بازدید 3925

قطعی شدن بازگشت خودرو به بورس

درحالی که شورای رقابت روز یکشنبه اطلاعیه مبنی بر توقف عرضه خودرو در بورس کالا منتشر کرد، جلسه امروز شورای عالی بورس با تصمیم بازگشت خودرو به بورس به پایان رسید.
کد خبر: ۱۱۶۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵ 07 February 2023


به گزارش تابناک از ایسنا، ظهر امروز اعضای شورای عالی بورس برای تصمیم‌گیری درمورد سرنوشت عرضه خودرو در بورس کالا گرد هم جمع شدند و با مصوبه این شورا و به اتفاق آرا عرضه خودرو در بورس ادامه خواهد داشت.

بر این اساس، قرار است اطلاعیه‌های عرضه خودرو در بورس تا ساعاتی دیگر در سایت بورس کالا منتشر شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۱
سلام بر سایت وزین تابناک
دو روز بیش عرض نکردم (کامنت خبر شورای رقابت نفس بورس را گرفت ) که پس فردا این مصوبه جای خودش را به ادامه عرضه خودرو در بورس کالا میدهد ؟؟؟؟ پر واضح بود که دعوا سر لحاف ملاست همین
دوم کلا همه چیمون در این کشور شده جوک !! ملاحظه بفرمایید تعدادی از اعضای شورای عالی بورس اتفاقا عضو شورای رقابت هم بصورت مشترک هستند ! حالا پریروز همین اقایون به اتفاق ارا ، تکرار میکنم به اتفاق ارا ، رای به توقف عرضه در بورس کالا داده بودن حالا همین اقایون باز به اتفاق ارا به ادامه عرضه خودرو در بورس کالا را دادند ! خنده دار نیست؟؟ قوانین برره نیست ؟(سریال مهران مدیری) لیانگشانپو نیست ؟ چیز توو چیز نیست ؟؟ اقایون مسوولین اگر اینا نیست اسمش چیه ؟ بقول برادرمون حسین اقا : این که خیلی بد شد!
بسمه تعالی
که و گاهی از اطراف کشور صدای های ناکوک بلند می‌شود و بازارهای مالی و بورس را دچار منفی ها میکند و شاید هم اعلام خروج رانتخواران و سقوط بورس و مجددا اعلام ورود رانتخواران پس از افت ۳۰ درصدی است ، بقول اون اقتصاد دادن در بورس ایران نیاز به تخصص نیست بلکه به بالایی ها که وصل شوید زمان ورود و خروج را بهت اعلام میکنند . سودهای کلان یا همان رانتهای کلان نصیبت میشود .
تمام کشورها بورس مظهر رونق و شفافیت است و دولتها حامی و مراقب کارکررد درستش اند در ایران به محلی برای حقه بازی و کلاهبرداری دولت و دست های ناپاک آن از مردم بدبخت سهامدار شده است هر از چندگاهی شایعه و یا تحمیل های دستوری اندوخته مردم را آتش می زند و یا به جیب می زند. حالا انتظار دارند سرمایه گذار از کشور فرار نکند یا سرمایه گذار خارجی بیاید کشور. دولت مسکن و دلار را رها کرده زندگی مردم را نابود کرده چسبیده به دستکاری و آتش زدن بورس که اتفاقا کمک به حال کشور است البته کشوری که مافیا و دزدان حرف اول بزنند همین آش است و همان یغلبی
معلومه که دولت از سود هنگفت فروش این فرغونهای از رده خارج بی کیفیت و آشغالهای چینی توی سیرکی به اسم بورس نمیگذره. هر ماشین رو به دو تا سه برابر قیمت کارخونه میفروشن اسمش رو هم گذاشتن کشف قیمت!
ریختن بنزین بر اتش گرانی خودرو صرفا بخاطر منافع یک عده سهامدار بورس !!!
یک هفته نتونستند روی تصمیم قبلی پابرجا بمانند !!!
عدم ثبات در تصمیم گیری یکی از مشکلات بزرگ کشور هست
در کدام کشور جهان خودرو را در بورس میفروشند؟
کاش این افراد کمی هم به فکر کیفیت خودرو بودن.از روز یازدهم ماشین کوییک از سایپا برام فرستادن نمایندگی رعدی سنندج از همون اول کار درب داشبورد باز و بسته نمیشه از روز یازدهم ماشین صفر داخل نمایندگیه یک ثانیه هم سوارش نشدیم.معلوم نیست که چرا کنترل قبل از ارسال نمیکنن و کنترل کیفیت برای اینا معنی چی میده.شماره ۰۹۶۵۵۰ هر چی زنگ میزنیم کسی جواب نمیده فقط میگن صبور باشید تا قطعه ارسال بشه .شماره ۰۹۶۷۷۰ که برای شکایت گزاشتن اصلا وجود خارجی نداره.سایت برای ثبت شکایت صنعت و معدن۱۲۴ هم تا مرحله اخر میری دست اخر شکایت ثبت نمیکنه معلوم نیست شکایتمون رو پیش کی ببریم ۱۷۵ میلیون گرفتن ماشین معیوب ارسال کردن.فقط دنبال افزایش قیمتن و لا غیر.
تو بازی شطرنج وقتی شوکی به یکی از طرفین وارد می شود سردر گم میشود و گیج می شود نمی داندچکار کند ساده ترین حرکت را هم نمی تواند بکند ودر آخر هم می بازد
الان مسئولین ما شوک تورم و افزایش دلار وارد شده و مسئولین گیج شدند و نمی دانند چکار می کنند و حرکتی می کنند که کار را بدتر هم میکند
فروش خودرو در بورس دقیقا همان حرکت خلاف ساده ای است که مسئولین دارن انجام میدهند بورس در واقع یک حراجی بین دلال هاست
با اینکه روش عرضه در بورس روش ظالمانه ای به مصرف کننده واقعی است اما شاید فعلا تنها روشی است که خودروساز خودروهای خود را عرضه کند!
مافیای خودرو رو نباید دستکم گرفت هر کاری بخوان می کنند و هیچ دولتی هم جلودارشون نیست.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی