رادیاتور باید خدمات ارزنده‌ای را در اختیار مشتریان قرار دهد تا افراد بتوانند بدون کمترین دغدغه نسبت به درخواست تعمیرکار پکیج اقدام کنند.

جمع‌بندی

در این مقاله درباره‌ی اهمیت سرویس پکیج در شروع فصل سرما صحبت کردیم و با توجه به اینکه کم‌کم فصل تابستان رو به پایان است، شاید افراد در فکر بررسی پکیج ساختمان‌شان باشند که ازاین‌رو به یک شرکت و نمایندگی معتبر نیاز دارند که در این صورت پیشنهاد می‌کنیم از نمایندگی تاچی استفاده کنید. گفتنی است که این شرکت به‌صورت 24 ساعته خدمات مختلفی را در خصوص بررسی پکیج به متقاضیان ارائه می‌دهد که از مزیت‌های این نمایندگی می‌توان به استفاده از پرسنل و همچنین قیمت‌های مناسب اشاره کرد. حال برای اینکه بتوانید از خدمات نمایندگی ایران رادیاتور تاچی استفاده کنید، کافی است که از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با مشاوران و مدیران این مجموعه در ارتباط باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار