بازدید 3291

بهترین کاغذ دیواری خانه کوچک

کد خبر: ۱۱۶۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲ 17 March 2023

یک خانه کوچک را چطور می‌شود آراست؟ آیا باید از رنگ روغن استفاده کنیم یا کاغذ دیواری گزینه بهتریست؟ احتمالا شما هم به دنبال بهترین کاغذ دیواری خانه کوچک بوده‌اید که به این صفحه رسیده‌اید، اما تیمبرلند، قرار است در این مطلب پیش رو به دلایلی اشاره کند که بسیار مهم‌تر از یک انتخاب ساده برای تعیین نوع عایق‌بندی دیوارهای خانه است. وقتی شما در یک خانه کوچک ساکن می‌شوید، همه چیز به شکل مینی‌مال انتخاب می‌شود؛ یعنی به مرور ترجیح خودتان این می‌شود که از سرویس چوب و مبلمان خیلی بزرگ و مجلل استفاده نکنید، در اتاق پذیرایی بوفه نداشته باشید، لوازمی را که سالی یک بار هم مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، از آشپزخانه دور کنید و مواردی از این دست. در این میان، انتخاب سبک، رنگ و طرح کاغذ دیواری اهمیت خیلی ویژه‌تری پیدا می‌کند؛ چراکه چارچوب کلی فضا را پوشش می‌دهد و اگر به درستی انتخاب شود، حتی ممکن است باعث شود فضای شما بزرگتر از چیزی که در واقعیت هست، به نظر برسد. بنابراین با این نوشته همراه باشید تا تیمبرلند به شما کمک کند به بهترین انتخاب ممکن، دست پیدا کنید.

بهترین کاغذ دیواری خانه کوچک

دلایل خرید کاغذ دیواری برای خانه کوچک

بیایید با هم تصور کنیم: یک هال کوچک که تنها کمی از 12 متر بزرگتر است، چه اجزایی از دکوراسیون داخلی را باید داشته باشد؟ به طور حتم مساحت فرش نباید بیشتر از 6 متر باشد و اصلا به صلاح نیست که پایه‌های مبل روی فرش قرار بگیرد. همچنین، همانطور که قبل‌تر هم اشاره شد، به هیچ وجه نباید از بوفه استفاده کنید و نیاز به آن را می‌توانید با یک میز کنسول با طراحی مینی‌مالیستی رفع کنید. و اما کاغذ دیواری: بهترین گزینه‌هایی که در صدر جدول به ذهن می‌رسد، سبک مدرن و مینی‌مال است، اما تیمبرلند به شما اثبات می‌کند که حتی برای خانه کوچک هم می‌توان از کاغذ دیواری کلاسیک و حتی پر نقش و نگار استفاده کرد و همچنان درخشید. وقتی خانه شما کوچک است، می‌توانید از هر آلبومی که دوست دارید، یکی را به عنوان کاغذ دیواری پشت تلویزیون انتخاب کنید و برای آراستن سایر دیوارها به سراغ کاغذ دیواری طرح پتینه بروید. به این ترتیب هم کاغذ دیواری ایده‌آل خود را بدون در نظر گرفتن محدودیت فضا انتخاب کرده‌اید و هم باعث نشده‌اید فضای خانه شما کوچکتر به نظر برسد.

نکات مهم هنگام خرید کاغذ دیواری برای خانه کوچک

اگر طرح انتخابی شما نقش و طرح زیادی دارد و یا با گل‌های بزرگی آراسته شده، ابدا برای هر چهار دیوار اتاق از آن استفاده نکنید، بلکه تنها یک دیوار را با آن آراسته کنید و برای سه دیوار باقی مانده به سراغ طرح‌های ساده مثل کاغذ دیواری طرح آجر بروید. همچنین قبل از رفتن به بازار و انتخاب نهایی، اندازه دقیق دیوارها را در بیاورید. نیاز به یادآوری نیست که دیواری دارای پنجره یا کمد دیواری نباید نوعی از کاغذ دیواری را داشته باشد که با طرح‌های بزرگی مثل گل داماسک پر شده. در اینجا ذکر یک نکته ضروریست: مبادا کوچک بودن خانه باعث شود نوعی سهل‌انگاری به سراغ شما بیاید و تصور کنید خودتان قادر هستید از عهده نصب کاغذ دیواری بر بیایید. حتما و قطعا با یک نصاب خوب برای نصب توافق کنید و هرگز خودتان اقدام به انجام کار نکنید. به خصوص؛ اگر کاغذ دیواری شما طرح گل داشته باشد بسیار مهم است که خط تمایز هر رول با رول دیگر قابل تشخیص نباشد و این امر مهم را صرفا از یک نصاب حرفه‌ای می‌توان انتظار داشت.

بهترین کاغذ دیواری خانه کوچک

ویژگی‌های بهترین کاغذ دیواری خانه کوچک

واقعیت این است که فرقی ندارد خانه شما کوچک باشد یا بزرگ. فرقی ندارد کاغذ دیواری لوکس و مدرن را انتخاب کرده باشید یا کاغذ دیواری کلاسیک و نئوکلاسیک. محصولی که شما از تیمبرلند به خانه می‌برید، تمامی این ویژگی‌هایی را که در ادامه می‌آید داراست، زیرا که ما کیفیت را حق طبیعی و غیرقابل گذشت شما می‌دانیم:

ترکیب رنگ‌های ملایم و آرامش‌بخش

مقاوم به نور خورشید حتی برای سالهای متمادی

مقاوم در برابر گرد و غبار

قابلیت شستشوی آسان

جنسیت نانوون یا پی وی سی با گرماژ 320

قابلیت پوشش دهی بیشتر سلائق و همه پسندی

همچنین، ذکر این نکته مهم را نیز ضروری به حساب می‌آوریم: یک خانه کوچک باید از تجمع انرژی‌های منفی دور باشد و رنگ‌های شاد و چشمنوازی که در آلبوم‌های کاغذ دیواری تیمبرلند موجود است، خیال شما را از این بابت راحت خواهد کرد.

انواع کاغذ دیواری خانه کوچک

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که از میان چه طرح‌هایی قادر به انتخاب خواهید بود؟ تیمبرلند چنین فهرستی را پیش روی شما می‌گذارد:

• طرح هندسی

• طرح سنگ

• طرح بافت‌دار

• طرح پتینه

• طرح چوب

• طرح مدولار

• طرح موج

اما حالا سوال دیگری که پیش می‌آید، این است: کدام طرح برای یک خانه کوچک مناسب است؟ واقعیت این است که مشورت با یک طراح حرفه‌ای دست شما را برای هر انتخابی باز می‌گذارد. برای مثال اگر شما کاغذ دیواری طرح گل را انتخاب کنید، لازم نیست نگران کوچک به نظر رسیدن اتاق پذیرایی باشید. چراکه مثلا با انتخاب یک سبک مینی‌مال از مبلمان، اتفاقا به جلوه بصری بسیار زیبایی دست پیدا خواهید کرد. شاید در نگاه اول، کاغذ دیواری‌هایی که طرح راه راه یا هر بافت ساده دیگری دارند، برای خانه کوچک شما مناسب‌تر به نظر برسند، اما حقیقت آن است که تیمبرلند به از میان برداشتن هر محدودیتی مفتخر است و می‌خواهد دایره انتخاب برای شما به گسترده‌ترین شکل ممکن باشد. طرح‌های پر نقش و دارای گل‌های بزرگ را هم می‌توانید برگزینید، تنها کاری که باید بکنید اینست که به سایر اکسسوری‌ها هم توجه کنید. برای مثال، بسیار مهم است که از چه نوع تابلوها و قاب‌عکس‌هایی استفاده می‌کنید. شاید باورش سخت باشد اما حتی شکل و نقش کوسنی که روی مبل قرار می‌دهید هم در زیباتر به نظر رسیدن کاغذ دیواری شما نقش دارد!

قیمت و خرید بهترین کاغذ دیواری خانه کوچک

کیفیت برای افراد حرفه‌ای و کسانی که همه جوانب امور را در نظر می‌گیرند، یک موضوع غیرقابل حذف است. بنابراین این حق شماست که یک کاغذ دیواری با کیفیت و دارای عمر طولانی داشته باشید، ضمن اینکه: یک کاغذ دیواری ایده‌آل یک سرمایه‌گذاری قابل اعتناست. این مهم است که شما با گذشت مدت زمان اندک، به تعویض کاغذ دیواری احتیاج پیدا نکنید بنابراین همچون همیشه، صرف هزینه برای بهره‌مندی از کیفیت به هیچ وجه خرج غیرضرور به حساب نمی‌آید. باید دانست قیمت انواع کاغذهای دیواری بسیار با هم متفاوت‌اند. این تفاوت به خاطر کشور سازنده، جنس و طرح آنهاست، همچنین مواردی مثل مقاومت آنها در برابر نور خورشید و گرد و غبار و قابلیت شستشوپذیری. روی هم رفته اما خرید بهترین کاغذ دیواری خانه کوچک مزایای بسیار زیادی نصیب شما می‌کند که مبلغ مورد نیاز برای هزینه پرداختی آن را توجیه می‌کند. تیمبرلند در کنار شماست تا با صرف یک هزینه ارزنده، بهترین شکل و شمایل را برای محیط مورد نظرتان، چه اتاق خواب در منزل شخصی باشد و چه اتاق مدیریت در دفتر کار، فراهم کند. در پایان به خاطر داشته باشید که عوض شدن کاغذ دیواری در محیط شما حتی اگر در اندازه کاغذ دیواری ستون باشد به معنای تزریق یک انرژی تازه به اتاقی در منزل یا محل کسب و کار شماست و شما اثرات این تغییر نیکو را در بلند مدت، بیش از پیش هم مشاهده خواهید کرد. تیمبرلند در کنار شماست تا شما با بودجه مشخصی که دارید، در فضای مورد نظر خود، با هر مساحت و ابعادی که دارد، بهترین دکوراسیون ممکن را بسازید.

بهترین کاغذ دیواری خانه کوچک

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل