بازدید 2882

حسابداری کارآمد، توسعه‌دهنده نظام سلامت است

مدیرکل مالی وزارت بهداشت گفت: نیاز روزافزون سازمان‌ها به امور مالی و حسابداری کارآمد، متخصص و متعهد در پیشبرد و نیل به اهداف سازمانی بسیار حائز اهمیت است.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶ 07 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، دکتر رحیمی افزود: جایگاه امور مالی و حسابداری در نظام ارائه و توسعه خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی و در یک‌کلام توسعه نظام سلامت از اهمیت ویژه و مسئولیت بیشتری برخوردار است.
 
وی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت ارائه اطلاعات درست مالی به مدیران در سیاست‌گذاری‌های خرد و کلان و شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی سازمان، نیاز روزافزون سازمان‌ها به اطلاعات صحیح و بهنگام برای به‌کارگیری در فرآیند تصمیم‌گیری را مقوله‌ای اجتناب‌ناپذیر دانست.
 
مهندس حاجی هاشمی ذیحساب و مدیرکل مالی وزارت بهداشت در ادامه با اشاره به ارزش و جایگاه حسابداران در هر سازمان، خاطرنشان کرد: حرکت رو به جلو و موفقیت هر سازمان ارتباط مستقیمی با مدیریت صحیح و سالم در حوزه مالی دارد و تلاش و دقت فعالان این حوزه نقش بسزایی در تعالی سازمان خواهد داشت.
 
وی متخصصان امور مالی و حسابداری در سازمان‌ها را امین مردم در صیانت از بیت‌المال دانست و شفافیت، ارتقای پاسخگویی، تسهیل پاسخ‌خواهی، فراهم کردن چارچوبی برای تصمیم‌گیری، تخصیص کارآمد و بهینه منابع، آگاهی از محدودیت ها، فرصت‌ها و تهدید‌ها را از دستاورد‌های حسابداری عنوان کرد که به منفعت عمومی و توسعه جامعه می‌انجامد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار