بازدید 7242

آلودگی هوا مدارس تبریز را تعطیل کرد

براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، فعالیت تمامی مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و دوره اول متوسطه تبریز امروز شنبه ۱۹ آذر به دلیل آلودگی هوا تعطیل بوده و آموزش غیرحضوری در بستر شاد خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۵۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲ 10 December 2022

عکس آرشیوی است.

در این اطلاعیه آمده است: در پی تداوم آلودگی هوا و وضعیت خطر برای رده های سنی حساس، فعالیت دوره های پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شیفت صبح در تمامی مدارس دولتی و غیر دولتی شهری و روستایی نواحی پنجگانه تبریز غیرحضوری بوده و آموزش ها در بستر شاد است.

در خصوص فعالیت غیر حضوری در k,fت بعد از ظهر تصمیمی اتخاذ نشده و در صورت تصمیم جدید از طریق روابط عمومی و کانال های اندیشه در فضای مجازی اطلاع رسانی خواهد شد.

هوای تبریز برای گروه‌های حساس ناسالم است

به گزارش ایرنا، طبق اعلام مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی، میانگین شاخص آلودگی هوای تبریز بر اساس ذرات ۲.۵ میکرون برابر ۱۰۴ بوده و برای گروه های حساس ناسالم است.

میانگین شاخص آلودگی هوای تبریز طی ۲۴ ساعت گذشته از ساعت ۱۳ دیروز تا ساعت ۱۳ امروز ثبت شده است، شاخص لحظه ای آلودگی هوای تبریز در زمان کنونی ۱۲۶ بوده و همچنان برای گروه های حساس ناسالم است.

با توجه به وضعیت کنونی آلودگی هوا توصیه می‌شود افراد مبتلا و دارای سابقه بیماری‌های قلبی، کلیوی و ریوی، زنان باردار و شیرده، سالمندان و کودکان از تردد در معابر و مرکز شهر و انجام فعالیت طولانی و سنگین در خارج از منزل خودداری کنند.

شاخص آلودگی از صفر تا ۵۰ خوب و هوای پاک، از ۵۰ تا ۱۰۰ سالم، از ۱۰۰ تا ۱۵۰ هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۰ تا ۲۰۰ نیز ناسالم برای تمامی گروه‌ها، ۲۰۰ تا ۳۰۰ خیلی ناسالم و بیش از ۳۰۰ خطرناک و بحرانی است.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی تا پایان این هفته هوای استان پایدار بوده و دما تا اواخر هفته به صورت نسبی افزایش می‌یابد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان