بازدید 13122
۱

الیوم سعودی: مسی با الهلال ۳ساله بست!

مسی که در رویای فتح لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن تیمی غیر از بارسلونا بود، حالا پس از باخت سنگین به بایرن‌مونیخ متوجه شده که با وجود تیمی پرستاره در پاریس هم به این رویا نخواهد رسید.
کد خبر: ۱۱۶۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸ 22 March 2023

برخلاف اخبار رسانه های اسپانیایی درباره فوق ستاره آرژانتینی، حالا یک رسانه عربستانی مدعی شد که توافق مسی با الهلال برای امضای قرارداد سه ساله قطعی شده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ الیوم عربستان نوشت: باشگاه الهلال و لیونل مسی توافق کردند تا قرارداد همکاری با هم به مدت سه سال امضا کنند. این تصمیم پس از سوت‌های اعتراضی و هو کردن هواداران تیم پاریسی در بازی‌های اخیر علیه لیونل مسی به دنبال عدم توافق با سران باشگاه و تاخیر در تمدید قراردادش به طور غیر رسمی مورد تایید قرار گرفته است.

رسانه‌های فرانسوی نوشته اند که مسی برای تمدید دستمزدی برابر با کیلیان امباپه درخواست کرده است که پرداختش اصلا ممکن نیست.

الیوم سعودی: مسی با الهلال ۳ساله بست!

همچنین مسی که در رویای فتح لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن تیمی غیر از بارسلونا بود، حالا پس از باخت سنگین به بایرن‌مونیخ متوجه شده که با وجود تیمی پرستاره در پاریس هم به این رویا نخواهد رسید.

شاهزاده‌های سعودی به مسی گفته‌اند اگر بیش از این پیر شود، دیگر حاضر به پرداخت چنین دستمزدهایی به او نیستند. همچنین لوکا مودریچ ستاره کنونی رئال مادرید هم هدف دیگر الهلال عربستان برای ساختن تیمی کهکشانی‌‌تر است.

سعودی‌ها با توجه به پروژه های گردشگری خود از جمله شهر کویری و مدرن نیون ، و همچنین جذب کریستیانو رونالدو، قصد دارند تا با کشاندن مسی به صحرای عربستان، بیش از پیش توجهات را به سمت لیگ خود معطوف سازند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همینطوریش هم کسی نمیتونه الهلال رو بزنه تو آسیا . مسی هم بیاد که دیگه هیچی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر