بازدید 4209

بیمه دات کام؛ برند برتر در حوزه مسئولیت اجتماعی

همایش یکصد برند ملی برتر با رویکرد مسئولیت اجتماعی، مورخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با هدف ایجاد و تقویت هم‌افزایی در بین سازمان‌های دولتی و خصوصی، برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵ 28 May 2023

بیمه دات کام؛ برند برتر در حوزه مسئولیت اجتماعی

اهدای تندیس ویژه همایش برندهای برتر کشور به بهراه شریفیون، مدیرعامل بیمه دات کام

این همایش با همکاری جهاد دانشگاهی، وزارت صمت، سازمان متخصصین و مدیران ایران، مجمع عالی کارآفرینان و بنیاد گام دوم و با هدف جلب توجه بیشتر حوزه خصوصی برگزار گردید؛ به امید اینکه این نگاه، موجب رشد اقتصادی و توسعه پایدار شود.

بیمه دات کام یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ سپاس است که با نام ثبتی "شرکت آریا پرداز رایکا" به فعالیت می‌پردازد. دراین همایش، بیمه دات کام، به عنوان یک برند برتر در حوزه مسئولیت اجتماعی (CSR) معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت. دستاوردهای مجموعه بیمه دات کام در این زمینه حضور تاثیر گذار در عرصه حمایت های ورزشی، کمپین‌های همدلی و سایر فعالیت‌های خیرخواهانه، موجب شد تا شایسته دریافت تندیس ویژه این همایش گردد.

بیمه دات کام؛ برند برتر در حوزه مسئولیت اجتماعی

حضور سرکار خانم بهاره شریفیون مدیرعامل بیمه دات کام در میان یکصد برند برتر

بیمه دات کام با حمایت مالی و معنوی، به صورت رسمی از سال 1400 تا 1401 از باشگاه پرسپولیس و استقلال و ادامه این حمایت از باشگاه پرسپولیس، توانست این باشگاه را در جشن قهرمانی پایان فصل لیگ برتر در اردیبهشت 1402 نیز همراهی کند.

همچنین این شرکت در افتخاری دیگر، با حمایت از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور، توانست در اردیبهشت سال 1402، کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا توسط تیم مچ اندازی این فدراسیون را برای اولین بار در تاریخ کشور، به کارنامه دستاوردهای حوزه مسئولیت اجتماعی خود اضافه کند.

https://bimeh.com/mag/bimehcom-in-country-top100-brands/

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر