بازدید 2032
۵

حضور رییس‌جمهور در جمع کاروان‌های راهیان نور

رییس جمهور با حضور در یادمان شهدای کربلای چهار"علقمه" ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای به خصوص شهدای غواص، با جمعی از اعضای کاروان‌های راهیان نور گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۱۱۶۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳ 20 March 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از برنا ، آیت الله سید ابراهیم رییسی با همراهی علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان امروز دوشنبه 29 اسفند ماه با حضور در میعادگاه شهدای عملیات والفجر چهار به جمع کاروان‌های راهیان نور پیوست.

نماز ظهر و عصر امروز به امامت رییس جمهور با حضور جمع کاروان‌های راهیان نور در یادمان شهدای کربلای چهار برگزار شد.

رییس جمهور در یادمان شهدای کربلای چهار"علقمه" با ادای احترام به مقام شامخ شهدای به خصوص شهدای غواص با جمعی از اعضای کاروان‌های راهیان نور گفت‌وگو کرد.

لازم به ذکر است که رییس جمهور پیش از ظهر امروز همزمان با 29 اسفند"روز ملی شدن صنعت نفت" واحد 51 فاز دو پالایشگاه آبادان اولین و بزرگترین واحد پالایشی کشور و منطقه جنوب غرب آسیا را رسما بهره برداری کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
آمو‌ اونجا هم‌ناهار نمدن برگرد سر کارت حدتقل حقوق معلمها بدن
بهتر نیست به وضعیت اقتصادی ایران سروسامان بدی به جای این سفرها؟؟؟
دستبردار نیست این دولت از این شو های تبلیغاتی!
اقای رئیسی راهیان نور با هدف آشنایی کسانیکه به دلایل فیزیکی یا سنی نتوانستند در جبهه ها حضور یابند طراحی شد تا به اصطلاح با فرهنگ جنگ و جهاد و از همه مهمتر شجاعت سربازان ایرانی آشنا شوند ولی شما زمان جنگ 20 سال داشتید و می توانستید در جبهه ها حضور داشته باشید مثل بسیاری از جوانمردان این کشور ولی مثل بسیاری از دوستانتان که عاشق شهادت بودند ولی برای همسایگان از خانه گرم و نرمتان تکان نخوردید و 8 سال خیلی شیک فقط شاهد جنگیدن و کشته شدن دیگران شدید حالا با چه انگیزه ایی در این مکانها حاضر می شوید چه چیزی را دارید ثابت می کنید. من اگر جای شما بودم حداقل رسانه ایی نمی کردم به قولی چراغ خاموش می رفتم تا کمتر شرمنده باشم
نهار بهش بدید
رفته افتتاحیه پالایشگاه آبادان..گفته برای تبلیغات،،ده کیلومتر اونور تر ،،برم..
داخل جزیره مجنون ه..
شبیه کارهای فلاکت بار،،دوران احمدی نژاد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان