بازدید 7332
۴

نرخ انواع سکه و ارز

قیمت سکه تمام بهار آزادی در جریان معاملات امروز بازار ارز و سکه، بدون تغییر نسبت به دیروز معامله شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ 28 March 2023


به گزارش تابناک به نقل از فارس، دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس، بدون تغییر ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان و در بخش حواله‌ ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان، کشف قیمت شد‌.

امروز در بازار ارز پایتخت، در زمان تنظیم گزارش دلار توافقی صرافی با قیمت ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری شد و با قیمت ۴۲ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با متوسط قیمت توافقی به قیمت ۴۵ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.

 

امروز سکه امامی (طرح قدیم) در بازار به قیمت ۲۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به نرخ ۳۰ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار به قیمت ۱۷ میلیون و ۹۰۰ تومان نرخ گذاری شد، ربع سکه نیز به  نرخ ۱۰ میلیون و ۵۳۳ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز دو میلیون و ۵۸۵ هزار تومان نرخ‌گذاری شد‌، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار،  ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نرخ گذاری شد.

امروز هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) در بازار جهانی امروز با کاهش ۱.۲۹ درصد، ۱۹۵۳ دلار معامله شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
کدوم صرافی به این نرخ ها دلار و سکه میده، لطفا آدرس بدهید مرسی. اگر دروغ گفته باشید خدا شما را لعنت کنه. البته سکه و ارز با قباله فوت پدر بزرگ و ویزا و بلیط هواپیما و و مدرک سکته اقوام منظورم نیست. لطف بفرمایید
وچقدر سیاه بختیم که پول ایران بی ارزش ترین پول در دنیا است
بانک مرکزی شرم کن و بجای رقم های کذب و دستوری، به بازار آزاد سکه و ارز تزریق کن.
مردم سالها جون کندن که کمی پس انداز کنند و با بی ارزش کردن پول ملی، تمام دارایی های مردم رو نابود کردی که خیانتی نابخشودنی است، اون رییس هم که فقط با شعار دلار رو ۵۰۰۰ تومان میکنم نشست بر قدرت و داره حالشو میبره.
همش که نباید قیمت به دروغ مثل هزاران کانال و ... که دست دلال های محترم هست به دروغ بالاتر اعلام بشه اجازه بدید دو تا سایت خبری و کانال هم قیمت پایین تر اعلام کنند ببخشید که بعضی از دلال های محترم ناراحت میشند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار