بازدید 4675

رزرو هتل در استانبول

در این مقاله قصد داریم که اطلاعاتی در رابطه با این که کدام منطقه را برای رزرو هتل در استانبول انتخاب کنید به شما بدهیم.
کد خبر: ۱۱۶۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲ 07 February 2023

رزرو هتل در استانبول

استانبول یکی از محبوب ترین مقاصد سفری است که این روزها علاقه زیادی به رزرو تورهای آن دارند، به این دلیل که طی سال های اخیر این شهر رنگارنگ همراه با هتل های لوکس و با کیفیتش قابلیت های جذب توریست خود را افزایش داده است.

در ادامه قرار است که اطلاعاتی در رابطه با این که کدام منطقه را برای رزرو هتل در استانبول انتخاب کنید به شما بدهیم.

همچنین اگر قصد رزرو تورهای ارزان و چارتری استانبول را دارید کلیک کنید.

هرکدام از مناطق استانبول برای یک قشر و سلیقه خاصی از گردشگران ساخته شده است اما بهتر است که برای رزرو هتل در استانبول، هتل های آن را بیشتر بشناسید.

رزرو هتل در خیابان استقلال استانبول  

خیابان استقلال یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین خیابان های استانبول است که به میدان تکسیم راه پیدا میکند.

دلیل محبوبیت این خیابان وجود مراکز خرید رنگا رنگ و انواع مغازه های مختلف است. همچنین این منطقه دسترسی خیلی خوبی هم به مترو و اتوبوس دارد.

رزرو هتل در منطقه سلطان احمد

یکی دیگر از منطقه های استانبول که می‌توانید در آن هتل های خوبی را رزرو کنید، منطقه سلطان احمد است. البته این منطقه در بخش تاریخی شهر قرار گرفته است و اکثر جاذبه های استانبول از جمله مسجد ایاصوفیه در آن قرار دارد.

اقامت در میدان تکسیم

میدان تکسیم یکی از رایج ترین و محبوب ترین مناطق برای رزرو هتل در استانبول است که اکثر گردشگران علاقه به رزرو هتل در آن را دارند. این منطقه قلب شهر استابول است و به اصلی ترین مراکز خرید و فروشگاه های استانبول ختم می‌شود و همچنین خیلی از رستوران های مهم و مراکز تفریحی استانبول در نزدیکی این منطقه قرار دارند.

بی اوغلو، منطقه ای مناسب برای زرو هتل در استانبول

بی اوغلو یکی از معروف ترین مناطق برای رزرو هتل در استانبول است که در قسمت شمالی سلطان احمد واقع شده و یکی از معروف ترین خیابان های آن استقلال می‌باشد که قبل تر راجع به آن به شما گفته‌ایم، در بی اوغلو می‌توانید هتل ها و اقامتگاه های مختلفی را بیابید.

پرشور ترین منطقه استانبول، گالاتا

یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین مناطق استانبول که می‌توانید هتل های مناسبی را در آن رزرو کنید، محله گالاتا است که در آن رستوران ها و کافه‌های خیلی خوبی هم قرار دارد و تا میدان تکسیم پیاده راهی نیست، این منطقه در قسمت شمالی شاخ طلایی قرار گرفته است.

کاراکوی منطقه ای پر زرق و برق و قدیمی

یکی دیگر از مناطق بسیار مناسب برای رزرو هتل در استانبول، کاراکوی می‌باشد که دارای رستوران ها و فروشگاه های شیکی است که میتوانید زمان خود را در آنها سپری کنید. در این محله هاستل ها وهتل های شیک متعددی قرار دارد، در بین فروشگاه های این منطقه برند های مطرح دنیا فعالیت دارند که در زمان حراجی قیمت خیلی مناسبی دارند.

سخن نهایی

استانبول یکی از مهیج ترین و محبوب ترین مقاصد سفری است که سفر به آن برای خیلی از افراد جذاب و مهیج است، اما سوال اکثر مسافران این است که در چه هتلی اقامت داشته باشند، در این مطلب تیم سفرو تعدادی از مناطق استانبول را که برای رزرو هتل مناسب هستند برای شما جمع آوری کرده است تا هنگام سفر به شهر استانبول دغدغه‌ای بابت رزرو هتل نداشته باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل