بازدید 19020
۲

سیرک حذف استقلال با بازی وزیر و رفقا؛ حل ناگهانی مشکلات با رفتن فتح‌الله‌زاده!

برنامه زنده شبکه سه مروری بر حذف استقلال از آسیا داشت و در این راه با انتشار عکس تماس وزیر ورزش با مدیرعامل بانک شهر ، نوع مدیریت حمید سجادی در وزارت ورزش را به سخره گرفت. میثاقی مجری برنامه گفت: گویا مشکل استقلال فقط فتح‌الله‌زاده بود و با رفتن او همه موانع رفع شد. چرا این تماس با بانک ، بهمن یا اسفند پارسال گرفته نشد؟
کد خبر: ۱۱۷۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۲ 18 April 2023
تعداد بازدید : 4160
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
نگاه‌کنید‌دوتیم دردانه‌تهران‌وزیر یک مملکت رو چطور بازی میده در شرایطی یک تیم فوتبال معمولی است،اونوقت این همه تیم‌های ایران بی‌صاحب وبدون بودجه درست داره اداره میشه.آیا شان یک وزیر در حد استقلال و پیروزیه؟ پس چه بهتر که هم وزیر ازبین بره و هم استقلال پیروزی محو بشن از صحنه فوتبال ایران؟راستی به غیرت‌ تیمهای فوتبال شهرهای دیگر کشور عزیزمون بر نمی خوره این ماجرا که وزیر شخصا"به بانک امانتدار پول مردم زنگ میزنه میگه به دردانه‌های شهرتهران پول بدید؟چراوزیر برای تیمهای مشهدی،تبریزی،خوزستانی‌...برای رفع مشکلاتشون شخصا"وارد عمل نمیشه؟آیا معنی تبعیض غیر از این است؟بنابراین آیا قهرمانیهای این دردانه‌ها ارزشمنده؟
بنده خدا فتح الله زاده جقدر گفت کمک کنید ولی کسی کمک نکرد و خرابش کردن ولی الان چطور دان کمک میکنن قربان زاده کجاست ساکت شده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار