بازدید 8119

ماشین جدید خودروسازان راین

کد خبر: ۱۱۶۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷ 07 February 2023

ماشین جدید خودروسازان راین

علاوه بر خودروسازانی همچون ایران خودرو و سایپا، شرکت‌های دیگری نیز هستند که در مناطق مختلف کشور محصولات متنوعی را تولید می‌کنند. یکی از این خودروسازان، شرکت راین (RVMCO) است که در استان کرمان، در یک منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان بم تأسیس شد.

هدف این شرکت بستن قرارداد با خودروسازان خارجی برای مونتاژ محصولات آن‌ها در داخل است تا در نهایت محصولی مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد. این شرکت هر چند وقت یکبار اقدام به عرضه محصولات جدید خود می‌کند که در آخرین نمونه، خودروی راین (R3) خود را به بازار عرضه کرد.

جالب است بدانید که این اتومبیل به دلیل قیمت ارزان نسبت به خودروهای چینی موجود در بازار نسبت به سایر نمونه‌های مشابه سریع‌تر به فروش می‌رسد.

معرفی خودروی راین (R3)

ماشین جدید خودروسازان راین

فروش سریع خودرو راین (R3) با لقب ارزان‌ترین اتومبیل چینی موجود در بازار داخل توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است. اگرچه قیمت این خودرو هنوز برای بسیاری از اقشار جامعه بالاست، اما در مقایسه با دیگر تولیدات کشور چین و به عنوان یک خودروی مونتاژی در داخل قیمت مناسبی دارد. این خودروی هاچ‌بک کراس تجهیزات و امکانات رفاهی خاص خود را دارد.

به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که فروش خودرو دست دوم راین هم در بین مردم با استقبال مواجه شود. البته از نظر امکانات رفاهی این خودرو به نسبت قیمتی که دارد نباید انتظارات زیادی داشت، زیرا این امکانات بیشتر بر اساس تولیدات داخلی روی پروژه مونتاژ راین پیاده‌سازی می‌شوند.

یکی از امکانات راین (R3) که شاید فروش خودرو راین را افزایش دهد، قابلیت سانروف دوحالته برقی آن است که به عنوان یک ویژگی جذاب برای بسیاری از خریداران خودرو تلقی می‌شود. شما می‌توانید از این خودرو امکانات دیگری همچون نمایشگر مرکزی 9 اینچی با قابلیت اتصال درگاه ((USB و (GPS) را نیز انتظار داشته باشید.

همچنین از سیستم تهویه مطبوع الکتریکی، کامپیوتر سفری و آینه‌های جانبی برقی قابل تنظیم آن نیز لذت ببرید. قابلیت جالب توجه دیگر خودروی راین (R3) فرمان برقی آن بوده که به کلیدهای کنترل سیستم صوتی مجهز شده است. با این حساب شما می‌توانید از طریق فرمان بدون نیاز به خم شدن تسلط کاملی روی سیستم صوتی خود داشته باشید.

بررسی مشخصات فنی محصول جدید راین

ماشین جدید خودروسازان راین

راین (R3) به عنوان یکی از محصولات جدید شرکت راین در شهریورماه وارد بازار شد. این خودرو که در واقع نسخه بهبود یافته اتومبیل چانگان cx20)) محسوب می‌شود، طولی به اندازه 3 متر و 970 سانتی‌متر، عرض 1 متر و 615 سانتی‌متر و ارتفاع 1 متر و 730 سانتی‌متر دارد. با بررسی اندازه‌های این خودروی هاچ‌بک کراس می‌توانیم آن را هم رده اتومبیل‌های مشابه مانند 206 یا 207 قرار دهیم.

از ابعاد این خودرو که بگذریم سرعت راین (R3) در هر ساعت بالغ بر 175 کیلومتر خواهد بود. ضمن اینکه موتور آن دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است که در مقایسه با محصولات داخلی امتیاز خوبی محسوب می‌شود. در ادامه به معرفی سایر مشخصات فنی خودروی راین (R3) می‌پردازیم.

  • وزن: 1060 کیلوگرم
  • حجم باک: 41 لیتر
  • پیشرانه تنفسی: 16 سوپاپه با حجم 1300 سی‌سی
  • قدرت موتور: 90 اسب بخار و 116 نیوتون متر گشتاور
  • دور موتور: 4600
  • نوع دنده: اتوماتیک 4 سرعته

بررسی مشخصات و امکانات ایمنی

در قسمت بالا به معرفی مشخصات فنی راین (R3) پرداختیم. اما این خودرو از امکانات ایمنی مختلفی نیز برخوردار است که از جمله آن‌ها می‌توانیم به مواردی همچون چراغ روشنایی روز، دوربین دید عقب، سنسور پارک عقب و کیسه هوای راننده و سرنشین جلو اشاره کنیم. البته این خودرو از سامانه مدیریت باد تایر هم پشتیبانی می‌کند، پس هیچ‌گونه نگرانی از بابت تنظیم باد لاستیک‌های خود نخواهید داشت.

اما این خودرو از دو نوع سیستم تعلیق در جلو و عقب بهره می‌برد. سیستم جلوی آن فنربندی مک فرسون بوده و در عقب اتومبیل سیستم مستقل با فنر پیچشی به کار گرفته شده است. از سایر تجهیزات ایمنی این خودرو می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم.

  • مجهز به سامانه کنترل پایداری الکترونیکی
  • تعبیه ترمز دیسکی در چرخ‌های جلوی خودرو
  • تعبیه ترمز کاسه‌ای در چرخ‌های عقب خودرو

فروش خودرو راین

از آن‌جایی که قیمت راین (R3) در بازار 449 میلیون تومان تعیین شده است، تصور می‌شود که فروش خودرو راین به مرور تغییر پیدا کند. این خودرو از نظر آپشن‌ها و امکانات در رتبه قابل قبولی قرار دارد، اما با توجه به قیمتی که دارد شما می‌توانید آن را قبل از خرید با پژو 207 اتوماتیک مقایسه کنید.

اما اگر قصد خرید یک خودرو با طراحی خارجی را داشته باشید که از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد، بدون شک شرکت در طرح فروش خودرو راین می‌تواند ایده خوبی به نظر برسد.

جمع‌بندی

با بالا رفتن نرخ ارز، خرید خودروهای سابق چینی برای هر کسی امکان‌پذیر نیست. بنابراین راین (R3) را می‌توان یکی از خودروهای رقیب برای محصولات ایرانی معرفی کرد. برای تهیه این محصول می‌توانید به سایت فروش خودرو شرکت راین مراجعه کرده یا از طریق نمایندگی‌های آن نسبت به تهیه خودرو اقدام کنید.

البته با توجه به حضور محصولات راین در بازار، می‌توانید از طریق سایت‌های خرید و فروش خودرو نسبت به معامله اتومبیل خود نیز اقدام کنید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها