بازدید 3781

قتل برادر با ضربات چاقو در محله خزانه تهران

کد خبر: ۱۱۶۱۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶ 24 January 2023

مرد جوانی که در جریان درگیری، برادر خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، در صحنه جنایت بازداشت شد.

به گزارش تسنیم، یک شنبه دوم بهمن امسال، درگیری مرگبار 2 برادر در خانه‌ای در محله خزانه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش شد که با اعلام این خبر، مأموران کلانتری 160 خزانه و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به‌همراه محمد جواد شفیعی بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی پس از حضور در خانه مدنظر با جسد مرد حدود 40 ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه سینه و شکم هدف ضربات مهلک چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود، همچنین برادر مقتول که در صحنه جرم با لباس خونی حاضر بود، خود را به‌عنوان قاتل معرفی کرد و توسط پلیس دستگیر شد.ت

حقیقات تیم بررسی صحنه جرم حکایت از آن داشت که 2 برادر در این خانه با یکدیگر درگیر شده‌اند و مقتول در جریان این نزاع با ضربات چاقو به قتل رسیده است. بدین ترتیب قاتل 35 ساله که در ابتدای بررسی‌های صحنه جنایت دستگیر شده بود، هدف بازجویی قرار گرفت.

وی به تیم تحقیق گفت: برادرم چند سالی می‌شد که درگیر موادمخدر شیشه بود به همین دلیل روز حادثه به برادرم اعتراض کردم اما با پرخاشگری او مواجه شدم که ناگهان او چاقویی از جیب خود درآورد و به سمت من حمله کرد.

متهم ادامه داد: در این میان من چاقو را از دست برادرم گرفتم و با همان چاقو چند ضربه به شکم و سینه‌اش وارد کردم. همه‌چیز در یک لحظه اتفاق افتاد و قصد به قتل رساندن برادرم را نداشتم!

با دستور محمد جواد شفیعی، بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم نیز برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر